Erkek arkadaşım yardımcımıza bağırırken beni gördü, gözünde nasıl küçük düşmem ve olayı nasıl açıklamalıyım?

Bizim evimiz 7 + 2. Bu yüzden yani ev büyük olduğu için iki tane çalışanımız var evde, iki kadın. Bir tanesi yatılı, bir tanesi mesaiyle çalışıyor. Özellikle yatılı olmayan işleri sürekli unutuyor, hatırlatmamız gerekiyor falan. Neyse işte ben erkek arkadaşımla dışarı çıktım. Genellikle her hafta benim odam dahil havalandırılıyor tamam, eyvallah. Klimayı falan kapatıp havalandırıyor ama geldiğimde hâlâ o da açık ve klima açılmamış oluyor. Ben de bu sefer bağırdım, bir daha geldiğimde bu odayı buz gibi görmeyeceğim dedim. O sırada erkek arkadaşım beni kapıdan bırakıp gitmişti ama telefonu bende kalmış, o yüzden geri dönmüş. İlk defa beni çalışanımızı azarlarken gördü, gözünde küçük düşmek istemem. Nasıl bir açıklama yapmalıyım?

Erkek arkadaşım yardımcımıza bağırırken beni gördü, gözünde nasıl küçük düşmem ve olayı nasıl açıklamalıyım?
Cevapla