Düzgün bir şekilde konuşup görüşmeyi kesmek isterdim oysa.. Fakat maalesef sinirime hakim olamadım..
Özür dilemem falat içim rahat değil
Özür dilemem falat içim rahat değil
Haklı yere bağırdıysan iyi yapmışsın benim yerimede iki bağıraydın boş ver umursama kimse içini huzursuz edecek kadar kıymetli olmasın
Haklıyım fakat sorun şu ki o günden belli hiçbirşeyden zevk almıyorum , evde de bir durgunluk var.. Aceba kendime göre mi haklıydım da ah mı tuttu?
Aramın iyi olmadığı bir ablam var..
Senelerdir ailecek görüşmüyorduk.. Kısa zamandır bir nedenden dolayı tekrar görüşmeye başladık
Bana zamanında çok haksızlık yaptı, simdi bana yaptıklarını çekiyor..
Sorun şu ki şimdi yardıma muhtaç. Panik atak hastası oldu ve şürekli yanında birinin durmasını istiyor.
Ve kendinin yetişkin kızı olduğu halde kızına yük olmamak için bu desteği benden ve diğer ablamdan bekliyor.. (Kızının sosyal hayatı önemliymiş )
Ben bunu öğrendim öğreneli kendimi kullanılmış hissttiğim için destek olmuyorum.
İrrite oldum davranışlarına ve beklentilerine ve bize geldiği bir gün sürtüşme yaşadık ve küsüp gitti..
Ve benim üzerime büyük bir yük bıraktı kendimi suçlu ve ikilemde hissediyorum..
Konu bu. Tarafsız olarak durumu değerlendirebilirmisin lütfen?
Ne kadar öz güzel ve net yazdınız hissiyatımı♥️ Bu çok doğru vicdanın ikilemde bırakıyor fakat objectif olarak haklısın demen tamda bocaladığım bir durum
Olay tamda bu
Tek içimin huzursuzluğu biranlık sinirle ına bağırıp patlamış olmam.. Gönül isterdiki kırmadan söylemek.
Bunun huzursuzluğunu hergün yaşıyorum maalesef
Kıyamamakla değil aslında sadece kimseyi kırmak istemiyorum. Fakar gerçekten çok üzdüğü bir konu yüzünden birikmil bir öfke patlaması yalşadım
Ve annem o gün bu gündür rahatsız ahı mı tuttu ablamın aceba diye aklıma geliyor
Davamda haklı olabilirim fakat o dinirle onu kırdığım içinmidir bu tansiyon yükselişi annemde diye takılıyor aklıma 😔
Alçaltır onun konumunda ezik görür
Sen olsan ne yapardın böyle bir durumda?
Telafisi olmayan şeyler yaşattı bana bu u göz önünde bulundur
Haklısın.. Beni dinlediğin için çok teşekkür ederim
🌸
Dava neydi?
Aramın iyi olmadığı bir ablam var..
Senelerdir ailecek görüşmüyorduk.. Kısa zamandır bir nedenden dolayı tekrar görüşmeye başladık
Bana zamanında çok haksızlık yaptı, simdi bana yaptıklarını çekiyor..
Sorun şu ki şimdi yardıma muhtaç. Panik atak hastası oldu ve şürekli yanında birinin durmasını istiyor.
Ve kendinin yetişkin kızı olduğu halde kızına yük olmamak için bu desteği benden ve diğer ablamdan bekliyor.. (Kızının sosyal hayatı önemliymiş )
Ben bunu öğrendim öğreneli kendimi kullanılmış hissttiğim için destek olmuyorum.
İrrite oldum davranışlarına ve beklentilerine ve bize geldiği bir gün sürtüşme yaşadık ve küsüp gitti..
Ve benim üzerime büyük bir yük bıraktı kendimi suçlu ve ikilemde hissediyorum..
Sürekli beni suçlamasından bıktım ve o kızgınlıkla sesimi yükselerek durumu anlattım.. Fakat ne bilim tepemşn tası atmıştı keşke düzgün bir şekilde konussaydım.. Haklıyım ama içim huzursuz 😔
Evet 😔
Cevap
2Cevap
Soruyu okuyan konuyu anlayamayacak. Yorum yapmak imkansız.. İç dünyanda yaşadıklarını detaylandırmamışsın
Aramın iyi olmadığı bir ablam var..
Senelerdir ailecek görüşmüyorduk.. Kısa zamandır bir nedenden dolayı tekrar görüşmeye başladık
Bana zamanında çok haksızlık yaptı, simdi bana yaptıklarını çekiyor..
Sorun şu ki şimdi yardıma muhtaç. Panik atak hastası oldu ve şürekli yanında birinin durmasını istiyor.
Ve kendinin yetişkin kızı olduğu halde kızına yük olmamak için bu desteği benden ve diğer ablamdan bekliyor.. (Kızının sosyal hayatı önemliymiş )
Ben bunu öğrendim öğreneli kendimi kullanılmış hissttiğim için destek olmuyorum.
İrrite oldum davranışlarına ve beklentilerine ve bize geldiği bir gün sürtüşme yaşadık ve küsüp gitti..
Ve benim üzerime büyük bir yük bıraktı kendimi suçlu ve ikilemde hissediyorum..
Hepimiz hata yaparız bizi insan yapan budur işte
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar