Arkadaşlar haklı bir davamda çok sinirlendim ve tepem attı.. Kızdım bağırdım.. Pişmanım?

Düzgün bir şekilde konuşup görüşmeyi kesmek isterdim oysa.. Fakat maalesef sinirime hakim olamadım..

Özür dilemem falat içim rahat değil
Arkadaşlar haklı bir davamda çok sinirlendim ve tepem attı.. Kızdım bağırdım.. Pişmanım?
Cevapla