Çok pis kavga ettim karakolluk oldum?

Arkadaşlar çocuğun gözüne attığım yumruk şuanda ameliyatlık etmiş çocuğu dava edicem diyip duruyor tazminat felan dediler. Dava açmasın diye bidamı döveyim hastanede yoksa özürmü dilemeliyim
Çok pis kavga ettim karakolluk oldum?
Cevapla