2018 yılında bir kız sevdim o 18, ben 17. Üniversiteye gitti, ben esnaf çocuğu olduğum için gitmedim her neyse yıl 2022 oldu ve karşılaştık tabi bu süre zarfında da aklımdan çıkmıyordu. Onun doğum gününde 14 Mayıs'ta sevgili olduk, dünyanın en mutlu insanıydım. Ben oğlak, o ise boğaydı acayip anlaşırdık aile tanışması yaptık, biz onlara gittik onlar bize geldi. Nişan günü belirliyorduk ki babam ani şekilde vefat etti, 2024 yılı benim için çöküşün başlangıcıydı. 2025 Aralık ayında 20 milyon para batırdım, psikolojik olarak bunalıma girdim. Kız arkadaşımdan ayrılma kararı aldım ama kötü şekilde ayrılmadık, işlerimi yoluna koymaya çalışıyordum ki 26 Nisan 'da biriyle nişanlanmış, şok geçirdim çok kötüyüm bana bir akıl verin lütfen ben kaybettiğimi yerine koymaya çalışıyordum bana çok büyük darbe oldu
- Aşk İlişkileri konusunda 737 cevap paylaştı.
1 ayArkadaşım kızdan neden ne diye ayrıldın zor zamanlarda birbirinize daha sıkı sarılmalıydınız. Maddi şeyleri batırdığında senden temelli uzaklaşır diye mi korktun nedir bilemiyorum ama sonuçta sevgili gibi bir şeymişsiniz adını koyup nişanlanma niyetiniz olmuş, o da nasip olmamış pek baksana. Olmuyorsa belki de vardır bir şey. Bilmediğin, tahmin edemediğin bir şey. Olmaması belki senin için daha hayırlıdır. Nereden bilirsin ki... Onunla birkaç yıl geçirdin ve evlenemediniz zaman kaybı oldu diye de düşünme. Zaman kaybı değildi, bu hayatta olan normal bir deneyimindi. Sevdin, sevildin, olacaktı, ama olmadı. Yine seversin, yine olur hem de daha güzel şeyler olur hayatında neden olmasın... Kendi değerini gör ve farket artık. Daha iyisi olacağından, olmamış işte. Kendine odaklan biraz, kafanı dinle, maddi toparlandıysan da Allah'ın izniyle bunu korumaya çalış. Hobi edin, bir şeyler yap. Güzel şeylere odaklan. Güzel şeyler düşün ve konuş. Hayatına çekersin. Hadi, sağlıcakla kal, hayatından sevdiklerinden sağlık, mutluluk, huzur, bereket, para eksik olmasın daha iyisi de olsun inşAllah.
30 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
1 ayYaşadığın bu durum, bir insanın duygusal olarak karşılaşabileceği en ağır sınavlardan biri; 4 yıl boyunca emek verdiğin, geleceğini hayal ettiğin birinin bir anda tamamen farklı bir yola sapması, sadece kalbini değil, güven duygunu ve gerçeklik algını da derinden sarsar. Şu an hissettiğin o yoğun acı, öfke ve boşluk hissi, yaşadığın kaybın büyüklüğü karşısında son derece insani ve beklenen bir tepkidir. Bu süreci atlatabilmek için öncelikle kendine karşı nazik olmalı ve iyileşmenin zaman alacağını kabul etmelisin; tıpkı fiziksel bir yara gibi, bu duygusal yaranın da kabuk bağlaması için o bölgeyi kaşımayı, yani onun hayatını sosyal medyadan takip etmeyi veya ortak tanıdıklardan haber almayı tamamen bırakman gerekir. Zihninde dönüp duran "Neden?" ve "Nasıl bu kadar çabuk?" sorularına mantıklı bir cevap bulmaya çalışmak, seni sadece bitmek bilmeyen bir keder döngüsüne hapseder; bu yüzden cevabı olmayan soruları kovalamak yerine, enerjini kendi hayatını küçük adımlarla yeniden inşa etmeye, arkadaşlarınla vakit geçirmeye ve sadece bugünü atlatmaya odaklamalısın. Unutma ki bu yaşadıkların senin değerini değil, onun hayat tercihlerini yansıtır; şu an imkansız gibi görünse de, bu fırtına dindiğinde hayata karşı çok daha dayanıklı ve ne istediğini bilen birine dönüşeceksin.
20 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 707 cevap paylaştı. Olan olmuş, hayatına devam et, ondan çok daha iyileri karşına çıkacaktır.
Çok daha iyileri diyorum çünkü kız gitmiş pat diye başkasıyla nişanlanmış, eğer evlenseydiniz kim bilir başına neler gelecekti, bence korkunç bir hayata girmek üzereyken son an da kurtulmuşsun, şükret bu duruma.
Senin yerinde olsam kurtulduğum için mutlu olurdum, 4 MİLYAR kadın var dünyada, hayata devam.
Kendini geliştir, seviyeni yükselt, İngilizce öğren ileri derecede, kitap oku, hobilerin olsun. Bunları yaptıkça o 4 MİLYAR kadından sana da bir şeyler mutlaka düşecektir :)
20 Yorumla
Kardeşim bak seni tanımıyorum ama , böyle olması gerekmez , ne demek 20 milyon batırdım. az bir miktar degil, gidene üzülme , onun zaten gidesi varmış , herşeyi bahane etmiş. Demek ki seninle sevgiliyken başkasıyla konuşuyordu. Açık ve net olan bir şey varsa budur. Yoksa kimse birisiyle bu kadar kısa sürede tanışıp evlenmez knks Yapacagın en dogru şey o kaybettigin 20 milyonu fazlasıyla geri kazanmak ve hayatına devam etmek. Bu arada para tek sen kaybetmiyorsun. para nedir ki elinin kiri varlıgı bir dert , yoklugu ayrı dert. para kaybedilir ve kazanılır knks Modunu düşürme boş ver 20 milyon kaybedersin 40 milyon kazanırsın. Etrafındaki insanların seni manipüle etmesine izin verme , hayat böyle naparsın. yapcak bir şey yok. zaten paranın amacı bu bir gün var iki gün yok. Kazanılır ve kaybedilir harcanır. işinin başına dön, hiç depresyon muhabbetine girme knks insanın pskolojisi bozuyo bana güven.
10 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Hikayeni okurken içim burkuldu, üst üste bu kadar yükü kimse hak etmiyor… 💔 Hem babanın ölümü, hem maddi çöküş, hem de kalbinin en güvendiği insanın başkasıyla nişanlanması… Bunların hepsi tek başına bile çok ağırken sen hepsini birlikte yaşamışsın.
Şunu bil: Ayrılma kararını alırken aslında onu korumaya çalışmışsın, ama o bunu beklememiş ve kendi yoluna gitmiş. Bu, senin değersiz olduğun anlamına gelmiyor, onun seninle aynı sabrı ve sadakati gösteremediğini gösteriyor. İnsan en çok zor zamanında yanında kalanları unutmamalıydı, o bunu yapamamış.
Şu anda yaşadığın şey yas süreci, resmen kalbin matem tutuyor. Kendine “neden böyle oldu?” diye sormayı biraz bırakıp “şu an kalbimi nasıl iyileştirebilirim?” demeye başlaman gerek. Gerçekten profesyonel bir destek almanı çok içtenlikle öneririm, hem maddi çöküş hem bu duygusal travma tek başına taşınacak kadar hafif şeyler değil. Utanılacak hiçbir şey yok, travma yaşamış bir insansın.
Kendine minik hedefler koy: düzenli uyku, biraz spor, işlerini yavaş yavaş toparlama, güvendiğin arkadaşlarınla daha çok zaman geçirme. Zorlanırsan ağla, bastırma. Onu stalklama, fotoğraflarına bakma, bu sadece yaranı kanatır. Şu an bir tek şeye odaklan: Sen hâlâ hayattasın ve geleceğin hâlâ yazılmadı.
İnan bana, bugün “yıkıldım” dediğin şey, bir süre sonra “iyi ki böyle olmuş” dediğin dönüm noktasına dönüşebilir. Kendini suçlama, elinden geleni yapmışsın. Şimdi sıra sende, önce sen kendini seçmelisin. 🌱
İstersen biraz daha detay verebilirsin, iş tarafı ne durumda, gündelik hayatını nasıl geçiriyorsun, birlikte bakabiliriz. 💬20 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
38Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 26,3b cevap paylaştı. 20 milyonu batırman değil de kızın nişanlanması mı dokundu 😀
Kendin ayrılmışsın yolunu mu gözleyecekti..210 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 17b cevap paylaştı.
1 ay20 milyon batirmissin kalkip hala kiz mi düşünüyorsun qmnzjans şu kadar param olacak batiricam başlarim erkegine de sevgilisine de. Kiz çok kendine gel git parani kurtar
172 Yorumla Baban vefat etmiş, başın sağ olsun.
20 milyon kaybettikten sonra bunalıma girmen anlaşılabilir bir durum. Ama bu süreçte kız arkadaşından ayrılman senin sorumluluğunda olan bir karar. Maddi ya da manevi sorunlar yaşamak, sevdiğini söylediğin birinden vazgeçmek için tek başına yeterli bir sebep değil. Zor zamanlar insanın karakterini ve ilişkisini nasıl yönettiğini ortaya koyar. Sorun yaşadığında bunu ilişkiye yansıtmak yerine birlikte çözmeye çalışmak daha sağlıklı olurdu. Kızın seni beklememesi de anlaşılabilir. O da kendi hayatına devam etmiş ve bir tercih yapmış. Bunu tamamen yanlış görmek yerine, yaşananlardan ders çıkarmak senin için daha faydalı olur.20 Yorumla
1 ayBatmak olabilir de kız mı batırdı seni kızdan neden ayrılıyorsun sen değil senin zor gününde yanında piskolojik olarak destek olurdu belki sana seven insan olurdu her türlü yanında sen normal şekilde ayrıldık diyorsun kim bilir kızın canını nasıl yaktın ki o da senin canını yakmak için sal. Ak. Ça şey yaptı senin yaptığın da doğru değil o kızın yaptığı da ikinizde madem bitirdiniz farklı yola girdiniz farklı şeyler başladı iyice bitirin o ilişkiyi hiç yaşamamış gibi yolunuza bakın geçmişi düşünmeyin cünkü bundan sonra can yakar yakmasa da piskolojik olarak ikinizi de yorar birbirinizi görmeyecek şekil de biri birinizden uzak olun sanaldan ve gerçek hayattan
00 YorumlaBu kolay bir şey değil, açık konuşayım bir anda kopmuş gibi hissettirmesi çok sarsar normaldir böyle hissetmen ama bunu tek başına taşımak zorunda değilsin önce şunu kabul et bu durum senin değerinle ilgili değil onun seçimiyle ilgili kafanda sürekli “neden” sorusunu döndürmek yerine olanı olduğu gibi kabul etmeye çalış temasını kesmek önemli sürekli görüp takip etmek iyileşmeni geciktirir kendini oyalamak değil gerçekten meşgul etmek işe yarar spor yapmak yürümek yeni bir rutin kurmak iyi gelir güvendiğin biriyle konuş içine atma çünkü bastırdıkça büyür zaman kısmı klişe ama gerçek bu acı hemen geçmez ama azalır ve bir gün baktığında eskisi kadar yakmadığını fark edersin
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
1 ayKardesim oncelikle imtihanin buyuk. Yorumlara bakma, insanin basina her sey gelir bu hayatta, baban icin Allah'tan rahmet dilerim. Muhtemelen o boslukta, savruldugun icin maddi anlamda yanlis isler yaptin... Hic fark etmez para bugun var yarin yok. Sunu idrak etmelisin once, her seyin hayirlisi... Her iste bir hayir vardir, kiz da kendine bi duzen kurmus, hayatina bakmis. Sen de bunu idrak edip kendi yolunu cizmelisin. Zamanla asacaksin. İnsallah karsina sevebilecegin, seni seven biri cikar... Kendine dikkat et umutsuzluga kapilma...
00 Yorumla
1 ayBu yaşadığın şey tek bir olay değil üst üste binmiş kayıplar var babanın vefatıAllah rahmet eylesin, para kaybı, ilişki. O yüzden acının bu kadar ağır olması çok normal ve lok yaşaman gayet doğal beynin hala kabulenmemiş olabilir ama kabullenmen gerekir. Onun başkasıyla nişanlanması, senin değersiz olduğun anlamına gelmez bu sadece onun seçimi en zor kısım “geri dönsün” düşüncen bu düşünce acıyı uzatır, kabul etmeye çalışmak daha hızlı iyileştirir.
Babanın kaybı ve finansal çöküş zaten zihnini kırılgan yapmış bu olay “son darbe” gibi hissettirir sana bu zor günlerinde sakın içine atma güvendiğin biriyle konuş ya da profesyonel destek düşün psikolog veya psikiyatri çünki bu yük tek başına taşınacak gibi değil.00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 ayAbi kadın milleti elini sallasa ellisi. O gider başkası gelir. Kadınlara güvenmeyin.
Erkekler böyle değil. Kiz bulmak zor. Ama erkek bulmak bir kadın için çok kolay.
Bir kadın istediği zaman istediği saatte nişan yapacak birini bulur. Kolaydır.
Erkek kolay kolay bulamaz.
Bir kadın için geleceğini mahvetme deymez.
En fazla bir iki gün üzülür sonra teselliyi başka kollarda arar.
Sen önüne bak. Hayatina bak. Yeni insanlar tani. Dünyada bir sürü kadın var. O gider daha iyisi gelir. Sen gelirine ekonomine kendini gelistirmene bak.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 ayÖncelikle başın sağ olsun, Allah rahmet eylesin babana.
Önce aldatıldın sandım ama öyle değilmiş.
Bu kadar seviyorsan ayrılmasaydın keşke, belki birlikte yoluna koyardınız her şeyi.
İlk zaman üzüntü olur normal, ama zamanla alışacaksın mecbursun.20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 ayBakmış senden hayır yok umut da yok o da yoluna bakmayı tercih etmiş. Ayrılan sensin beraber de bişeylerin çaresine bakabilirdiniz. Sen hayatını yoluna koymaya çalısırken ve ondan ayrılmısken üstelik onun bi köşede senin tekrar gelip gelmeyeceğini bilmeden beklemesi biraz adaletsiz olurdu. O da yoluna bakmayı seçmiş. Kısmet değilmiş
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
1 ayÖncelikle başın sağolsun diliyorum ve bu dünya imtihandayiz her ne geliyorsa Allah'tandir diyelim
20 milyon lira para kaybetmek de kız arkadaşını nişanlanmasi kaderdir diyebiliriz..
Allah seni en güzel şeylere hazırladığını unutma tamam burdan yazmak bize kolay gelebilir ..
Her acı geçici diyebilirim..
Hayatına güzel kişiler gireceğinden eminim
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Öncelikle başın sağ olsun, babanın mekanı cennet olsun.
İlk okuduğumda kız aldattı sandım ama olay bambaşkaymış. Kızdan sen ayrılmak istemişsin. Muhtemelen işlerimi yoluna koyayım o da bekler tekrar oluruz diye düşündün. Ama bu işler öyle olmaz. Kızdan birden bire ayrılıp sonra nişanlandı diye pişman olmak saçma. Senin ne zaman işleri düzelteceğin belli değilken belirsizlik içinde kimse beklemez. Bundan sonra yapman gereken işlerini düzeltip yeni birisiyle bir hayat kurmak.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 348 cevap paylaştı.
1 ay4yil birlikte olmus olmuyorsunuz ki o zaman 2 yil oluyor
Soruya geliyorum simdi o kadar para batirmissin kiz neden seninle birlikte olsun ayrica kizdan da ayrilan sensin? ne istiyorsun sen cocuk gibi herseyi mahvedicen o da onaracak? bu ne yani kiz kurtulmus bence cok da iyi olmus kusurabakma yani
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 319 cevap paylaştı.
1 ayAyrildigin icin kaldiramayip o zamanda duygusal bosluga girmistir baskasinin ilgisi de senin gidisine bant olmustur ve ondan oturu nisanlanmissin burada hatali olan ikinizsiniz oncelikle sen bunalima giriyorum biseyler yasiom diye onu terk etmenle en buyuk hata etmisisn o da baskasiyla nisanlanarak ama sen onu birakmaman gerekirdi o koymustur sonra boyle bisey etmistir burdsn doner mi allah bilir hayirlisi
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 ayÖncelikle üzüldüm ama sevindim de adına. Üzüldüm çünkü acı çekiyorsun böyle bi kız çıkmış denk gelmiş karşına maalesef.
Sevindim. Çünkü ilerleyen yaşlarında iyi ki bu acıyı yasamisim diyeceksin ve tecrübe olarak kalacak bir yanında, bundan sonraki iliskilerinde hangi kızla konusulur vs bunu çok iyi analiz etme becerisi kazanmış olacaksin.
Sadece şu sıra acını yaşa ama önceden keyif veren şeyleri de yap, bu zamanlar geçecek öyle düşünmesen de arkadasim00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 ayKanka bomboş bir acı yaşıyorsun. Çünkü aynı şeyleri bende yaşadım. Kriptoda 8 milyon para yapıp batırdım, kız da devlete hemşire atandı gitti en yakın arkadaşım dediği, zararsız dediği kişi ile evlendi 😀, o zamanlar bende çok kafaya taktım da şu an iyi ki diyorum. İyi ki bitmiş.
Bize zor günde bırakan değil. Zor günde ben buradayım güveni veren lazım. S. et yoluna bak. Bomboş şeylere üzülüp de saçına beyazlar atma.20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 ayKardeşim Allah gördü senin niyetini biliyor o kızın da niyetini biliyor sana nasip etmediyse bir bildiği vardır. Nasip etmemek için zaten böyle olaylar yaşanmış biraz da yıkılma üzülme demicem üzülmemek imkansız ama tevekküle geçmeyi sakın unutma. Hayırlı olsaydı olurdu.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 ayTamamda kızın suçu yok ki kız senden ayrıldıktan sonra nişanlanmış ve kız tekrardan uzun yıllar bekleyip yine hüsran olmamak için hemen nişanlanmak istemiş ayrıca ayrılmayı sen istemişsin bu bunalımlı süreci kız arkadaşına birlikte atlatmak varken sen ayrılmayı seçmişsin
05 Yorumla- 1 ay
4 yılı 4 ayda atabilen kız sence sevmişmidir?
Çok saygısızca bir hareket, evet bu beyefendi ayrılmış fakat ayrılığın nedenini anlamayacak kadar, maddi çöküşün ve kadınına yetememenin korkusunu anlayamayacak ve bundan dolayı mesafe konulduğunu anlayamayacak kadar kimse duyarsız, kalpsiz değildir ya bence - 1 ay
@esesibel Hiçte saygısızca değil. Erkekler ertesi gün yeni sevgili yapıyorlar kız en azından 4 ay beklemiş. Yetememe korkusu varsa kızı alırdı karşısına düzgünce konuşur bu zor zamanı beraber atlamayı isterdi. Ama onun yerine ayrılmayı tercih ederek kızı belirsizlik içinde bırakıp gitmiş. Hiçbir kadın sonu belli olmayan birisini bekleyip hayatı kendisine zindan etmez. Ayrılmayı göze alan taraf devamında olacakları da göze almış demektir.
- 1 ay
@mervesse_ Çok duygusuz bir bakış açısı ya bu, Bir erkek için "ben yapamadım, başaramadım, yetersizim" korkusunu, gözünde en iyisi olmak istediği kadınına anlatmak, demek erkekliğini ayaklar altına almakla eşdeğerdir.
Yapamıyorlar işte böyle saçmalıyorlar. Biz elimize batan kıymığı anlatırız onlar gece kör sokakta yediği bıçağı anlatmazlar belki, eximden biliyorum, en fav eximdi de öxçöçxcçxö - 1 ay
@esesibel Başarısızlığı anlattı diye erkekliği ayaklar altına aldığını düşünüyorsa mutsuz olmaya, üzülmeye mahkumdur. Biz nasıl kötü ya da iyi günümüzde sevdiğimiz yanımızda olsun istiyorsak bir erkekte sevdiği kadını yanında istemeli. Kötü zamandayım, ayrılalım iyi olunca dönerim diye düşünen erkek yolun sonunda yalnızlığa mahkumdur.
Benim eski sevgilimde böyle saçma bir sebeple ayrıldı ve ben onun yüzünden artık kimseye güvenmiyorum. Onun yaptığı saçmalığın bedelini ben ödüyorum. O yüzden giden kişi arkasında bıraktığı kişinin mutluluğunu gördüğü zaman ağlayacaksa oynamasın. Eğer bu duygusuzluk oluyorsa öyleyim.
Gizli Üye(18-24)1 ayÖncelikle gecmis olsun ve basin sagolsun, Belkide Allah seni bir dertten daha korudu hem para hem kiz icin diyorum, ya da belkide o kizi. boş ver boylesi çok daha iyiymis de oncelikle. Uzulmen kadar dogal bir sey yok ama duygusal degilde bilimsel olarak baglilik sevgi, ask gibi duygular aslinda bazi hormonlarin salinimiyla alakalidir. Konfor alani, guvenli alan, odul sistemini falan seni Şu an kaygiya kotu hissetmeye terikliyor. Dunyanin sonu degil oncelikle onun fotograflarina mesajlarina veya anilarina bakma odagini ondan ayir cunku ona bakmak dophaminini tetikleyecek ve baglilik duygunu tetikleyecektir. Spor yapmak hareket halinde ve ugras halinde olmak bu ask ve baglilik hissini azaltacak ve beynin zamanla kurtulacak. Mutlu oldugun seyler yap bir kac gun tabikide aglayacak üzüleceksin cok cok dogal insaniz kontrol edemeyiz bazi durum ve duygulari. Allahim imtihanini kolaylaştırsın, bu surecten hizla kurtulmani diliyorum
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı. Ayrılalı 4 ay olmuş, kız birak sevgiliyi bir de nişanlanmış. Evlilik meraklısı biri olduğu kesin. Bence kaybettiğin bisey yok, zaten zor zamanında senin yanında olmazdı.
30 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 356 cevap paylaştı.
1 ayBir insan hayatının kötü döneminde sevdiği insanı yanında görmek ister, sen kendi ellerinle onu kendinden uzaklaştırıp sonra da niye böyle oldu diyorsun, her şey ilişkiniz adına güzel giderken bunu batırmak niye?
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 499 cevap paylaştı. Sen ayrılmışsın zaten, çok bir problem olmaması gerekiyor diye düşünüyorum. Diğer arkadaşların da dediği gibi sen batırdığın paraya odaklanıp onu toparlamaya bakmalısın bence, zamanla unutuyor insan. alışırsın acısına
00 YorumlaYorumlara bakma insanlar gelip geçer. Babana Allah rahmet eylesin başın sağ olsun canım. 20 milyon zarar yapmışsın çok geçmiş olsun. Sana tavsiyem maddi durumunu toparlamaya bak git gide batarsın ve bu durumu daha zor toparlarsın. Kendine iyi bak güçlü biri olduğuna inanıyorum..
11 YorumlaBize ne tam olarak? Bunalıma girdin diye kızdan ayrılmışsın kız da nişanlanmış haklı olarak. Ayrılmasaydın kendi düşen ağlamaz
20 Yorumlahayatın zpr zamanlarını yaşarken neden kızla birlikte baş etmek yerine ayrılmaya tercih ettin öğrenebilirmiyim?
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
1 ayAyrılma kararı almışsın, o da hayatına başkasıyla devam etmeye karar vermiş. Bunda anormal bir şey yok. Sen de önüne bakacaksın.
20 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı. Paranı da ilişkini de batırmış gelmiş seni hiç tanımayan insanlardan akıl istiyorsun... O kız başkasıyla nişanlandıysa muhtemelen sana güveni yoktur. Ve haklı gibi duruyor
00 Yorumla
1 ayKendine zaman tanı, duygularını yazarak ya da güvendiğin birine açarak hafiflet. Yeni hedefler koy ve kendine odaklan; zamanla acı yavaşça azalır.
00 Yorumla
1 ayBu ülkenin kadınları o. r. o. s. p. u olmuş kaç kurtar kendini burada sende çürüme yok 1.90 altı erkek değildir gibi saçma sapan şeyler söylüyorlar.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 531 cevap paylaştı. kanka ne iş yapıyon ya söyle de bende yapam bu arada batırdın para için geçmiş olsun kız zaaten seni sevseydi iki ayda nişanlanmazdı oonu takmaman lazım
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 428 cevap paylaştı.
1 ayYoluna bak boş ver kader kısmet kısmetse onla evlenmek yokmuş hakkımda hayırlısı de geç vardır bunda hsyır, belki evlendiğinde onla mutlu olamıcaktın Rabbım bilir işimi geçmiş olsun.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Belki bazıları elinde olan olmayan sorunların var ve kız senin düzelmeni beklemek zorunda değil bu devirde kimse kimseye sabretmiyor bro kusura bakma o eskidendi
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.
1 ayayrılmışsınız ki.. ne yapacaktı? belirsiz bir geleceği boş yere mi bekleyecekti? sen de hayatını yoluna koy. Allah karşına hayırlı birilerini çıkarsın
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 aye ayrılmışsın?
kadın senimi bekleyecek bir gün toparlarda gelir bana geri diye. madem o kadar seviyorsun ozman beraber aşacaksınız sorunları.
10 Yorumla Esnaf çocuğu olmak üniversiteye gidemeyecek anlamına mı geliyor çok tuhaf bir düşünce fikirlerin çok garip 75 trilyon batırman bile normal
10 Yorumla
1 ayBiz burada sana ne söylesek de sen o acıyı yaşayacaksın o yüzden bence bir süre sosyal medyadan uzak dur ve kendine bir alan aç
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 363 cevap paylaştı. Yazık olmuş
Ne aklı istiyorsun ki? O yoluna gitmiş bence sende önüne bak. Bunu demek kolay ama emin ol değmez.
00 Yorumla
1 ayİyi yapmış kız 4 yıl sevgili olmuş ama evlenememişsin ben 3 ay sevgili kalmayı başaran kız evlenir galiba
00 Yorumla
1 ayBen olsam bir çokus icinde adam var ben yanında olmak isterken benden ayrılan onla artık imkansız olmak icin bile Nisan koyardım belki de...
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 7,4b cevap paylaştı. Zor ama atlatırsın zamanla
Zaman herşeyin ilaçı demeki bu hayırlısıyımış.
20 milyon değmeyen kişi için00 Yorumla
1 ayyaşamaya bak düşünme bunları mutluluğu yakalayacağına eminim. Ve emin ol olmaması gerekiyormuş demekki.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 319 cevap paylaştı.
1 ayBirakmissin kizi ne bekliyordun ayrica 20 milyonu nasi batirdin a
01 Yorumla
Soran1 ayMalum piyasa durumu. Hapis durum vardı ağlayarak ayrıldık işleri yoluna koyacağımi söyledim daha cumartesi gününe kadar plan yapıyordum geleceğimiz için ki pazar günü Nişan fotoğraflarını gördüm
Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Kızdan ayrılıp başkasıyla nişanlanmasına hayıflanmak da ne bileyim.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
1 aySen ayrılmışsin iyi olmuş seni mi bekleyecekti ömrünün sonuna kadar.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 9,3b cevap paylaştı.
1 ay20 milyon batırdıktan sonra daha acımaması lazım senin canının bişeye djfjffh
10 Yorumla kızdan ayrıl sonra nişanlandı çok kötüyüm de adama sormazlar mı neden ayrıldın diye
00 Yorumla
1 ayboş ver kurtuldun ondan. Evliyken yapsa daha mı iyi olurdu?
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Sktr et başın belaya girmediği için şükret birde isimsiz bi anlatı gönder damada hdhdhd
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 603 cevap paylaştı. Benzeri bir olay bir arkadaşımın başına geldi
Şimdi yıllardır evli ve gayet huzurlu00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,4b cevap paylaştı.
s 1 ayKendin ayrılmışsın bitmiş insanlar devamlı bir köşede birilerini bekleyecek değil maalesef
00 Yorumla Yaşadıkların gerçekten çok ağır ama ayrılma kararını sen vermişsin o da kendi yoluna bakmış yani.
01 Yorumla- 1 ay
Merhabalar nasılsınız
Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Acımasız bir insanmış yani evliyken başına gelseydi !
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
1 ayÖncelikle başın sağolsun. Ayrıldıktan sonra kendi yoluna gidebilmiş demek ki o.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 ayReis hayat sende dursa da başkaları için akmaya devam eder yoluna bak
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 8,1b cevap paylaştı.
1 ayOrtada ihanet yok aldatma yok ne bekliyorsun ki kızdan ayrılan da sensin. Hayatına bakmış
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 ayBen de 2024 temmuzda babamı kaybettim ve geçen sene ekim ayında 2 buçuk yıllık ilişkim bitti o henüz birisiyle evlenmedi ama çok iyi anlıyorum seni
03 Yorumla
Cevap sahibi1 ayAmin sağolun
Cevap sahibi1 aySoru soran arkadaşı okurken kendimi okumuş gibi hissettim
Gizli Üye(25-29)1 ay20 milyonu nasıl batırır için kızı mı düşünüyon
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 ay20 milyonu batırmıs bide kızın derdinde 🤦♀️
11 Yorumla- 1 ay
Kaksskjs
Gizli Üye(45 üstü)1 ayBakti senden adam olmayacak adam olacak kisiye gitmiş işte
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 ayHem kızla ayrılmışsınız bir de maddi açıdan batmış birini mi beklicekti
00 Yorumla- Devamını Gör (58)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer