• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri
1 ay

Onu aldatiyor muyum? (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
030
Yapay Zekaya Sor
Onu aldatiyor muyum?
Cevapla
Fal Soruları Aldatma Soruları İş Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
30 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

46

Cevap

172

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • babacan5255
    babacan5255 Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 100%
    1 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Evet duygusal aldatma. Fiiliyata geçince evlilik tamamen biter. Zaten duygusal evliliğin bitmis

    0
    26 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Duygusal olarak biten bir evlilik evet ama yine de evlilik iste

      Yorumla
    • babacan5255
      babacan5255
      1 ay

      Bu evlilik dediğin şey senin kafanda bitmiş. 2 seçeneğin var. Ya bu şekilde hayatını heba edeceksin, ya da sıfırdan yeniden başlayacaksın. Ancak sıfırdan başlamak hiç kolay değil. Elindekinin kıymetini bilmiyorsan heyecan duyduklarında kendini kaybettiğini gorursun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Esim elimde olan biri degil uzun zamandir. Ben ondan daha once de ayrılmak istedim dun de tekrar konuştum bu kişiyle ilgisi yok ayrılma isteğimin. Ev arkadaşı gibiyiz uzun zamandir ve ben mutsuzum bu durumdan. Ayrılsam da bu kişiyle olmaz biliyorum ama artik baska birine bu kadar güçlü beğeni duyabiliyosam ayrılmanın vakti geldi geciyor demek

      Yorumla
    • babacan5255
      babacan5255
      1 ay

      Çünkü nefsin cinsellik yaşamak istiyor. Evde de yok. Sende haklısın.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Yapacak bisey yok

      Yorumla
    • babacan5255
      babacan5255
      1 ay

      Var. Var olanı atlamak herkese kaybettiriyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Ne peki

      Yorumla
    • babacan5255
      babacan5255
      1 ay

      Acacan davayı boşanacaksin. Bu konuda da net olacaksın. Madem nefsin istiyor ve peşinden gitmek istiyorsun en ideali bu. Ama diyorsan ki boşanmadan yapacam o zaman sana güvende bir numara olan ve iş arkadasin olmayan biri gerekir. Tecrubemdir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Boşansam bile bu kişiyle olamam. Bu kişi is arkadaşım degil bu arada hastam.

      Yorumla
    • babacan5255
      babacan5255
      1 ay

      Hastanla olursan duymayan kalmaz. Bende sağlık çalışanıyim. Kaç kadın erkek hayatı bu sebepten yer değiştirdi biliyor musun? Binlerce

      Yorumla
    • babacan5255
      babacan5255
      1 ay

      Sizinle aslında daha derin sohbet etmek isterim. Dm den istek atarsanız daha mantıklı ve özel kalmış olir dusuncesindeyim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Ben daha once bekar olduğum dönem hastamla sevgili oldum kimse de bunu sorun etmedi. Herkes belliydi zaten dedi o kadar. Şu an bu kişiyle aramdaki elektrik de bence farkediliyor ama evliyim diye kimse birsey demiyor. Bugun yakin bir arkadaşım o hasta sana nasil bakiyodu oyle dedi.

      Yorumla
    • babacan5255
      babacan5255
      1 ay

      Geneldeki iletisim seklin tıp camiasinda çalışan bir kadın için o camiaya ait değer yargılarınin düşmesine sebep olduğunun farkında mısın? Tahmin ediyorum ki psikolog olmalısın. Hekim senin yaptığını yapmaz.

      Yorumla
    • babacan5255
      babacan5255
      1 ay

      Yapmıyor da..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Hayır fizyoterapistim. Bunun deger yargısıyla ilgisi yok ki. Bir hekim zaten hastayla benim kadar uzun vakit geçirmiyor. Ben hastayla her gün 1 saat birebir vakit geçiriyorum.

      Yorumla
    • babacan5255
      babacan5255
      1 ay

      Tahminim uzak değilmiş. Aslı tipta etik vardır. Şimdiki eğitimler sanırım onetikten uzak. Hasta olarak kapıdan giren kim olursa olsun duygu olmaz. Olmamalı da. Etik bunu gerektirir. Kaldı ki senin işin gereği fiziki dokunuşlar sende mesleği yapma yerine başka şeyleri aktif ediyor. Hastalarına üzüldüm.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Ben bir insanım ve bu kişiye olan duygularım onun tedavisini olumsuz yönde etkilemiyor. Ona gerekli tedaviyi uyguluyorum ve onu taciz etmiyorum. Dokunmamam gereken bir noktaya sadece onu istedigim icin dokunmuyorum. Isimi yapıyorum ve işimi yaparken kalbim küt küt atıyor ben sadece buna engel olamıyorum. Bunun etik dışı oldugunu düşünmüyorum. Daha önceki etkilendiğim erkekle sevgili oldum ama tedavisi bittikten sonra. Tedavi suresinde doğru bulmadığı icin bana açılmamıştı o da ama o tedavi sırasında ikimiz de birbirimizden etkileniyorduk. Şu an da bunu yasiyorum aslında ondan cok etkileniyorum ama bu onun tedavisini etkilemiyor aksine bence tedavisi çok iyi ilerliyor.

      Yorumla
    • babacan5255
      babacan5255
      1 ay

      Etik kavramın olmadığını çok rahatlikla kalbim küt küt atıyor diyerek ifade ettin. İşte sorun burada. Etik değerlerin olsa idi o duruma gelmezdin. İşini yaparken nefsin ve kalbin işin içine dahil okuyor ise etik değerlerin yok. İstersen bunu uzmanına sor.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Tamam da bu benim içimdeki bir sey. Etik bir katile de tedavi uygulaman gerektiğini söylüyor mesela ayrım yapmamanı ama içten içe o kişinin katil olduğunu düşünebilirsin eğer onu sadece insan olarak düşünüp tedavisini uyguluyorsan eksik tedavi vermiyorsan içten içe onun kotu oldugunu düşünmen seni etik dışı yapmaz ya. Ben de evet hoşlanıyorum yani napiyim ilk gördüğüm an ondan cok etkilendim ondan kaçmak icin tedavisini reddettim ama olmadi.

      Yorumla
    • babacan5255
      babacan5255
      1 ay

      Etik denen şeyi hala daha ayırt edemiyorsun. Sana söylenecek bir şey yok. Duygun yaptığın iste olmayacak. Etik bu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Peki etik değilim o zaman keşke tek sorunum bu olsaydi

      Yorumla
    • babacan5255
      babacan5255
      1 ay

      Soruna ya da sorunlarına ait cevap her yerde var. İstediğin şey insanı duygu diye başlayan ama aslında hayvani ile biten bir durum. Sana ne desem boş kalır ama en ideali senin nefsini daimi rahatlatacak evlilik yapman olur. Lakin sen değişik duygular içine girmeye alışmissin. Ne diyeyim ki sana

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Ben neye alışmışım acaba ya o kadar sacma ki su dedigin sanki her hastayla iliski kuruyorum benim gunde 10 tane hastam oluyor. Nerdeyse 10 yıldır çalışıyorum belki 5000 hasta aldim sadece 2 kisi beni etkiledi. Bu benim etik dışı oldugumu göstermez ahlaksız olduğumu hic göstermez.

      Yorumla
    • babacan5255
      babacan5255
      1 ay

      Etik değilsin. Bu net. 5000 kisiden 2 kişi demek ise bunun teyidi. Kimsenin özeli beni ilgilendirmez ama bu söylemin başlı başına sikinti

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Napabilirim bunu açıklamak icin? Hastaya sapıkça yaklaştığımı ifade ediyosun. Sana bisey diyim mi asıl sapık olan hastalar. Ben 2 kisiden etkilendim diyorum ya kaç kişinin ereksiyonunu görüyorum tedavi sırasında biliyo musun? Ki ben etkilendiğimi göstermemek icin başımı önüme eğiyorum ama onlar ereksiyonu saklamiyor bile.

      Yorumla
    • babacan5255
      babacan5255
      1 ay

      Erkek kadın gibi değildir. Anlamış oldun. Neyse. Ne desek bos

      Yorumla
  • Akmankan
    Akmankan Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 101%
    1 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.

    Eşini aldatmamak en güzeli insanlar birbirini aldatması hiç hoş değil

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Degil biliyorum gercekten bana göre birsey de degil o yuzden mesafeli olmaya calisiyorum ama içten içe kalbim baska söylüyor.

      Yorumla
    • Akmankan
      Akmankan
      1 ay

      Ben hiçbir zaman evli bir bayana yaklaşmadım çünkü yuva yıkanın yuvası olmaz derler, eşinle aran iyi değilse boşanmak daha mantıklı ama belki de boşandıktan sonra evlendiğin veya flört ettiğin kişi eşinin saçının teli kadar değeri olmayacak veya seni değerli hissettitmeyecek

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Eşimden bir başkası icin boşanmak istemiyorum ki eşimle mutsuz olduğum icin boşanmak istiyorum. Eşimden boşanıp bu kişiyle evlenmek gibi bir isteğim yok

      Yorumla
    • Akmankan
      Akmankan
      1 ay

      Anladım içinde ona karşı duygular var yani

      Yorumla
  • Mehmet_2
    Mehmet_2 Takip Et
    Bilge Yaş: 35 , eic 95%
    1 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 659 cevap paylaştı.

    Gönlün kayıyo yavaş yavaş yanlışa gidiyosun vazgeç bence

    0
    27 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Gerçekten gönlüm kayıyor bitmesini istiyorum tedavisinin bi an once

      Yorumla
    • Mehmet_2
      Mehmet_2
      1 ay

      Aldatma degıl bu durum ama işin sonucu duygusal boşlukta oldgun ıcın aldatmaya gidecek kesınlıkle bazı insanlar enerjısıyle bıle etkıleyebılıyor bunun gıbı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Evet gerçekten cok etkileniyorum fiziksel olarak evet yakisikli bir cocuk ama yani ayni yakışıklılıkta baska genç hastam da var ona ilgim 0. Ben bu kişiyle göz goze gelince icim buz kesiyor gözlerine bakamıyorum bakinca cok etkileniyorum

      Yorumla
    • Mehmet_2
      Mehmet_2
      1 ay

      Yani bu sende daha ilerisi olmuş aslında ama olmaması gereken şeyler hissedıyosun hem duygusal hem fiziksel çok dikkat edicegın bir dönemdesin sadece bir kıvılcıma bakar şu an senin yaşadgın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      O kıvılcım olmasin diye elimden geleni yapıyorum

      Yorumla
    • Mehmet_2
      Mehmet_2
      1 ay

      Ama yetersiz kalıyosun bence kendine bile itiraf etmeye korkuyosun

      Yorumla
    • Mehmet_2
      Mehmet_2
      1 ay

      Bu yüzden kendını frenlemen lazım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Yüzüne bile bakmıyorum aslında tedavi sırasında başım önüme egik sadece eline bakıyorum.

      Yorumla
    • Mehmet_2
      Mehmet_2
      1 ay

      Çünkü baktığında o kıvılcımı ateşlemiş olucaksın sende farkındasın askında tamamen duygu boşlugundan kaynaklı biliyosun demi yoksa bunları hissedemezdin etsen bile geçici sadece fiziksel şeyler olurdu ve geçici olurdu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Eşime eskisi gibi bağlı olsaydım bunları hissetmezdim demek daha doğru aslında. Geçici mi kalıcı mi bilmiyorum ama ben onu tek gecelik bir iliski olarak hayal etmiyorum bunu net biliyorum

      Yorumla
    • Mehmet_2
      Mehmet_2
      1 ay

      Bunlara senep zaten boşlukta olman ilgi alaka sevgi saygı ne sayarsan bunların eksikliğinden kaynaklı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Olabilir

      Yorumla
    • Mehmet_2
      Mehmet_2
      1 ay

      Bir an önce umarım uzaklaşırsın bu duygularından sonuçta devam eden bir evliliğin var öyle ya da böyle ayrı değilsin sonuçta

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Evet o yuzden cok kotu hissediyorum kendimi

      Yorumla
    • Mehmet_2
      Mehmet_2
      1 ay

      Yani kendine saygısı olan birisin mutlaka yoksa zaten yaptıgınla kötü hissstmez gururla söylerdın bunu yapan çok var yani

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Su tedavisi bitse gercekten cok rahatlayacağım. Birkaç gun arkasından üzülür unuturum

      Yorumla
    • Mehmet_2
      Mehmet_2
      1 ay

      Sanmıyorum birsede bir bahaneyle yine iletişim olucaktır sen içindeki kavgalarını halletmen gerekli aslında hani konuşup çözüm yolu bulmak daha mantıklı değilmi eşinle

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Bahane bulamaz ki oyle bir ortam yok. İletişim kurabilmek icin numara istedi ustu kapalı bir biçimde ve vermedim. Soyadımı bilmiyor sosyal medya vs üzerinden bulamaz beni. Tedavisi bittikten sonra bir sey soracağım diyip yanima gelemez. Şu tedavi sureci bitse hayatımdan tamamen cikacak. Esimle olan sorunlarım cok eskiye dayanıyor ve çözümü bulamıyoruz ne yazık ki.

      Yorumla
    • Mehmet_2
      Mehmet_2
      1 ay

      İstedıkten sonra her türlü bahaneyle gelir mutlaka diğer konudada bu şekilde iki tarafta mutsuz iki tarafta huzursuz yani sonuçta yarınını bilmediğimiz bir hayatı yaşıyoruz hani böyle mutsuz umutsuz olmaya ayırıcak zaman bile yokken kendinizi neden huzursuz hissedesinizki herzman

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Gelemez ki kimlik okutarak girilebilir hastaneye tedavisi olmayan kişiyi almıyor güvenlikler.

      Yorumla
    • Mehmet_2
      Mehmet_2
      1 ay

      O zaman zor olabılır ama yinede ulaşmaya çalışıcaktır mutlaka ama sen napcaksın işte asıl soru bu olmalı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Numarasını vermeye çalışınca hayır dedim yine hayır derim çünkü hayır demek zorundayim

      Yorumla
    • Mehmet_2
      Mehmet_2
      1 ay

      Zorundasın evet ama içindekilere dur demek zorundasın kendını mutlu huzurlu hıssetmek zorundasın bu naıl olucak bılmıyorm ama bunuda yapmak zorundasın kendin için

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Bir sekilde diyeceğim ama onun tedavisi bitmeden biraz zor olacak gibi o

      Yorumla
    • Mehmet_2
      Mehmet_2
      1 ay

      Zor olacak gibi değil bariz zorlanıyosun içinde turmadığın içinde burada paylaşıyosunki yükünü hafifletmek için çümkü içine sığmaz olmuş bu olay bitsede tedavisi senin hep aklında hayallerinde olucak bence

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Sadece hayal olduktan sonra önemi yok bence

      Yorumla
    • Mehmet_2
      Mehmet_2
      1 ay

      Hayal dediğin şeyler senin hayat kaliteni ne kadar etkiledğinin farkında değilsin bence senın bedenın evde olsa dahi kafan ruhun herşeyin olmasını istedğin anda kalır

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 ay

    aldatmış olursun elini tutman tıbbi olarak lazım mı bilmiyorum ama sadece dokunmak da değil karşılıklı o muhabbet de bile bile yapınca aldatma oluyor yapmayın

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      El zaten tıbbi bir sey. Ayak hastası olsa da ayağını tutarak geçecekti 45 dk

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 ay

      ok bilmiyorum yorum yapmak istemedim ondan merak ettim

      Yorumla
  • Semp4ti
    Semp4ti Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    1 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 973 cevap paylaştı.

    İçinde bulunduğun negatif durum ekstra tetikliyor olabilir ama çizgini bozma sakın

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Haklısın bozmuyorum ama içimden de atamıyorum onu bir türlü

      Yorumla
    • Semp4ti
      Semp4ti
      1 ay

      Psikolojik boşluk buhrandan sebep o

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Olabilir

      Yorumla
  • Hızır-K
    Hızır-K Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 100%
    1 ay

    Uzak dur. Aldatmak sadece eşine yaptığın saygısızlık değil kendine de yaptığın saygısızlıktır.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Haklısın

      Yorumla
  • lonewolf0634
    lonewolf0634 Takip Et
    Bilge Yaş: 33 , eic 100%
    1 ay

    Sayılmaz ve bence ilerlet. Yaşlarınız yakın mı?

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Ondan 2 yas büyüğüm ama bence o bunun farkında degil. Ben 31 yaşındayım o 29

      Yorumla
    • lonewolf0634
      lonewolf0634
      1 ay

      Yaşlar yakın bence uyumlu olursunuz. Tek seferlik mi istiyosun?

      Yorumla
    • lonewolf0634
      lonewolf0634
      1 ay

      Birdaha görüşecek misiniz?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Aramızda jicbir sey yok ki

      Yorumla
    • lonewolf0634
      lonewolf0634
      1 ay

      Selam yeni gördüm. Yani olabilir belki. Ondan adım gelse karşı koyar mısın?

      Yorumla
  • udeniz22
    udeniz22 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 36%
    1 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Hayir aldatma degil ama bence esinle sorunlari cozmeye calis olmuyorsa adama yazik olmasin.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Eşime ben aylar once boşanmak istiyorum dediğimde bi şans daha istedi ama o sansi kullanmıyor. Bu aksam tekrar konustum ben mutlu değilim dedim bitsin dedim o da biliyorum bu ara ilgilenemedim seninle falan dedi alttan almaya calisti ama yok yani sadece ben bitsin dediğimde beni görüyor gibi onun disinda yokum onun icin

      Yorumla
    • udeniz22
      udeniz22
      1 ay

      Kendi kararini kendin ver

      Yorumla
  • leonidas_3
    leonidas_3 Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 100%
    1 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.

    Sayılmaz ama kendini baskılamak seni yoracak bence eşinle alakalı bişey kalmamış

    0
    10 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Yoruyor yani hem yoruyor hem kalbimi kırıyor Şu an bu durum

      Yorumla
    • leonidas_3
      leonidas_3
      1 ay

      Çözüm bulman lazım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Aklıma bir çözüm gelmiyor ki🥺

      Yorumla
    • leonidas_3
      leonidas_3
      1 ay

      Yani çözüm belli zaten evde doyum olmuyor ondan otomatik olarak vücut başka birini arıyor gibi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Bilmiyorum

      Yorumla
    • leonidas_3
      leonidas_3
      1 ay

      Bil işte diye yazdım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      😞

      Yorumla
    • leonidas_3
      leonidas_3
      1 ay

      Bu senlik değil ama eksiklikten kaynaklanıyor anladığım kadarıyla

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Yapacak bir sey yok

      Yorumla
    • leonidas_3
      leonidas_3
      1 ay

      Sana kalmış artık mutluluklar diliyorum

      Yorumla
  • Fasafiso_Bunlar1
    Fasafiso_Bunlar1 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 100%
    1 ay

    Eğer adım atarsan aldatmaya girer Uzaklaşıp iş bitince de tamemen unutmaya odaklanmalısın

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Is bitince zaten mecbur unuturum. Bence o bitecek korkusuyla dun numarami istemeye calisti olumsuz olunca bugun de ustune erkek öğrenci yanima alınca uzak kalmak istediğimi dusundu ve sustu sonra da vedalaşmadan gitti. Belki yarin gelmez bile hilmiyorum

      Yorumla
    • Fasafiso_Bunlar1
      Fasafiso_Bunlar1
      1 ay

      Olsun gelmemesi daha ii

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Daha iyi evet Şu an onunla yüz yüze gelmeye korkuyorum

      Yorumla
  • prophetx
    prophetx Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 97%
    1 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Duygusal aldatma başlamışsa fizikselde gelir

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Aldatma mi bilmiyorum ama etkileniyorum o kişiden

      Yorumla
  • ahmet_goktas06
    ahmet_goktas06 Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    1 ay

    aslında evliler ile sevişmek daha heyecan verici ben olsam senin ile öyle yapar idim ve senin ki aldatma sayılır yakında bam bam olur

    0
    0 Yorumla
  • Zihnenyorgun
    Zihnenyorgun Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    1 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Evet, duygusal olarak kayma olmuş. Aldatma sayılır

    0
    18 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Basta etkileniyorum diye baska bir kişiye vermek istedim sorumlumu arayıp ama benim almamda ısrarcı olmuş sorumlum da degistirmedi. Tedavisi bitecek 7 mayısta ama uzatma derdinde. Evet eli güzel ilerliyor ama benim kalbim inciniyor.

      Yorumla
    • Zihnenyorgun
      Zihnenyorgun
      1 ay

      Bu gidişle daha çok incinecek gibi ama şikayetçi değilsiniz gibi geliyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Şikayetçi olmasam burada soru açmam ki

      Yorumla
    • Zihnenyorgun
      Zihnenyorgun
      1 ay

      Soru sadece vicdan rahatlatmak için sorulmuş bir tepki ölçme aracı bana göre

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Çözüm olarak ne önerirsin peki

      Yorumla
    • Zihnenyorgun
      Zihnenyorgun
      1 ay

      Benim dememle olacak iş değil. Mantığın ve vicdanın ne diyor?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Mantığım diyo ki ne söylerse söylesin gülme önüne bak. Vicdanım da hislerin dogru degil diyo. Tedavisi bitene kadar bu işkenceyi çekerim ve sonra unuturum diye bekliyorum açıkçası

      Yorumla
    • Zihnenyorgun
      Zihnenyorgun
      1 ay

      Yüz ifadesi, jest ve mimikler de önemli. Bunu hissetmen haricinde hissettirmen de gerekiyor yalnız

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Goz göze gelmekten kacindigimin geldigim an ondan etkilendigimin bence farkında.

      Yorumla
    • Zihnenyorgun
      Zihnenyorgun
      1 ay

      Tamam, şimdi tam tersinin farkında olmasını sağlaman gerekiyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Nasıl yapcam ki onu

      Yorumla
    • Zihnenyorgun
      Zihnenyorgun
      1 ay

      Maske, mesafe, hijyen :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Mesafe ne kadar bi mesafe olabilir ki minicik bir el masasında 2 hasta çalışıyor ayni anda. Dizi dizime değmesin diye ekstra efor vererek alıyorum tüm el hastalarını ama mesafe yolu olarak bi anlık kararla eski stajyerimi orada gorunce hasta anlatma bahanesiyle yanima çağırdım. Anladi ki mesafe icin yapıyorum bunu. Bozuldu ve ağzı bıçak açmadı desem yeridir. Her gun bin kere teşekkür edip giden cocuk ben cihazı yerine koyarken çıkmış gitmiş vedalaşmadan.

      Yorumla
    • Zihnenyorgun
      Zihnenyorgun
      1 ay

      Al sana mesafe işte

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Üzüldüm ama bence o da üzüldü. Yandaki hasta bile dedi bugün iyi misin hic sesin çıkmıyor diye benim hastama

      Yorumla
    • Zihnenyorgun
      Zihnenyorgun
      1 ay

      Şimdi üzülmezsen ileride daha çok üzüleceksin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Dogru soyluyosun

      Yorumla
    • Zihnenyorgun
      Zihnenyorgun
      1 ay

      Yolun açık olsun

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 ay

    Hayır değil. Gayet normal yani. İlgisiz kadının ilgisi hep ilgi gösteren erkeğe kayar. Benim böyle 3 evli iş arkadaşımla ilişkim oldu. Kimse duymadı ve herkes çok mutlu oldu.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      İlişkimiz yok. Siz diyorum bey diyorum göz göze gelmemek için başımı kaldırmadan çalışıyorum ama etkileniyorum ondan

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 ay

      Her şey ortada işte. Bir şans ver bak her şey ne kadar güzel olacak.

      Yorumla
  • bosbircocukkk10
    bosbircocukkk10 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 20 , eic 100%
    1 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 379 cevap paylaştı.

    aldat gitsin diyenlerin karaktersizlik kirlilik şakamı ya kadın evli aq

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 ay

    Bazen duygularımıza engel olamayız bunda kötü bir şey yok. Önemli olan hatalı adım atmamak.

    2
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Atmamaya calisiyorum ondan uzak olmak adına bir adım attim anladi ve yuzu düştü. Yarin gelecek mi bilmiyorum sanki gelmeyecek gibi geliyor.

      Yorumla
  • electrician_
    electrician_ Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    1 ay

    Fizyoterapist mısınız bırada bir kıvılcım olur bence

    0
    0 Yorumla
  • Bay_Nutella
    Bay_Nutella Takip Et
    Master Yaş: 50 , eic 94%
    1 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 7,2b cevap paylaştı.

    Sanırım sen bir fizyoterapistsin. Benden evliyim böyle bir olayda benim başıma gelmişti

    0
    0 Yorumla
  • Elleira
    Elleira Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 99%
    1 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Maalesef evet aldatıyorsun fiziken olmasa bile ruhen aldatmak sayılır bu

    0
    0 Yorumla
  • okan60__
    okan60__ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 100%
    1 ay

    Bu aldatma sayılsa inan herkes altadıyordu.

    Herkes de göz ve nefis var.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 ay

    Dedi cakma dr hanım ya burasi ne kadar tahsilli dr avukat mimar jinekolog dolu biz ondan randevu alamıyoruz ahaha ne sesli güldüm 😂😂

    0
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Doktor değilim fizyoterapistim ve buna mi takıldın gercekten

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 ay

      Bir fizyo terapist burada bu gibi sorununu açmaz olmazda zaten ve evli kadın ya da erkek burada ne geziyor anlam dahi veremiyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Fizyoterapist olduğumu nasil kanıtlayayım? Gerçekten fizyoterapistim ve konu gercek bu kişi benim hastam.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Burasi benim gercek hayattan kaçış yerim. Liseden beri ara ara üye olur ve giderim. Gelme nedenim bu soruyu sormakti

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 ay

      Siz evli bir kadınsınız ve oda bir hastanız ne olursa olsun bu yanlış bunu sizde biliyorsunuz.. Artı bunu halletmeniz kolay bir durum.. bir gün akşam saatlerine ya da eşinizin uygun olduğu saate seans saati ayarlayıp eşiniz oradayken işinizi yaparak onu yollarsınız.. esim bilmem kim adi neyse hastan ahmet ( abi ) bu kelime önemli. Bana bir şey kanıtla demiyorum. Kendine aile hanımı olduğunu ve evli olup eşine karşı bir sorumluluk sahibi olduğunu kanitla. sen basit bir iletişimde kendini kaybetmiş ona yorum yaparak kendini düşünüyorsun. Ben erkek olarak evli olsam asla bu durumu yaşamam bir eşimin olduğu asla aklımdan çıkmaz ki başkasına bakayım. Bu tamamen bir kişilik meselesidir. Kişiler bulundukları durumu basite almamalı dikkat edin. gerisi beni ilgilendirmez.. digrusu da budur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Esimle aram uzun zamandır kotu. Dediğinizin farkli bir yolunu yaptım aslında bugun. Erkek öğrenciyi benim olmamasına rağmen hasta anlatma bahanesiyle çağırdım ki bana karsi mesafeli olsun. O da yaptigim şeyi anladi ve seans boyunca sustu sonra da vedalaşmadan gitti. Belki yarin tedaviye bile gelmeyecek. Keşke esim bana gercekten esim gibi davransa ama uzun zamandır oyle davranmıyor. Aylar once boşanmak istediğimi söylediğimde istemedi ama hiçbir şeyi de düzeltmedi. Bu kişiye karsi hislerim var ve bu hislerden utanıp kaçıyorum. Nolursa olsun onu aldatamam o yuzden dun numaramı istediği icin reddettim bugun bu sekilde uzak kalmasi icin bi yol buldum. Önemli olan Şu an ic sınavım. Onun gözlerine bakınca cok etkileniyorum o yuzden gözlerimi ondan ciddi sekilde kaçırıyorum. O da bunun farkındaydı düne kadar ve özellikle gözüne bakmamı sağlayacak şakalar yapıyordu. Evli olduğumu alyanstan dolayı biliyor zaten bu konuyu normal bi hasta açarken o hic açmadı. Ona karsi biseyler hissediyorum ama uzak durmam gerektiğini biliyorum. Gerçekten zor durumda hissediyorum kendimi sıkışmış.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 ay

      Kısa özet ayrılırsın anladığım kadarıyla evliliğin sadece kağıt üzerinde kalmış.. buda zaten hisleri bitiriyor davayı açan boşanan sadece erkek olmaz.. siz bu davayı açarak bu sorunu çözün ve ne istersen onu yap. önemli olan kişinin kendisine olan saygılıdır bunu asla unutma. Kendine olan saygını kaybettiğin an kendini bitirirsin.. utanma duyguların ayıplar ın olmaz... sakın kendine olan saygını asla keybetme ve eşinle bunu konus.. bu evliliğe sıcak bakmıyorum bitirelim de kapat geç. Şunu da unutma... o hastam hoşlanıyorum oda hoşlanıyor dediğin kişiler ya da kişi sonrası vs bur gecelik olduğu an uyancindan gezemezsin bunuda unutma. eğer ciddiyse hoşlanırsa dersin ben metres değilim evleneceksen burdayım yoksa bir gece için düşünme der yatmaz gider hayatına bakarsın.. kararların net olmalı abidik gübüdük kararlar alma sonra kendinden nefret eder kismenin yüzüne bakamaz o ilden gidersin. Bir çok kadinin sorunu bu olduğu için evlerinden kaçmış her sohbette bu var emin olun kadını kötü yapan kendisi değildir onu buna itendir. sağlıklı düşün kocaman kadisnin gerisi sende hayat senin benimki sadece bir yaşanmış nasihatler in vermiş olduğu tecrübe. Bu sebeple asla pat diye evlenmem korkarım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Şu an benim yaşadığım sey senin yazdıkların yaninda cok masum kalıyor ama ya ben sadece göz göze bile gelemiyorum onunla. Ben zaten boşanmak istiyorum dedim o zaman istedi bu aksam tekrar konuşup ayrılmak istediğimi söyleyeceğim. Ayrılmam da o kişiyle bir ilişkim olmasını sağlamaz ama Şu an çünkü o da biliyo ki Şu an evliyim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 ay

      Hayırlısı olsun inşallah tez zamanda her şey yoluna girer ve kafan rahatlar. iyi düşün her şey iyi olsun... bitirin anladığım kadarıyla bu evlilik değil zaten mecburiyet olmuş. Hayırlısı olsun konuşma yapın sen bitiremezsen ben dava açacağım de konu yerini alsın

      Yorumla
  • 2001amircan
    2001amircan Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 40%
    1 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 580 cevap paylaştı.

    O zaman önce eşinle aranda olan ney onu çözemedim bu iş olmaz ya bitir ya devam

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 ay

    Ooovv fena macera çıkar bu işten okurken heyecanlandım

    3
    1 Yorumla
    • KaradenizliBeyfendi
      KaradenizliBeyfendi
      1 ay

      🤣

      Yorumla
  • Pnomoni
    Pnomoni Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35
    1 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 446 cevap paylaştı.

    olur bazen ya normal hepimiz insanız ama kaptırmamak lazım evliliğinden memnunsan bişey yapma işine odaklan

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Evliliğinden memnun değilim ama yine de onunla olamam. İnan işimi yapiyor görünmeye çalışıyorum kafamı kaldıramıyorum onun tedavisinde ama kalbim çarpıyor ona engel olamıyorum

      Yorumla
    • Pnomoni
      Pnomoni
      1 ay

      Anlıyorum seni çok iyi anlıyorum bende evliyim bizde de oluyor bazen o küçük heyecanla bırakıyorum devamına gitmiyorum nefsim kalbim istiyor ama aklım vicdanım dur diyor duruyorum seninde öyle bazen kısa kesmek iyidir mümkünse madem erkek bir doktor baksın
      Evlilik konusunda da yorumlarda gördüm 1.5 yıldır ilişki yok demişsin buda çok anormal değil mi cinsellik olmadan evlilik nasıl ilerliyor

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 ay

    Tahrik oluyor musun?
    Şehvet hissetmiyorsan , aldatma değil bence

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Tahrik olacağım bir sey yok o an ama kalp atışım hızlanıyor ellerim buz gibi oluyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 ay

      Bu vatandaş Seni çok daha fazla heyecanlandıran biri , kocandan boşanırsan bu adamla bir yol gidebilme ihtimalim var mı diye sorular kafanda var , cevapları net olmayan bir serüven. Ama kocanın yerinde olsan ve senden daha fazla onu heyecanlandıran birinin olmasına nasıl tepki verirsin. Bunların üzerine düşün , yolunu öyle çiz.

      Yorumla
  • rainperaa48
    rainperaa48 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 18
    1 ay

    Bu duygusal bı aldatma gibi görünüyor eğer o adama mesafe koyduysan kocanla hala bı gelecek görüyorsan yeni şeyler denemeyi düşününebilirsiniz ya da terapi almayı beraber güzel hoş bı tatil de olabilir😊

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 ay

    Seni buna o itiyor aklinda olmayan şeyleri aklina sokmaya zorluyor dimi yasadiklarin ilgisizlik

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Belki oyle ama uzun zamandir eşimle aram kötü hic boyle olmamıştım bu kisi beni cok etkiledi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 ay

      Etkilemeseydi boyle arafta kalmazdin istersen dinleyebilirim seni icini boşaltmak bir nebze olsun rahatlamak istersen

      Yorumla
  • Strained
    Strained Takip Et
    Xper 1 Yaş: 41
    1 ay

    Eşinle olan sorunlardan dolayı bu tarz bir yaklaşım içindesin, bence hata yapma eşinle aran düzeldiginde pişmanlık duyacağın şeyler yaşama değmez.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Esimle aram düzelir mi artik bilmiyorum. Ayrılmak doğrusu biliyorum ama bir yandan bu kişiyle hic olmamak da doğrusu

      Yorumla
  • Serhat-98
    Serhat-98 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27
    1 ay

    Etkilenmen normal bence ama ne yaptığın önemli mesafemi koruyabiliyorum diyorsan sayılmaz ama yenik düşersen bilemem şimdilik bir şey yok diyelim ya adım atarsa

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Net bir adım atamaz ki zaten evli olduğumu biliyor bunu umursamayacak biri degil

      Yorumla
    • Serhat-98
      Serhat-98
      1 ay

      Sen atar mısın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Atmam. Onun attığı minik adımlara da tepki verdim. Kendi kendime üzülüyorum sadece

      Yorumla
    • Serhat-98
      Serhat-98
      1 ay

      Evliliğinde nasıl sorunların var ki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Evli gibi değiliz diyebilirim uzun zamandır. İlgisiz sevgisiz ev arkadaşı gibiyiz

      Yorumla
    • Serhat-98
      Serhat-98
      1 ay

      Anladım ne zaman ayrışacaksın

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    1 ay

    Duygularına hakim olamazsın ama yapacaklarına olabilirsin ki olmuşsun aldatma yok ama kıyısındasın

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Bugun o kıyıdan biraz daha uzaklaştım ona tekrar sinir koydum o da bunu anladi ve sustu.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 ay

      Benim öyle bı hatam oldu sadece pişmanlık getiriyor emin ol en doğrusunu yapmışsın.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 ay

    Ankaradasin sen su ignelerele tedavi yapiyordun

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Hayır o kişi değilim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 ay

      Duygusal boşluk ve ilgisizlikten iki arada bir derede kalmissin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Evet ama yolu çizdim ona benden uzak dur mesajını verdim o da aldı ve cok bozuldu. Şu an üzüldüm ama yapacak bisey yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 ay

      Senin dertleşecek birine ihtiyacın var

      Yorumla
  • mrfatbee
    mrfatbee Takip Et
    Master Yaş: 45
    1 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 6,3b cevap paylaştı.

    Beyin harekete geçmiş. Sen inkar etsende durum bu. Nereye kadar kendini dizginleyebilirsin acaba.

    0
    30 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Dizginlemek icin ona gereken mesajı verdim aldi ve sustu oturdu bugun. Vedalaşmadan da gitti.

      Yorumla
    • mrfatbee
      mrfatbee
      1 ay

      Ama yine Onu görecek aynı ortama gireceksin?
      Mesleginiz nedir?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      7 mayısta tedavisi bitiyo bittikten sonra bir daha görmeyeceğim ki bugun cok bozulmuş bir hali vardi belki gelmez bir daha

      Yorumla
    • mrfatbee
      mrfatbee
      1 ay

      Fizik tedavi mi?
      Umarım görmezsin. Ama seni bırakacağından emin misin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Evet fizik tedavi. Bir daha gelmez sapık biri degil

      Yorumla
    • mrfatbee
      mrfatbee
      1 ay

      Peki buradan kendine ne hisse çıkardın?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Bir hisse çıkardım diyemem. Doğru olani yapıp ona uzak dur mesajı verdim o da mesajı aldi. Şu an üzgünüm

      Yorumla
    • mrfatbee
      mrfatbee
      1 ay

      Üzgün oluşun olayın ilerlemesi mi yoksa O kisiye olan davranışın mı? Kendine kızdığın anlar oldu mu?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      O kişiye olan davranışım Şu an üzgün olma nedenim. İçten içe çünkü onunla olmak istiyorum ama olamam

      Yorumla
    • mrfatbee
      mrfatbee
      1 ay

      Aslında sen kendine üzülüyorsun. Elinin altında ama ulaşamıyorsun...🙄🙄
      Kac aydır bu ilişki devam ediyor?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      İlişki yok ortada onu yaklaşık 20 gündür tanıyorum

      Yorumla
    • mrfatbee
      mrfatbee
      1 ay

      İlişki dediğim sevgililik ya da cinselik degil.
      İletişim anlamında kullanmıştım.20 gün cok uzun bir zaman değil. Ani gelişmiş. Duygu fırtınası yaşamışsınız ve şimdi dinmeye başlamış.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Ani gelişti evet ilk gördüğümde o çekimi hissettim ve o çekimden kaçmak icin tedavisini reddettim 3 gun boyunca o da benim tedavi etmem icin diretti ve sonuç bende kaldi. Dinmeye başlamadı aslında dinmek zorunda kaldi diyelim çünkü adım atmaya basladi once minik iltifatlar, beni güldürmeye çalışmalar dun de üstü kapali bir sekilde numaramı istedi ben de vermedim. Bütün gece bunu düşündüm diyebilirim ve bugun de tedavi saati geldiğinde ani bi kararla yanima erkek öğrenci çektim. Benim öğrencim olmadigini özellikle aramızı o kişiyi soktuğumu anladi ve cok bozuldu. Bütün seans boyunca dik dik öğrenciye bakti ağzını hic acmadi ki normalde konuşkan biri. Seans sonunda da her gun benimle vedalaşırken bugun ben arkamı doner dönmez gitti normalde asla gitmezdi. Ben tepki koydum o da o tepkiyi anlayıp sustu. Simdi yarin tedaviye gelir mi bilemiyorum

      Yorumla
    • mrfatbee
      mrfatbee
      1 ay

      Peki yarın tedaviye gelirse nolcak? Bence tavrın yumuşayacak.
      Senin kararın bir anlık bir kıvılcıma bakıyor.
      Düşün 🤔

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Düşünmediğim an yok ki. Gelince bence yine konuşmaya çalışmaz. Bugun cok mutsuz bir sekilde çıktı tedaviden. Yani normalde o kadar gülen konusan biri ki yanımızdaki hasta sordu çocuğa noldu bugun hic sesin çıkmıyor diye

      Yorumla
    • mrfatbee
      mrfatbee
      1 ay

      Yaşlarınız kaç?
      Bence yarin konuşacak. Sana düşünme payı bıraktı. Her senaryoya hazırlıklı ol.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Ben 31 yaşındayım o 29 ama bence o ondan buyuk oldugumu da bilmiyo

      Yorumla
    • mrfatbee
      mrfatbee
      1 ay

      2 yaş bisey degil. Zaten göstermiyorsundur.
      Onun kişisel bilgileri sende var degil mi?🙂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Ad soyad tc doğum yılı vs. Instagram baktım bulamadım Facebook baktım buldum 😅ama istek falan atmam asla. Numarası yok Şu an elimde biraz baksam bulurum ama yine yazamam ona

      Yorumla
    • mrfatbee
      mrfatbee
      1 ay

      Cebi nasıl yok yaa.. Hastanın iletişim bilgileri sizde olmazsa kimsede olmaz. Sen biraz daha karıştır bakayım.🤩😃

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Dun kendi veriyodu zaten ben engel oldum. Epikriz bilgisinde çıkıyor ama bakmadım. Bulsam ne olacak ki diye düşünüyorum Şu an. Mesaj atacak halim yok

      Yorumla
    • mrfatbee
      mrfatbee
      1 ay

      Sen bul. Koy masanın çekmecesine. Gün gelecek lazım olacak..
      Hangi şehirdesiniz? Belki biyerlerde karşılaşırsınız.🙂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Lazım olmaması lazim. Sürekli profil fotosuna bakarim sonra bi de dayanamam yazarım falan yok. İstanbul'da yaşıyoruz

      Yorumla
    • mrfatbee
      mrfatbee
      1 ay

      İstanbul'da yaşıyorsanız zor denk gelirsiniz.
      Bu adamın neyine etkilendin?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Fiziksel olarak beğendiğim bir görünüşü var. Ilk anda etkilendim ve değişim istedim kalbim hızlı çarpınca seansta. Çok kibar ve cok konuşkan yani sanki tedavide değiliz de cafeye date icin gitmişiz gibi bir konuşma tarzı var beni tanımaya ve etkilemeye çalışıyor konuşurken. Gözleri aşırı güzel ve bakışları da cok çekici. Gözümün icine bakıyor ve ben o an buz kesiyorum. Bunu fark ettiğinden beri 4 5 gündür özellikle göz teması kurmaya çalışıyor. Şu an tam kaçan kovalanır oynuyoruz

      Yorumla
    • mrfatbee
      mrfatbee
      1 ay

      Sen kacarken yakalarsa ki bence yakalayacak?
      Durumlar değişecek. Evliliğinin bitme ihtimali yüksek mi?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Bence o bugun o davranışım dünkü telefon numarası vermeyişim üzerine umudu kesti ve bir daha tedaviye de gelmeyecek. Evliliğim zaten bitme ihtimali yüksek bir evlilik ama bitse bile onunla olmam bence doğru değil

      Yorumla
    • mrfatbee
      mrfatbee
      1 ay

      Dogru olmayan ne? Onunla neden olmayacak?
      Meslegini falan biliyor musun?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Biliyorum meslekle ilgili maddi durumla falan ilgisi yok duzgun bir isi var mühendis. Doğru olmayan kısım su ben boşandıktan sonra tanışma şansım olsaydı olurdu ama Şu an ikimiz de biliyoruz ki ben evliyim

      Yorumla
    • mrfatbee
      mrfatbee
      1 ay

      Mühendis olduğunu biliyorsan Onun özel bilgilerine ulaşmışsın. Sohbet etmişsiniz sanki.
      Bu kadar ilgi alakanın sonu kôtü bitmemeli.
      Sen boşandıktan sonra düşüncelerin anında değişecek emin ol.

      Yorumla
  • headdeploy
    headdeploy Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    1 ay

    Bu duygusal aldatmaya çok yakın. Kendini geri çekmezsen ilerler. Önce sınır koy, sonra evliliğine odaklan.

    1
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Sınır koyuyorum zaten gerçekten kafamı kaldıramıyorum yüzüne bakmamaya çalışıyorum. Benimle sohbet edebilmek için her gün çabalıyor. Göz göze geldiğim an içimde bir şey oluyor o yuzden başımı kaldırıp ona bakmamaya çalışıyorum. Boşlukta olduğum icin mi böyle yoksa o mu beni kendine çekiyor anlamıyorum.

      Yorumla
    • headdeploy
      headdeploy
      1 ay

      Evli olduğunu bilip sürekli yaklaşmaya çalışması doğru değil.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      İşte yaklaşırken tavri flortoz bir tavır da degil. Sapık hasta cok görüyorum o sapık degil

      Yorumla
    • headdeploy
      headdeploy
      1 ay

      Flörtöz olmayabilir ama sürekli yakın temas da bağı güçlendirir. Bazen mesele karşı taraf değil, ortam ve yakınlık. Mesafeyi artırırsan kafan da daha net olur.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      El hastalari genelde bu bağı kuruyor genç erkek olunca ama ben kurmam normalde. Belki o baska bir kızla çalışsa da ayni şeyi hissedecekti ama benim icin bu fiziksel temas aslında sıradan. Bende onu çeken baska bir sey var.

      Yorumla
    • headdeploy
      headdeploy
      1 ay

      Sormam gereken özel sorular var neden böyle olduğunu bulacağım

      Yorumla
    • headdeploy
      headdeploy
      1 ay

      Yanlış anlaşılma olmasın özel sorular derken cinsel konular değil

      Yorumla
    • headdeploy
      headdeploy
      1 ay

      Eşinin sana olan davranışı hakkında.. cevap vermeyerek mahcup duruma düşüyorum yanlış anlaşıldım diye aklımdan geçiyor. Yol göstermek amacım size yakınlık kurmak değil.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 ay

    Meslek ne bscım bende hastan olmak istiyorum

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 ay

    Aynı şeyi eşin yapsa hiç hoşuna gitmezdi ve Buda Aldatma oluyor.

    0
    0 Yorumla
  • Aşk_profesoru
    Aşk_profesoru Takip Et
    Xper 6 Yaş: 50
    1 ay

    Sen ruhen ve duygusal olarak zaten eşinden uzaklaşmışsın ve onunla aranda farklı bir bağ oluşmuş şu an müdahale edilmesi gereken bir durum var

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Evet oyle. Eşimden zaten uzağım uzun zamandir. Şu an bu kisi beni etkiliyor ama sonuçta evliyim mükemmel bir evliliğim olmasa da.

      Yorumla
    • Aşk_profesoru
      Aşk_profesoru
      1 ay

      İşte ya yardan vazgeçeceksin ya serden

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      İkisinden de vazgeçmem gerek gibi geliyor bazen hem eşimden ayrılmam lazim hem de bu kişiyle olmamam

      Yorumla
    • Aşk_profesoru
      Aşk_profesoru
      1 ay

      bu kişi Evli mi peki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Değil

      Yorumla
    • Aşk_profesoru
      Aşk_profesoru
      1 ay

      Konuşabilir miyiz

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 ay

    umarım kocanı fizikselde aldatmassın ben harici biri ile asbhfsa

    0
    0 Yorumla
  • Eagle2626
    Eagle2626 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 44
    1 ay

    Bence aldatma değil sınır koyuyorsun ama aslında aldatmakta istiyorsun korkuyorsun kendine itiraf edemiyorsun...

    0
    16 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Evet doğru da bulmuyorum o yuzden kaçıyorum ondan ama aklim kaçıyor kalbim kacmiyor

      Yorumla
    • Eagle2626
      Eagle2626
      1 ay

      Kalbinede sözün geçmiyor... hayırlısı olsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Aynen oyle.

      Yorumla
    • Eagle2626
      Eagle2626
      1 ay

      Durumlar nasıl? Etki dewam ediyormu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Ediyo ne yazık ki

      Yorumla
    • Eagle2626
      Eagle2626
      1 ay

      Başka birini bul sanalda ama hiç görüşme... unutturur belki

      Yorumla
    • Eagle2626
      Eagle2626
      1 ay

      ya da o kişiyi belki görmezsen çevreni değiştirirsen ilgin azalabilr

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Çevreyle ilgisi yok ki bu kisi hasta. Tedavisi bitince bir daha görmeyeceğim zaten onu

      Yorumla
    • Eagle2626
      Eagle2626
      1 ay

      Eee tamam o zaman sıkıntı da gidecek sende görmeyince unutursun onu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Tedavisini uzatmak icin uğraşacak ama insallah uzatamaz.

      Yorumla
    • Eagle2626
      Eagle2626
      1 ay

      Sen öyle istiyorsan inşallah... Konuşmak istersen özelden eklee...

      Yorumla
    • Eagle2626
      Eagle2626
      1 ay

      Tedavi bitince ne yapcak sonucu merak ediyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Onu görmek istiyorum ama onu unutmak icin olmasi gereken bu. Onunla olamam en iyisi gözden ırak gönülden ırak olmasi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Bir sey yapamaz ki tedavi bittikten sonra bana ulasma sansi kalmayacak. En fazla son gun tekrar numarasını vermeyi teklif eder hayır derim ve gider

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Bir sey yapamaz ki tedavi bittikten sonra bana ulasma sansi kalmayacak. En fazla son gun tekrar numarasını vermeyi teklif eder hayır derim ve gider

      Yorumla
    • Eagle2626
      Eagle2626
      1 ay

      Aynen bende öyle düşünüyorum... ama sende ona belli etme onu beğendiğini...

      Yorumla
  • Sihirbaz0001
    Sihirbaz0001 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 40
    1 ay

    Benim yaşadığım olaya yakın bir olay üzgünüm ama esinizi aldatiyorsunuz ve eşinizle yaşayacağınız ilk sorunda onun yanında kendini bulacaksın.

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Eşimle cok uzun zamandir sorun yasiyorum yeni bir sey degil uzun zamandir yalniz hissediyorum kendimi

      Yorumla
    • Sihirbaz0001
      Sihirbaz0001
      1 ay

      Eleştiri olarak algılamayın lütfen.
      Sorun yaşama sebebiniz bu sebepler akliniz başka yerde olduğu için ev hayatınıza adapte olamıyorsunuz olmayacak şeylerden sorun yasiyorsunuz. Evinizde yalnız hissetmeyi siz tercih ediyorsunuz.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      1.5 yildir eşimle sorunluyum bu kişiyi 20 gündür tanıyorum öncesinde kimseden etkilenmedim bunu ben mi tercih ediyorum sizce

      Yorumla
    • Sihirbaz0001
      Sihirbaz0001
      1 ay

      Evet gerçekten siz tercih ediyorsunuz. Bununla ilgili size binlerce şey anlatabilirdim ve tesadüf olan şey yaşanılan olay çok benzer

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 ay

    Önemli olan şu onunla bu şekilde temas ederken ıslanıyor musun

    0
    0 Yorumla
  • gecemm1817
    gecemm1817 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 22
    1 ay

    aldatmıyordun ama aldatmış kadar oluyorsun hatta aldatmış oluyorsun duygusal olarak

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Kalbime söz geçiremiyorum Şu an sadece hareketlerime söz gecirebiliyorum

      Yorumla
  • Zevkli_Adamm
    Zevkli_Adamm Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    1 ay

    Eşini sev eşinden hoşlan başkası seni kullanıp atar

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Esim beni o kadar incitti ki galiba artik onu sevmiyorum

      Yorumla
    • Zevkli_Adamm
      Zevkli_Adamm
      1 ay

      sevseydin aldatmazdın zaten

      Yorumla
  • psflora343434
    psflora343434 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    1 ay

    Kaçamak yap birliktelik yaşa en azından içinde kalmaz , evlisin diye başkasıyle hoşlanamazmısın hayret

    0
    0 Yorumla
  • djeanvaljean
    djeanvaljean Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    1 ay

    Elektrik almışsın bence ileri gitmeden kaçamak yapın

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Kaçamak yapamam.

      Yorumla
    • djeanvaljean
      djeanvaljean
      1 ay

      Sana iyi gelecek

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Ben bu kadarı icin bile kendimi sucluyorum

      Yorumla
    • djeanvaljean
      djeanvaljean
      1 ay

      Bence kendini bu kadar sorgulama ne nehilist düşünceyle sana şunu ifade edebilirim. Yaşamın içerisinde gördüğün baktığın hemen hemen her şey karşılaştığın, konuştuğun insanlar yaptığın şeyler senin için bir olması gereken bir şey. Bunu sen tasarlamıyorsun

      Yorumla
    • djeanvaljean
      djeanvaljean
      1 ay

      Kendini suçlama ve akışına bırak rahat ol sessiz ol ve güçlü ol

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Umarım ben bir hata yapmadan tedavisi biter ve gider

      Yorumla
    • djeanvaljean
      djeanvaljean
      1 ay

      Beni dinlersen kendini Şartlandırma ve beni konumlandırma sana tavsiye verecek kadar bilgi sahibi birisi değilim fakat bu kadar kendine ağır anlamlar yükleme içindeki o güzel kadını öldürme işte o zaman hata yaparsın

      Yorumla
  • Suskunn00034
    Suskunn00034 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 29
    1 ay

    Eşinizle Olan Sorunlardan Dolayı Ruhunuz Okşanmış ya da Öyle Hissetmiş Olabilirsiniz ( Mesleğiniz Nedir? )

    0
    0 Yorumla
  • hakan1771
    hakan1771 Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    1 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 688 cevap paylaştı.

    Etkilenme aldatma sayılmaz ama için eriyor belli ki

    0
    23 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Evet gözüne bakinca eriyor o yuzden bakamiyorum

      Yorumla
    • hakan1771
      hakan1771
      1 ay

      İstek var mi ona karsi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Tek gecelik bi istek degil yani amacım sadece onunla cinsellik yaşamak degil. Ben onun hayatımdaki kisi olmasını isterdim evli olmasaydim

      Yorumla
    • hakan1771
      hakan1771
      1 ay

      Belli ki eşin ike duygusal bağ kopmuş bosluktasin gönlüne onu yakistirmissin her gün gördüğün icin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Her gun görmeyle ilgisi yok ama eşimle boşluktan dolayı olduğunu düşünüyorum. Yine o kadar insan görüyorum yani olmuyor da neden onda oldu çünkü o gerçekten de benim etkileneceğim bir insan. Bekar olsaydım onunla sevgili olmak isterdim. Şu an bunu yapamıyorum ve bunun hüznü var içimde

      Yorumla
    • hakan1771
      hakan1771
      1 ay

      Belli ki karşı tarafın etkisine girmişsin etkilemiş. ilgi duyup heyecanlandirmis seni. evliligine pişman gibisin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Evliliğim uzun zamandır sorunlu bu kişiyle ilgisi yok

      Yorumla
    • hakan1771
      hakan1771
      1 ay

      Gönlün boş diye etkilenme. ilgilenmesi çekmiş olabilir seni

      Yorumla
    • hakan1771
      hakan1771
      1 ay

      Sohbet etmek istersen arada takip et. banacda iyi gelir ve de ayrıldım yurumedi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Aslında onu ilk görüşte etkilendim. Ilk seansta kalbim cok hızlı attığı icin dedim ki içimden boyle olmaz. Tam 3 gun boyunca ben onu tedavi etmiyim diye uğraştım o da ben tedavi ediyim diye. Sonunda hasta haklarına gitti benim tedavi etmem icin. Sonra her gecen gun ilgim artmaya başladı göz göze gelince cok etkilendiğim icin gözümü özellikle kaçırmaya başladım başımı kaldirmamaya. Bunu fark edince aslinda ondan etkilendiğimi de farketmis oldu ve o cesaretle biraz daha benimle sohbet etmeye çalışmaya beni güldürmeye çalışmaya başladı. Onun birsey yapmasına gerek bile yoktu yani ama yine de mesela her gun seansta benim kavalyem gibi oturacağım sandalyeyi hazırlaması vs de cok hoşuma gidiyo yani sanki tedavide değiliz de buluşmaya gitmişiz gibi davraniyo o da.

      Yorumla
    • hakan1771
      hakan1771
      1 ay

      İlk görüşte aşk gibi olmuş. yanlis görünse de evli olduğun için yinede sana iyi geliyor. tedavi bitince görüşmeye devam edecek mi? ilgisi azalacak mi? ya da seni isteyip arzulayacak mi?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Gorusme sansi olmaz

      Yorumla
    • hakan1771
      hakan1771
      1 ay

      Neden

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Numaramı istedi dun vermedim tedavi bitince bana baska bir sekilde ulasamaz ki. Ulaşamasın diye vermediğimi o da biliyo

      Yorumla
    • hakan1771
      hakan1771
      1 ay

      Instagram ya da Facebook kullanmıyor musun oradan yazabilir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Soyadımı bilmiyor. Ben onunkini biliyorum galiba instagram kullanmıyor baktım yok Facebook hesabı var ama o beni biraz zor bulur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Ki bulsa bile isteseydi numarami vermeme karsi cikmazdi diye düşünür ve ulaşmaz bence

      Yorumla
    • hakan1771
      hakan1771
      1 ay

      İstiyor musun görüşmek sonrasinda

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Görüşmem dogru degil istiyorum ama her istediğimi yapamam sonuçta bu da oyle bisey. Ona istemiyor gibi davranmak zorundayim

      Yorumla
    • hakan1771
      hakan1771
      1 ay

      Sende farkındasın gorusursen mutlaka cinsellik yaşanır

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Cinsellik degil ki mesele gidip bir yemek yemek de aldatma sonucta

      Yorumla
    • hakan1771
      hakan1771
      1 ay

      Orada kalmaz ki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Kalsa da aldatma olduğu icin o yemegi de yiyemem onunla. Uzak kalmak zorundayım

      Yorumla
  • alwayscuoris
    alwayscuoris Takip Et
    Xper 1 Yaş: 19
    1 ay

    sayılmaz bence, sen kendi kendine içinden seviyorsun karşı tarafdanda adım yok aldatma sayılmaz

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Aslında ben izin versem ondan adım gelecek buna eminim.

      Yorumla
  • Shadowquenn
    Shadowquenn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    1 ay

    Bunu sorman şüphe etmen bile aldatma acaba aldatıyormuyum diye

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Kendimi tutuyorum ama

      Yorumla
  • daddyvebaba
    daddyvebaba Takip Et
    Xper 6 Yaş: 44
    1 ay

    Aslında mükemmel bir çözüm var aklımda senin için

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Neymiş o

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 ay

    Ateşle barut uanyana durmaz ifadesi bu yuzden var işte. Seni suclamiyorum insan etkilenebilir ama aldatma kismi olmamali bu evlilige ve esine olan saygiyi tamamen bitirmis olursun

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Etkileniyorum ama isimle ilgili el temasından degil ben gözlerinden etkileniyorum cok net sekilde.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 ay

      Yasin kac onun yasi kac

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Ben 31 o 29

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 ay

      Kac yillik evlisin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      5 yıllık

      Yorumla
    • Contacs
      Contacs
      1 ay

      Sanan niye özelden yazsin la terapistmisin yallod

      Yorumla
  • Karakter24
    Karakter24 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    1 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 320 cevap paylaştı.

    İşin icabı yaptıkların sayılmaz asm duygusal boyuta geçtikelrn sayılır. onu arzuluyor musun?

    0
    46 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      İşim icabı olan zaten sayilmaz ama ondan etkileniyorum. Anı bir kararla uzak dursun diye yanima erkek stajyer çektim. Bilerek yaptığımı anladi stajyere bakti bakti ve sadece sustu. Belki stajyer degil esim bile sanmış olabilir. Hiç konuşmadan veda etmeden gitti

      Yorumla
    • Karakter24
      Karakter24
      1 ay

      Bozulmuş bence bende olsam bozulurdum. peki iş icsbı harekrtler dışınss sana temas veya yakın olma cabası var mıydı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Temas yoktu ama yakin olma çabası vardı. Benimle konuşmak beni güldürmek istiyodu sürekli. İşin kötüsü konuşması söyledikleri beni gercekten güldürüyodu.

      Yorumla
    • Karakter24
      Karakter24
      1 ay

      Hmm sende ondan elektirk aldın anladogım kadar. ona karşı yükseliyor musun? Msjlaşma felan oluyor muydu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Hayır mesajlaşma falan yok. Dun isin düşerse ben de sana yardım ediyim diyerek numarasını vermek istedi işini bahane ederek ama ben almadım. Elektrik aldim zaten

      Yorumla
    • Karakter24
      Karakter24
      1 ay

      Ayrıca bi anda kesimen sohbeti baya bozulmuştur. yarın farklı davranır bence

      Yorumla
    • Karakter24
      Karakter24
      1 ay

      Numarayı da almamlsın senin sınır koydugunu görünce bence oda koyacaktır. bi anda bu şekilde davranınca belki de gelmez

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Cok bozuldu

      Yorumla
    • Karakter24
      Karakter24
      1 ay

      maalesef bende olsam bozulırdum o yakın iletşşmden bi anda mesafeler girince böyle olur. keşke bastan daha soguk olsaydın dicem ama yaacak biley yok. kırılmıştır. dizyoreapist misin? Hemşire mi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Zaten soğuktum gözlerimi kaçıriyodum ama hoşlanıyodum hala hoşlanıyorum

      Yorumla
    • Karakter24
      Karakter24
      1 ay

      Ama işte mesafe adamın hoşuna gitmedi. nıramayı da almayınca. seanslar bitince uzaklaşır ya da gelmez belki. ama sen istiyırsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      İstemiyorum uzak kalmam oazim

      Yorumla
    • Karakter24
      Karakter24
      1 ay

      Böyle davran yarın da sogul ol bu konu bitdin kafan karışmış. eşinle aran mı soguk. İlgisizlik mi var

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Esimle aram uzun zamandır bozuk

      Yorumla
    • Karakter24
      Karakter24
      1 ay

      Neden sorun ne? Bu arada bence duyvusal boşlulk oluştıgu için istemsizce bile olsa böyle hissetmiş olabilrsin. kafan karışık dimi

      Yorumla
    • Karakter24
      Karakter24
      1 ay

      Evet bugun ne yaşanacak merak ettim acıkcası!

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Tedavi saati gelmek uzere ve benim gelmiş mi diye gidip bakmak hic içimden gelmiyo

      Yorumla
    • Karakter24
      Karakter24
      1 ay

      Ne hissediyırsun peki? Nasıl bi duygu var

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Onunla yüz yüze gelmek istemiyordum. Geldi ama ya geldi

      Yorumla
    • Karakter24
      Karakter24
      1 ay

      Hala aklında mı? Nasıl hissediyorsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Daha yeni gitti 2 dk oldu.

      Yorumla
    • Karakter24
      Karakter24
      1 ay

      Nasıl geçti?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Kötü. Dünkü gibi surat asmadı her zamanki gibi konuskan da değildi. Resmen yüzünü avcunun icine aldi dirseğini masaya dayadı ve beni izledi uzun uzun.

      Yorumla
    • Karakter24
      Karakter24
      1 ay

      Sen ne hissettiin? içindeki durum nasıl

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Heyecanlandım. Umursamıyor gibi davranmaya calistim soguk durdum ama o daha adım atar haldeydi bugun bana yaklaştıkça yaklaştı fiziksel olarak yani onu biraz abarttı bi ara aramızda 2 3 parmak mesafe kalmıştı ben geri gittim o zaman anlayıp durdu

      Yorumla
    • Karakter24
      Karakter24
      1 ay

      Hoşuna gitti mş yaklaşması ya da temas etti mi? İster miyidn

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Temas etmedi ama etmek üzereydi normalde o kadar yakin durmuyoruz birbirimize ki basta da o kadar yakin degildi tam 3 kez sandalyesini bana doğru cekti

      Yorumla
    • Karakter24
      Karakter24
      1 ay

      Heyecanlanıyor musın? Ne hissediyorsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Heyecanlanıyorum elimde degil ama cok normal davranmaya çalıştım. Dun daha gergindim.

      Yorumla
    • Karakter24
      Karakter24
      1 ay

      Az kaldı ama heralde bitince seanslar rahatlarsın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Evet son 5 gün uzatmazsa. Uzatmak istiyo o

      Yorumla
    • Karakter24
      Karakter24
      1 ay

      Bitince rahatlıcak mısın? Aklndan gidecekse sorun yok görmeyince

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Basta uzulurum ama unuturum bence gormeyince

      Yorumla
    • Karakter24
      Karakter24
      1 ay

      Olabilir. sonucta telefonla temas yok. kocsnla dırumlar aynı mı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Aynı

      Yorumla
    • Karakter24
      Karakter24
      1 ay

      Ne düşnüyoeisun peki? Paylaşmak istersen tabi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Esimle boşanmayı iyice aklıma koydum

      Yorumla
    • Karakter24
      Karakter24
      1 ay

      Kesin mi? Kendisiyle konuştın mu? planlaman var mı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Konuştuk ama o hala eski duzeni devam ettirme derdinde.

      Yorumla
    • Karakter24
      Karakter24
      1 ay

      Kendi hayatını kurabileceksen mutsuzsan bence düşünme. ana sorun ilgisizlik mi özel hayatta sorunlar mı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Kendi hayatımı cok rahat kurabilirim maddi olarak ona muhtaç değilim. Mutsuzum ve bence yeterince bekledim. Ben artik esimin beni sevdiğine inanmıyorum.

      Yorumla
    • Karakter24
      Karakter24
      1 ay

      Hmm haklısın kendince. böyle daha mutlu olırsın. ye bir hayat belki değer göreceğin bir insan olur. kadın değer görmeli bencede

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Karşıma bu kadar beni etkileyen bir erkek bence zor çıkar. Bu kişiyle de Şu an olmaz. Yeni biri icin degil ama bu kişiye bu bağı kurunca anladim ki bu evliliğin benim içimde cok bir hükmü kalmamış. Bitmesi daha iyi

      Yorumla
    • Karakter24
      Karakter24
      1 ay

      Senin için dogrusu da bu bencede. en szından daha mutlu olurusn. cocuk vsr mı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Yok

      Yorumla
    • Karakter24
      Karakter24
      1 ay

      En szından cocuk olmaması güzel. karar alman daha kolay olur

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 ay

    Benzerini yaşamıştım yol yakınken kaçın zat3n yapıyorsunuz gerekiyorsa te4sletin size iyi davranöasın

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Dun terslemeye çalıştım anladi bozuldu gitti bugun yeniden sınırını denedi bence

      Yorumla
  • Katates-Pızartması
    Katates-Pızartması Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    1 ay

    sen bi ışık yaksan adamdan neler çıkardı iyi yapmışsın

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 ay

    İlk cümleyi okudum ve evet şekerim aldatıyorsun Allah sizin hindileri herkesten kötüsün

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Keşke hepsini okusan

      Yorumla
  • Raikkonenn
    Raikkonenn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 109 , eic 100%
    1 ay

    Aldatmiyorsun ama o da olacak sanirim:)))

    1
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Kendimi ondan uzak tutmaya çalışıyorum

      Yorumla
    • Raikkonenn
      Raikkonenn
      1 ay

      Dikkatli olmalisin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Yemin ederim başımı elinden kaldırmıyorum max 3 5 saniye göz göze geliyoruz ama 3 5 saniye de bana yetiyor ilginç bi sekilde. Gözleri beni cok etkiliyor hic göz göze gelmeyeyim diye uğraşıyorum ama o beni güldürecek başımı kaldıracak bisey mutlaka buluyo

      Yorumla
    • Raikkonenn
      Raikkonenn
      1 ay

      Tekrar soyluyorum dikkat et:)))

      Yorumla
  • Birrgariban
    Birrgariban Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 99%
    1 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Senin ondan etkilendiğini farketmiş

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Evet farkında. Her gun baska bir sey yaparak test ediyor beni

      Yorumla
    • Birrgariban
      Birrgariban
      1 ay

      Ne hastası bu kişi. Kendi evliliğin çok mu kötü

      Yorumla
  • Uyedegilimben
    Uyedegilimben Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 33%
    1 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Çok tehlikeli bir dönemdesin dikkat et

    0
    21 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Elimden geldiğince tutuyorum kendimi

      Yorumla
    • Uyedegilimben
      Uyedegilimben
      1 ay

      Yaşınız kaç peki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Ben 31 o 29 yasinda

      Yorumla
    • Uyedegilimben
      Uyedegilimben
      1 ay

      O çok dikkatli olmanı öneririm
      Direk sohbeti bitir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Sohbet ortamı yok aslında. Sadece her gun 45 dk görüyoruz birbirimizi. Ben daha cok başımı önüme egip göz goze gelmemeye calisiyorum o da konuşmaya calisiyor başımı kaldırmaya calisiyor.

      Yorumla
    • Uyedegilimben
      Uyedegilimben
      1 ay

      Ne iş yapıyorsunuz ki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Fizyoterapistim o da benim hastam.

      Yorumla
    • Uyedegilimben
      Uyedegilimben
      1 ay

      Anladım fiziksel müdahale de oluyor çok dikkatli olmalısınız

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Evet her gun 45 dk elini tutuyorum canını yakıyorum o an ama olsun

      Yorumla
    • Uyedegilimben
      Uyedegilimben
      1 ay

      Dikkatli olun size tavsiyem bu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Daha ne kadar kaçabilirim bilmiyorum gerçekten kafamı yerimden kaldırmıyorum ama heyecanlanıyorum göz ucuyla naptigini izliyorum ellerim buz gibi oluyor heyecandan ve bunu hissediyo buna engel olamıyorum. Onun elleri sıcacık benim elim buz gibi. Bugun hoşuma gitmeyen bisey daha oldu cok yakin bi arkadaşım ben onu tedavi alırken yanima geldi bana bisey söylemeye ve sonra dedi ki o hasta sana nasil bakiyodu oyle. Bilmem farkında değilim falan dedim ama demek ki disardan da belli oluyo halimiz

      Yorumla
    • Uyedegilimben
      Uyedegilimben
      1 ay

      Çok kötü bir durum. Ne kadar sürecek tedavisi daha

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      7 Mayıs

      Yorumla
    • Uyedegilimben
      Uyedegilimben
      1 ay

      Az kalmış işte

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      O güne kadar kendimi tutmam gerekiyor tedaviyi uzatmazsa. Uzatacak biliyorum ama 🙄

      Yorumla
    • Uyedegilimben
      Uyedegilimben
      1 ay

      Sakin bir delilik yapma.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Yapmicam🥺

      Yorumla
    • Uyedegilimben
      Uyedegilimben
      1 ay

      Tamam. Konuşmak istersen yazabilirsin tekrar iyi bak kendine

      Yorumla
    • Uyedegilimben
      Uyedegilimben
      1 ay

      Ve sakın bişey yapma numarni verme

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Vermedim. Bi daha da istemez zaten

      Yorumla
    • Uyedegilimben
      Uyedegilimben
      1 ay

      İstedi mi ki

      Yorumla
  • KotuAdamxx
    KotuAdamxx Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 100%
    1 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Kocan aynısını yapsa beni aldattı der miydin

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Yapmadığını bilemem. O kadar uzun zamandir beni görmüyor ki

      Yorumla
    • KotuAdamxx
      KotuAdamxx
      1 ay

      niye görmüyorsun

      Yorumla
  • golgi_aygıtı
    golgi_aygıtı Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 94%
    1 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 547 cevap paylaştı.

    bence eşinden soğumuşsun biraz, aldatma değil

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Eşimden soğudum ama bu kisiden de etkileniyorum

      Yorumla
    • golgi_aygıtı
      golgi_aygıtı
      1 ay

      etkilenmen aldatma değil, sen erkek arayışıyla gezmiyorsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      İnşallah öyledir. Hem kendime kızıyorum hem engel olamıyorum çünkü ama yaptigim hiçbir sey yok hersey benim içimde

      Yorumla
    • golgi_aygıtı
      golgi_aygıtı
      1 ay

      başkasından etkilenmeye ortam hazırlamadığın ve olaylar olmadan gardını kaldırdığın için etkilenme de hiçbir suçun yok insansın sonuçta.

      Yorumla
    • golgi_aygıtı
      golgi_aygıtı
      1 ay

      bunu eşimi kıskanan birisi olarak yazıyorum

      Yorumla
    • golgi_aygıtı
      golgi_aygıtı
      1 ay

      eşin olsam üzülür ve gerilirim ama seni suçlamaz ya da özür beklemezdim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Esim bence beni artik sevmiyor

      Yorumla
  • ezekiel
    ezekiel Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 50%
    1 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 5,2b cevap paylaştı.

    Fizik tedavi mi? :D

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 ay

      Evet baska türlü hastayla bu kadar uzun zaman getirilmez zaten

      Yorumla
  • Devamını Gör (98)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Onu aldatiyor muyum?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Beni aldatıyor olabilir mi? 10 cevap verildi
Beni aldatiyor mu? 6 cevap verildi
Beni aldatıyor mu? 10 cevap verildi
Beni aldatıyor mu? 6 cevap verildi
Beni aldatıyor mu? 10 cevap verildi
Beni aldatıyor mu? 10 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Koltuk altınızda veya elinizde, ayağınızda terleme problemi var mı?
  • Kalbi kırılan insan eskisi gibi gülebilir mi?
  • Köftenin yanına pilav mı yakışır patates mi, yoksa ikisi birden mi olmalı?
  • Size göre erkeğin ev işi yapması yardım etmek mi yoksa zaten görevi mi?
  • Çok güzel bir tesbih aldım gelecekte ki eşime sakklamyi düşünüyorum güzel bir fikir mi?
  • Sevgilisi olmayanların tek derdi sevgili bulmak mı?
  • Gerçekten mutlu olduğun anlara dönsen, kaç yıl önceye dönersin?
  • Daha önce hiç birinin peşinden koştun mu?
  • Büyükada’dan selam 🌚 En son ne yediniz?
  • Bile bile yanlış olan bir şeyin doğru olması için uğraştın mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨