1 ay
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
172Cevap
Evet duygusal aldatma. Fiiliyata geçince evlilik tamamen biter. Zaten duygusal evliliğin bitmis
Duygusal olarak biten bir evlilik evet ama yine de evlilik iste
Bu evlilik dediğin şey senin kafanda bitmiş. 2 seçeneğin var. Ya bu şekilde hayatını heba edeceksin, ya da sıfırdan yeniden başlayacaksın. Ancak sıfırdan başlamak hiç kolay değil. Elindekinin kıymetini bilmiyorsan heyecan duyduklarında kendini kaybettiğini gorursun
Esim elimde olan biri degil uzun zamandir. Ben ondan daha once de ayrılmak istedim dun de tekrar konuştum bu kişiyle ilgisi yok ayrılma isteğimin. Ev arkadaşı gibiyiz uzun zamandir ve ben mutsuzum bu durumdan. Ayrılsam da bu kişiyle olmaz biliyorum ama artik baska birine bu kadar güçlü beğeni duyabiliyosam ayrılmanın vakti geldi geciyor demek
Çünkü nefsin cinsellik yaşamak istiyor. Evde de yok. Sende haklısın.
Yapacak bisey yok
Var. Var olanı atlamak herkese kaybettiriyor
Ne peki
Acacan davayı boşanacaksin. Bu konuda da net olacaksın. Madem nefsin istiyor ve peşinden gitmek istiyorsun en ideali bu. Ama diyorsan ki boşanmadan yapacam o zaman sana güvende bir numara olan ve iş arkadasin olmayan biri gerekir. Tecrubemdir
Boşansam bile bu kişiyle olamam. Bu kişi is arkadaşım degil bu arada hastam.
Hastanla olursan duymayan kalmaz. Bende sağlık çalışanıyim. Kaç kadın erkek hayatı bu sebepten yer değiştirdi biliyor musun? Binlerce
Sizinle aslında daha derin sohbet etmek isterim. Dm den istek atarsanız daha mantıklı ve özel kalmış olir dusuncesindeyim
Ben daha once bekar olduğum dönem hastamla sevgili oldum kimse de bunu sorun etmedi. Herkes belliydi zaten dedi o kadar. Şu an bu kişiyle aramdaki elektrik de bence farkediliyor ama evliyim diye kimse birsey demiyor. Bugun yakin bir arkadaşım o hasta sana nasil bakiyodu oyle dedi.
Geneldeki iletisim seklin tıp camiasinda çalışan bir kadın için o camiaya ait değer yargılarınin düşmesine sebep olduğunun farkında mısın? Tahmin ediyorum ki psikolog olmalısın. Hekim senin yaptığını yapmaz.
Yapmıyor da..
Hayır fizyoterapistim. Bunun deger yargısıyla ilgisi yok ki. Bir hekim zaten hastayla benim kadar uzun vakit geçirmiyor. Ben hastayla her gün 1 saat birebir vakit geçiriyorum.
Tahminim uzak değilmiş. Aslı tipta etik vardır. Şimdiki eğitimler sanırım onetikten uzak. Hasta olarak kapıdan giren kim olursa olsun duygu olmaz. Olmamalı da. Etik bunu gerektirir. Kaldı ki senin işin gereği fiziki dokunuşlar sende mesleği yapma yerine başka şeyleri aktif ediyor. Hastalarına üzüldüm.
Ben bir insanım ve bu kişiye olan duygularım onun tedavisini olumsuz yönde etkilemiyor. Ona gerekli tedaviyi uyguluyorum ve onu taciz etmiyorum. Dokunmamam gereken bir noktaya sadece onu istedigim icin dokunmuyorum. Isimi yapıyorum ve işimi yaparken kalbim küt küt atıyor ben sadece buna engel olamıyorum. Bunun etik dışı oldugunu düşünmüyorum. Daha önceki etkilendiğim erkekle sevgili oldum ama tedavisi bittikten sonra. Tedavi suresinde doğru bulmadığı icin bana açılmamıştı o da ama o tedavi sırasında ikimiz de birbirimizden etkileniyorduk. Şu an da bunu yasiyorum aslında ondan cok etkileniyorum ama bu onun tedavisini etkilemiyor aksine bence tedavisi çok iyi ilerliyor.
Etik kavramın olmadığını çok rahatlikla kalbim küt küt atıyor diyerek ifade ettin. İşte sorun burada. Etik değerlerin olsa idi o duruma gelmezdin. İşini yaparken nefsin ve kalbin işin içine dahil okuyor ise etik değerlerin yok. İstersen bunu uzmanına sor.
Tamam da bu benim içimdeki bir sey. Etik bir katile de tedavi uygulaman gerektiğini söylüyor mesela ayrım yapmamanı ama içten içe o kişinin katil olduğunu düşünebilirsin eğer onu sadece insan olarak düşünüp tedavisini uyguluyorsan eksik tedavi vermiyorsan içten içe onun kotu oldugunu düşünmen seni etik dışı yapmaz ya. Ben de evet hoşlanıyorum yani napiyim ilk gördüğüm an ondan cok etkilendim ondan kaçmak icin tedavisini reddettim ama olmadi.
Etik denen şeyi hala daha ayırt edemiyorsun. Sana söylenecek bir şey yok. Duygun yaptığın iste olmayacak. Etik bu
Peki etik değilim o zaman keşke tek sorunum bu olsaydi
Soruna ya da sorunlarına ait cevap her yerde var. İstediğin şey insanı duygu diye başlayan ama aslında hayvani ile biten bir durum. Sana ne desem boş kalır ama en ideali senin nefsini daimi rahatlatacak evlilik yapman olur. Lakin sen değişik duygular içine girmeye alışmissin. Ne diyeyim ki sana
Ben neye alışmışım acaba ya o kadar sacma ki su dedigin sanki her hastayla iliski kuruyorum benim gunde 10 tane hastam oluyor. Nerdeyse 10 yıldır çalışıyorum belki 5000 hasta aldim sadece 2 kisi beni etkiledi. Bu benim etik dışı oldugumu göstermez ahlaksız olduğumu hic göstermez.
Etik değilsin. Bu net. 5000 kisiden 2 kişi demek ise bunun teyidi. Kimsenin özeli beni ilgilendirmez ama bu söylemin başlı başına sikinti
Napabilirim bunu açıklamak icin? Hastaya sapıkça yaklaştığımı ifade ediyosun. Sana bisey diyim mi asıl sapık olan hastalar. Ben 2 kisiden etkilendim diyorum ya kaç kişinin ereksiyonunu görüyorum tedavi sırasında biliyo musun? Ki ben etkilendiğimi göstermemek icin başımı önüme eğiyorum ama onlar ereksiyonu saklamiyor bile.
Erkek kadın gibi değildir. Anlamış oldun. Neyse. Ne desek bos
Eşini aldatmamak en güzeli insanlar birbirini aldatması hiç hoş değil
Degil biliyorum gercekten bana göre birsey de degil o yuzden mesafeli olmaya calisiyorum ama içten içe kalbim baska söylüyor.
Ben hiçbir zaman evli bir bayana yaklaşmadım çünkü yuva yıkanın yuvası olmaz derler, eşinle aran iyi değilse boşanmak daha mantıklı ama belki de boşandıktan sonra evlendiğin veya flört ettiğin kişi eşinin saçının teli kadar değeri olmayacak veya seni değerli hissettitmeyecek
Eşimden bir başkası icin boşanmak istemiyorum ki eşimle mutsuz olduğum icin boşanmak istiyorum. Eşimden boşanıp bu kişiyle evlenmek gibi bir isteğim yok
Anladım içinde ona karşı duygular var yani
Gönlün kayıyo yavaş yavaş yanlışa gidiyosun vazgeç bence
Gerçekten gönlüm kayıyor bitmesini istiyorum tedavisinin bi an once
Aldatma degıl bu durum ama işin sonucu duygusal boşlukta oldgun ıcın aldatmaya gidecek kesınlıkle bazı insanlar enerjısıyle bıle etkıleyebılıyor bunun gıbı
Evet gerçekten cok etkileniyorum fiziksel olarak evet yakisikli bir cocuk ama yani ayni yakışıklılıkta baska genç hastam da var ona ilgim 0. Ben bu kişiyle göz goze gelince icim buz kesiyor gözlerine bakamıyorum bakinca cok etkileniyorum
Yani bu sende daha ilerisi olmuş aslında ama olmaması gereken şeyler hissedıyosun hem duygusal hem fiziksel çok dikkat edicegın bir dönemdesin sadece bir kıvılcıma bakar şu an senin yaşadgın
O kıvılcım olmasin diye elimden geleni yapıyorum
Ama yetersiz kalıyosun bence kendine bile itiraf etmeye korkuyosun
Bu yüzden kendını frenlemen lazım
Yüzüne bile bakmıyorum aslında tedavi sırasında başım önüme egik sadece eline bakıyorum.
Çünkü baktığında o kıvılcımı ateşlemiş olucaksın sende farkındasın askında tamamen duygu boşlugundan kaynaklı biliyosun demi yoksa bunları hissedemezdin etsen bile geçici sadece fiziksel şeyler olurdu ve geçici olurdu
Eşime eskisi gibi bağlı olsaydım bunları hissetmezdim demek daha doğru aslında. Geçici mi kalıcı mi bilmiyorum ama ben onu tek gecelik bir iliski olarak hayal etmiyorum bunu net biliyorum
Bunlara senep zaten boşlukta olman ilgi alaka sevgi saygı ne sayarsan bunların eksikliğinden kaynaklı
Olabilir
Bir an önce umarım uzaklaşırsın bu duygularından sonuçta devam eden bir evliliğin var öyle ya da böyle ayrı değilsin sonuçta
Evet o yuzden cok kotu hissediyorum kendimi
Yani kendine saygısı olan birisin mutlaka yoksa zaten yaptıgınla kötü hissstmez gururla söylerdın bunu yapan çok var yani
Su tedavisi bitse gercekten cok rahatlayacağım. Birkaç gun arkasından üzülür unuturum
Sanmıyorum birsede bir bahaneyle yine iletişim olucaktır sen içindeki kavgalarını halletmen gerekli aslında hani konuşup çözüm yolu bulmak daha mantıklı değilmi eşinle
Bahane bulamaz ki oyle bir ortam yok. İletişim kurabilmek icin numara istedi ustu kapalı bir biçimde ve vermedim. Soyadımı bilmiyor sosyal medya vs üzerinden bulamaz beni. Tedavisi bittikten sonra bir sey soracağım diyip yanima gelemez. Şu tedavi sureci bitse hayatımdan tamamen cikacak. Esimle olan sorunlarım cok eskiye dayanıyor ve çözümü bulamıyoruz ne yazık ki.
İstedıkten sonra her türlü bahaneyle gelir mutlaka diğer konudada bu şekilde iki tarafta mutsuz iki tarafta huzursuz yani sonuçta yarınını bilmediğimiz bir hayatı yaşıyoruz hani böyle mutsuz umutsuz olmaya ayırıcak zaman bile yokken kendinizi neden huzursuz hissedesinizki herzman
Gelemez ki kimlik okutarak girilebilir hastaneye tedavisi olmayan kişiyi almıyor güvenlikler.
O zaman zor olabılır ama yinede ulaşmaya çalışıcaktır mutlaka ama sen napcaksın işte asıl soru bu olmalı
Numarasını vermeye çalışınca hayır dedim yine hayır derim çünkü hayır demek zorundayim
Zorundasın evet ama içindekilere dur demek zorundasın kendını mutlu huzurlu hıssetmek zorundasın bu naıl olucak bılmıyorm ama bunuda yapmak zorundasın kendin için
Bir sekilde diyeceğim ama onun tedavisi bitmeden biraz zor olacak gibi o
Zor olacak gibi değil bariz zorlanıyosun içinde turmadığın içinde burada paylaşıyosunki yükünü hafifletmek için çümkü içine sığmaz olmuş bu olay bitsede tedavisi senin hep aklında hayallerinde olucak bence
Sadece hayal olduktan sonra önemi yok bence
Hayal dediğin şeyler senin hayat kaliteni ne kadar etkiledğinin farkında değilsin bence senın bedenın evde olsa dahi kafan ruhun herşeyin olmasını istedğin anda kalır
aldatmış olursun elini tutman tıbbi olarak lazım mı bilmiyorum ama sadece dokunmak da değil karşılıklı o muhabbet de bile bile yapınca aldatma oluyor yapmayın
El zaten tıbbi bir sey. Ayak hastası olsa da ayağını tutarak geçecekti 45 dk
ok bilmiyorum yorum yapmak istemedim ondan merak ettim
İçinde bulunduğun negatif durum ekstra tetikliyor olabilir ama çizgini bozma sakın
Haklısın bozmuyorum ama içimden de atamıyorum onu bir türlü
Psikolojik boşluk buhrandan sebep o
Olabilir
Uzak dur. Aldatmak sadece eşine yaptığın saygısızlık değil kendine de yaptığın saygısızlıktır.
Haklısın
Sayılmaz ve bence ilerlet. Yaşlarınız yakın mı?
Ondan 2 yas büyüğüm ama bence o bunun farkında degil. Ben 31 yaşındayım o 29
Yaşlar yakın bence uyumlu olursunuz. Tek seferlik mi istiyosun?
Birdaha görüşecek misiniz?
Aramızda jicbir sey yok ki
Selam yeni gördüm. Yani olabilir belki. Ondan adım gelse karşı koyar mısın?
Hayir aldatma degil ama bence esinle sorunlari cozmeye calis olmuyorsa adama yazik olmasin.
Eşime ben aylar once boşanmak istiyorum dediğimde bi şans daha istedi ama o sansi kullanmıyor. Bu aksam tekrar konustum ben mutlu değilim dedim bitsin dedim o da biliyorum bu ara ilgilenemedim seninle falan dedi alttan almaya calisti ama yok yani sadece ben bitsin dediğimde beni görüyor gibi onun disinda yokum onun icin
Kendi kararini kendin ver
Sayılmaz ama kendini baskılamak seni yoracak bence eşinle alakalı bişey kalmamış
Yoruyor yani hem yoruyor hem kalbimi kırıyor Şu an bu durum
Çözüm bulman lazım
Aklıma bir çözüm gelmiyor ki🥺
Yani çözüm belli zaten evde doyum olmuyor ondan otomatik olarak vücut başka birini arıyor gibi
Bilmiyorum
Bil işte diye yazdım
😞
Bu senlik değil ama eksiklikten kaynaklanıyor anladığım kadarıyla
Yapacak bir sey yok
Sana kalmış artık mutluluklar diliyorum
Eğer adım atarsan aldatmaya girer Uzaklaşıp iş bitince de tamemen unutmaya odaklanmalısın
Is bitince zaten mecbur unuturum. Bence o bitecek korkusuyla dun numarami istemeye calisti olumsuz olunca bugun de ustune erkek öğrenci yanima alınca uzak kalmak istediğimi dusundu ve sustu sonra da vedalaşmadan gitti. Belki yarin gelmez bile hilmiyorum
Olsun gelmemesi daha ii
Daha iyi evet Şu an onunla yüz yüze gelmeye korkuyorum
Duygusal aldatma başlamışsa fizikselde gelir
Aldatma mi bilmiyorum ama etkileniyorum o kişiden
aslında evliler ile sevişmek daha heyecan verici ben olsam senin ile öyle yapar idim ve senin ki aldatma sayılır yakında bam bam olur
Evet, duygusal olarak kayma olmuş. Aldatma sayılır
Basta etkileniyorum diye baska bir kişiye vermek istedim sorumlumu arayıp ama benim almamda ısrarcı olmuş sorumlum da degistirmedi. Tedavisi bitecek 7 mayısta ama uzatma derdinde. Evet eli güzel ilerliyor ama benim kalbim inciniyor.
Bu gidişle daha çok incinecek gibi ama şikayetçi değilsiniz gibi geliyor
Şikayetçi olmasam burada soru açmam ki
Soru sadece vicdan rahatlatmak için sorulmuş bir tepki ölçme aracı bana göre
Çözüm olarak ne önerirsin peki
Benim dememle olacak iş değil. Mantığın ve vicdanın ne diyor?
Mantığım diyo ki ne söylerse söylesin gülme önüne bak. Vicdanım da hislerin dogru degil diyo. Tedavisi bitene kadar bu işkenceyi çekerim ve sonra unuturum diye bekliyorum açıkçası
Yüz ifadesi, jest ve mimikler de önemli. Bunu hissetmen haricinde hissettirmen de gerekiyor yalnız
Goz göze gelmekten kacindigimin geldigim an ondan etkilendigimin bence farkında.
Tamam, şimdi tam tersinin farkında olmasını sağlaman gerekiyor
Nasıl yapcam ki onu
Maske, mesafe, hijyen :)
Mesafe ne kadar bi mesafe olabilir ki minicik bir el masasında 2 hasta çalışıyor ayni anda. Dizi dizime değmesin diye ekstra efor vererek alıyorum tüm el hastalarını ama mesafe yolu olarak bi anlık kararla eski stajyerimi orada gorunce hasta anlatma bahanesiyle yanima çağırdım. Anladi ki mesafe icin yapıyorum bunu. Bozuldu ve ağzı bıçak açmadı desem yeridir. Her gun bin kere teşekkür edip giden cocuk ben cihazı yerine koyarken çıkmış gitmiş vedalaşmadan.
Al sana mesafe işte
Üzüldüm ama bence o da üzüldü. Yandaki hasta bile dedi bugün iyi misin hic sesin çıkmıyor diye benim hastama
Şimdi üzülmezsen ileride daha çok üzüleceksin
Dogru soyluyosun
Yolun açık olsun
Hayır değil. Gayet normal yani. İlgisiz kadının ilgisi hep ilgi gösteren erkeğe kayar. Benim böyle 3 evli iş arkadaşımla ilişkim oldu. Kimse duymadı ve herkes çok mutlu oldu.
İlişkimiz yok. Siz diyorum bey diyorum göz göze gelmemek için başımı kaldırmadan çalışıyorum ama etkileniyorum ondan
Her şey ortada işte. Bir şans ver bak her şey ne kadar güzel olacak.
aldat gitsin diyenlerin karaktersizlik kirlilik şakamı ya kadın evli aq
Bazen duygularımıza engel olamayız bunda kötü bir şey yok. Önemli olan hatalı adım atmamak.
Atmamaya calisiyorum ondan uzak olmak adına bir adım attim anladi ve yuzu düştü. Yarin gelecek mi bilmiyorum sanki gelmeyecek gibi geliyor.
Fizyoterapist mısınız bırada bir kıvılcım olur bence
Sanırım sen bir fizyoterapistsin. Benden evliyim böyle bir olayda benim başıma gelmişti
Maalesef evet aldatıyorsun fiziken olmasa bile ruhen aldatmak sayılır bu
Bu aldatma sayılsa inan herkes altadıyordu.
Herkes de göz ve nefis var.
Dedi cakma dr hanım ya burasi ne kadar tahsilli dr avukat mimar jinekolog dolu biz ondan randevu alamıyoruz ahaha ne sesli güldüm 😂😂
Doktor değilim fizyoterapistim ve buna mi takıldın gercekten
Bir fizyo terapist burada bu gibi sorununu açmaz olmazda zaten ve evli kadın ya da erkek burada ne geziyor anlam dahi veremiyorum
Fizyoterapist olduğumu nasil kanıtlayayım? Gerçekten fizyoterapistim ve konu gercek bu kişi benim hastam.
Burasi benim gercek hayattan kaçış yerim. Liseden beri ara ara üye olur ve giderim. Gelme nedenim bu soruyu sormakti
Siz evli bir kadınsınız ve oda bir hastanız ne olursa olsun bu yanlış bunu sizde biliyorsunuz.. Artı bunu halletmeniz kolay bir durum.. bir gün akşam saatlerine ya da eşinizin uygun olduğu saate seans saati ayarlayıp eşiniz oradayken işinizi yaparak onu yollarsınız.. esim bilmem kim adi neyse hastan ahmet ( abi ) bu kelime önemli. Bana bir şey kanıtla demiyorum. Kendine aile hanımı olduğunu ve evli olup eşine karşı bir sorumluluk sahibi olduğunu kanitla. sen basit bir iletişimde kendini kaybetmiş ona yorum yaparak kendini düşünüyorsun. Ben erkek olarak evli olsam asla bu durumu yaşamam bir eşimin olduğu asla aklımdan çıkmaz ki başkasına bakayım. Bu tamamen bir kişilik meselesidir. Kişiler bulundukları durumu basite almamalı dikkat edin. gerisi beni ilgilendirmez.. digrusu da budur
Esimle aram uzun zamandır kotu. Dediğinizin farkli bir yolunu yaptım aslında bugun. Erkek öğrenciyi benim olmamasına rağmen hasta anlatma bahanesiyle çağırdım ki bana karsi mesafeli olsun. O da yaptigim şeyi anladi ve seans boyunca sustu sonra da vedalaşmadan gitti. Belki yarin tedaviye bile gelmeyecek. Keşke esim bana gercekten esim gibi davransa ama uzun zamandır oyle davranmıyor. Aylar once boşanmak istediğimi söylediğimde istemedi ama hiçbir şeyi de düzeltmedi. Bu kişiye karsi hislerim var ve bu hislerden utanıp kaçıyorum. Nolursa olsun onu aldatamam o yuzden dun numaramı istediği icin reddettim bugun bu sekilde uzak kalmasi icin bi yol buldum. Önemli olan Şu an ic sınavım. Onun gözlerine bakınca cok etkileniyorum o yuzden gözlerimi ondan ciddi sekilde kaçırıyorum. O da bunun farkındaydı düne kadar ve özellikle gözüne bakmamı sağlayacak şakalar yapıyordu. Evli olduğumu alyanstan dolayı biliyor zaten bu konuyu normal bi hasta açarken o hic açmadı. Ona karsi biseyler hissediyorum ama uzak durmam gerektiğini biliyorum. Gerçekten zor durumda hissediyorum kendimi sıkışmış.
Kısa özet ayrılırsın anladığım kadarıyla evliliğin sadece kağıt üzerinde kalmış.. buda zaten hisleri bitiriyor davayı açan boşanan sadece erkek olmaz.. siz bu davayı açarak bu sorunu çözün ve ne istersen onu yap. önemli olan kişinin kendisine olan saygılıdır bunu asla unutma. Kendine olan saygını kaybettiğin an kendini bitirirsin.. utanma duyguların ayıplar ın olmaz... sakın kendine olan saygını asla keybetme ve eşinle bunu konus.. bu evliliğe sıcak bakmıyorum bitirelim de kapat geç. Şunu da unutma... o hastam hoşlanıyorum oda hoşlanıyor dediğin kişiler ya da kişi sonrası vs bur gecelik olduğu an uyancindan gezemezsin bunuda unutma. eğer ciddiyse hoşlanırsa dersin ben metres değilim evleneceksen burdayım yoksa bir gece için düşünme der yatmaz gider hayatına bakarsın.. kararların net olmalı abidik gübüdük kararlar alma sonra kendinden nefret eder kismenin yüzüne bakamaz o ilden gidersin. Bir çok kadinin sorunu bu olduğu için evlerinden kaçmış her sohbette bu var emin olun kadını kötü yapan kendisi değildir onu buna itendir. sağlıklı düşün kocaman kadisnin gerisi sende hayat senin benimki sadece bir yaşanmış nasihatler in vermiş olduğu tecrübe. Bu sebeple asla pat diye evlenmem korkarım
Şu an benim yaşadığım sey senin yazdıkların yaninda cok masum kalıyor ama ya ben sadece göz göze bile gelemiyorum onunla. Ben zaten boşanmak istiyorum dedim o zaman istedi bu aksam tekrar konuşup ayrılmak istediğimi söyleyeceğim. Ayrılmam da o kişiyle bir ilişkim olmasını sağlamaz ama Şu an çünkü o da biliyo ki Şu an evliyim.
Hayırlısı olsun inşallah tez zamanda her şey yoluna girer ve kafan rahatlar. iyi düşün her şey iyi olsun... bitirin anladığım kadarıyla bu evlilik değil zaten mecburiyet olmuş. Hayırlısı olsun konuşma yapın sen bitiremezsen ben dava açacağım de konu yerini alsın
O zaman önce eşinle aranda olan ney onu çözemedim bu iş olmaz ya bitir ya devam
Ooovv fena macera çıkar bu işten okurken heyecanlandım
🤣
olur bazen ya normal hepimiz insanız ama kaptırmamak lazım evliliğinden memnunsan bişey yapma işine odaklan
Evliliğinden memnun değilim ama yine de onunla olamam. İnan işimi yapiyor görünmeye çalışıyorum kafamı kaldıramıyorum onun tedavisinde ama kalbim çarpıyor ona engel olamıyorum
Anlıyorum seni çok iyi anlıyorum bende evliyim bizde de oluyor bazen o küçük heyecanla bırakıyorum devamına gitmiyorum nefsim kalbim istiyor ama aklım vicdanım dur diyor duruyorum seninde öyle bazen kısa kesmek iyidir mümkünse madem erkek bir doktor baksın
Evlilik konusunda da yorumlarda gördüm 1.5 yıldır ilişki yok demişsin buda çok anormal değil mi cinsellik olmadan evlilik nasıl ilerliyor
Tahrik oluyor musun?
Şehvet hissetmiyorsan , aldatma değil bence
Tahrik olacağım bir sey yok o an ama kalp atışım hızlanıyor ellerim buz gibi oluyor
Bu vatandaş Seni çok daha fazla heyecanlandıran biri , kocandan boşanırsan bu adamla bir yol gidebilme ihtimalim var mı diye sorular kafanda var , cevapları net olmayan bir serüven. Ama kocanın yerinde olsan ve senden daha fazla onu heyecanlandıran birinin olmasına nasıl tepki verirsin. Bunların üzerine düşün , yolunu öyle çiz.
Bu duygusal bı aldatma gibi görünüyor eğer o adama mesafe koyduysan kocanla hala bı gelecek görüyorsan yeni şeyler denemeyi düşününebilirsiniz ya da terapi almayı beraber güzel hoş bı tatil de olabilir😊
Seni buna o itiyor aklinda olmayan şeyleri aklina sokmaya zorluyor dimi yasadiklarin ilgisizlik
Belki oyle ama uzun zamandir eşimle aram kötü hic boyle olmamıştım bu kisi beni cok etkiledi
Etkilemeseydi boyle arafta kalmazdin istersen dinleyebilirim seni icini boşaltmak bir nebze olsun rahatlamak istersen
Eşinle olan sorunlardan dolayı bu tarz bir yaklaşım içindesin, bence hata yapma eşinle aran düzeldiginde pişmanlık duyacağın şeyler yaşama değmez.
Esimle aram düzelir mi artik bilmiyorum. Ayrılmak doğrusu biliyorum ama bir yandan bu kişiyle hic olmamak da doğrusu
Etkilenmen normal bence ama ne yaptığın önemli mesafemi koruyabiliyorum diyorsan sayılmaz ama yenik düşersen bilemem şimdilik bir şey yok diyelim ya adım atarsa
Net bir adım atamaz ki zaten evli olduğumu biliyor bunu umursamayacak biri degil
Sen atar mısın
Atmam. Onun attığı minik adımlara da tepki verdim. Kendi kendime üzülüyorum sadece
Evliliğinde nasıl sorunların var ki
Evli gibi değiliz diyebilirim uzun zamandır. İlgisiz sevgisiz ev arkadaşı gibiyiz
Anladım ne zaman ayrışacaksın
Duygularına hakim olamazsın ama yapacaklarına olabilirsin ki olmuşsun aldatma yok ama kıyısındasın
Bugun o kıyıdan biraz daha uzaklaştım ona tekrar sinir koydum o da bunu anladi ve sustu.
Benim öyle bı hatam oldu sadece pişmanlık getiriyor emin ol en doğrusunu yapmışsın.
Ankaradasin sen su ignelerele tedavi yapiyordun
Hayır o kişi değilim
Duygusal boşluk ve ilgisizlikten iki arada bir derede kalmissin
Evet ama yolu çizdim ona benden uzak dur mesajını verdim o da aldı ve cok bozuldu. Şu an üzüldüm ama yapacak bisey yok
Senin dertleşecek birine ihtiyacın var
Beyin harekete geçmiş. Sen inkar etsende durum bu. Nereye kadar kendini dizginleyebilirsin acaba.
Dizginlemek icin ona gereken mesajı verdim aldi ve sustu oturdu bugun. Vedalaşmadan da gitti.
Ama yine Onu görecek aynı ortama gireceksin?
Mesleginiz nedir?
7 mayısta tedavisi bitiyo bittikten sonra bir daha görmeyeceğim ki bugun cok bozulmuş bir hali vardi belki gelmez bir daha
Fizik tedavi mi?
Umarım görmezsin. Ama seni bırakacağından emin misin
Evet fizik tedavi. Bir daha gelmez sapık biri degil
Peki buradan kendine ne hisse çıkardın?
Bir hisse çıkardım diyemem. Doğru olani yapıp ona uzak dur mesajı verdim o da mesajı aldi. Şu an üzgünüm
Üzgün oluşun olayın ilerlemesi mi yoksa O kisiye olan davranışın mı? Kendine kızdığın anlar oldu mu?
O kişiye olan davranışım Şu an üzgün olma nedenim. İçten içe çünkü onunla olmak istiyorum ama olamam
Aslında sen kendine üzülüyorsun. Elinin altında ama ulaşamıyorsun...🙄🙄
Kac aydır bu ilişki devam ediyor?
İlişki yok ortada onu yaklaşık 20 gündür tanıyorum
İlişki dediğim sevgililik ya da cinselik degil.
İletişim anlamında kullanmıştım.20 gün cok uzun bir zaman değil. Ani gelişmiş. Duygu fırtınası yaşamışsınız ve şimdi dinmeye başlamış.
Ani gelişti evet ilk gördüğümde o çekimi hissettim ve o çekimden kaçmak icin tedavisini reddettim 3 gun boyunca o da benim tedavi etmem icin diretti ve sonuç bende kaldi. Dinmeye başlamadı aslında dinmek zorunda kaldi diyelim çünkü adım atmaya basladi once minik iltifatlar, beni güldürmeye çalışmalar dun de üstü kapali bir sekilde numaramı istedi ben de vermedim. Bütün gece bunu düşündüm diyebilirim ve bugun de tedavi saati geldiğinde ani bi kararla yanima erkek öğrenci çektim. Benim öğrencim olmadigini özellikle aramızı o kişiyi soktuğumu anladi ve cok bozuldu. Bütün seans boyunca dik dik öğrenciye bakti ağzını hic acmadi ki normalde konuşkan biri. Seans sonunda da her gun benimle vedalaşırken bugun ben arkamı doner dönmez gitti normalde asla gitmezdi. Ben tepki koydum o da o tepkiyi anlayıp sustu. Simdi yarin tedaviye gelir mi bilemiyorum
Peki yarın tedaviye gelirse nolcak? Bence tavrın yumuşayacak.
Senin kararın bir anlık bir kıvılcıma bakıyor.
Düşün 🤔
Düşünmediğim an yok ki. Gelince bence yine konuşmaya çalışmaz. Bugun cok mutsuz bir sekilde çıktı tedaviden. Yani normalde o kadar gülen konusan biri ki yanımızdaki hasta sordu çocuğa noldu bugun hic sesin çıkmıyor diye
Yaşlarınız kaç?
Bence yarin konuşacak. Sana düşünme payı bıraktı. Her senaryoya hazırlıklı ol.
Ben 31 yaşındayım o 29 ama bence o ondan buyuk oldugumu da bilmiyo
2 yaş bisey degil. Zaten göstermiyorsundur.
Onun kişisel bilgileri sende var degil mi?🙂
Ad soyad tc doğum yılı vs. Instagram baktım bulamadım Facebook baktım buldum 😅ama istek falan atmam asla. Numarası yok Şu an elimde biraz baksam bulurum ama yine yazamam ona
Cebi nasıl yok yaa.. Hastanın iletişim bilgileri sizde olmazsa kimsede olmaz. Sen biraz daha karıştır bakayım.🤩😃
Dun kendi veriyodu zaten ben engel oldum. Epikriz bilgisinde çıkıyor ama bakmadım. Bulsam ne olacak ki diye düşünüyorum Şu an. Mesaj atacak halim yok
Sen bul. Koy masanın çekmecesine. Gün gelecek lazım olacak..
Hangi şehirdesiniz? Belki biyerlerde karşılaşırsınız.🙂
Lazım olmaması lazim. Sürekli profil fotosuna bakarim sonra bi de dayanamam yazarım falan yok. İstanbul'da yaşıyoruz
İstanbul'da yaşıyorsanız zor denk gelirsiniz.
Bu adamın neyine etkilendin?
Fiziksel olarak beğendiğim bir görünüşü var. Ilk anda etkilendim ve değişim istedim kalbim hızlı çarpınca seansta. Çok kibar ve cok konuşkan yani sanki tedavide değiliz de cafeye date icin gitmişiz gibi bir konuşma tarzı var beni tanımaya ve etkilemeye çalışıyor konuşurken. Gözleri aşırı güzel ve bakışları da cok çekici. Gözümün icine bakıyor ve ben o an buz kesiyorum. Bunu fark ettiğinden beri 4 5 gündür özellikle göz teması kurmaya çalışıyor. Şu an tam kaçan kovalanır oynuyoruz
Sen kacarken yakalarsa ki bence yakalayacak?
Durumlar değişecek. Evliliğinin bitme ihtimali yüksek mi?
Bence o bugun o davranışım dünkü telefon numarası vermeyişim üzerine umudu kesti ve bir daha tedaviye de gelmeyecek. Evliliğim zaten bitme ihtimali yüksek bir evlilik ama bitse bile onunla olmam bence doğru değil
Dogru olmayan ne? Onunla neden olmayacak?
Meslegini falan biliyor musun?
Biliyorum meslekle ilgili maddi durumla falan ilgisi yok duzgun bir isi var mühendis. Doğru olmayan kısım su ben boşandıktan sonra tanışma şansım olsaydı olurdu ama Şu an ikimiz de biliyoruz ki ben evliyim
Mühendis olduğunu biliyorsan Onun özel bilgilerine ulaşmışsın. Sohbet etmişsiniz sanki.
Bu kadar ilgi alakanın sonu kôtü bitmemeli.
Sen boşandıktan sonra düşüncelerin anında değişecek emin ol.
Bu duygusal aldatmaya çok yakın. Kendini geri çekmezsen ilerler. Önce sınır koy, sonra evliliğine odaklan.
Sınır koyuyorum zaten gerçekten kafamı kaldıramıyorum yüzüne bakmamaya çalışıyorum. Benimle sohbet edebilmek için her gün çabalıyor. Göz göze geldiğim an içimde bir şey oluyor o yuzden başımı kaldırıp ona bakmamaya çalışıyorum. Boşlukta olduğum icin mi böyle yoksa o mu beni kendine çekiyor anlamıyorum.
Evli olduğunu bilip sürekli yaklaşmaya çalışması doğru değil.
İşte yaklaşırken tavri flortoz bir tavır da degil. Sapık hasta cok görüyorum o sapık degil
Flörtöz olmayabilir ama sürekli yakın temas da bağı güçlendirir. Bazen mesele karşı taraf değil, ortam ve yakınlık. Mesafeyi artırırsan kafan da daha net olur.
El hastalari genelde bu bağı kuruyor genç erkek olunca ama ben kurmam normalde. Belki o baska bir kızla çalışsa da ayni şeyi hissedecekti ama benim icin bu fiziksel temas aslında sıradan. Bende onu çeken baska bir sey var.
Sormam gereken özel sorular var neden böyle olduğunu bulacağım
Yanlış anlaşılma olmasın özel sorular derken cinsel konular değil
Eşinin sana olan davranışı hakkında.. cevap vermeyerek mahcup duruma düşüyorum yanlış anlaşıldım diye aklımdan geçiyor. Yol göstermek amacım size yakınlık kurmak değil.
Meslek ne bscım bende hastan olmak istiyorum
Aynı şeyi eşin yapsa hiç hoşuna gitmezdi ve Buda Aldatma oluyor.
Sen ruhen ve duygusal olarak zaten eşinden uzaklaşmışsın ve onunla aranda farklı bir bağ oluşmuş şu an müdahale edilmesi gereken bir durum var
Evet oyle. Eşimden zaten uzağım uzun zamandir. Şu an bu kisi beni etkiliyor ama sonuçta evliyim mükemmel bir evliliğim olmasa da.
İşte ya yardan vazgeçeceksin ya serden
İkisinden de vazgeçmem gerek gibi geliyor bazen hem eşimden ayrılmam lazim hem de bu kişiyle olmamam
bu kişi Evli mi peki
Değil
Konuşabilir miyiz
umarım kocanı fizikselde aldatmassın ben harici biri ile asbhfsa
Bence aldatma değil sınır koyuyorsun ama aslında aldatmakta istiyorsun korkuyorsun kendine itiraf edemiyorsun...
Evet doğru da bulmuyorum o yuzden kaçıyorum ondan ama aklim kaçıyor kalbim kacmiyor
Kalbinede sözün geçmiyor... hayırlısı olsun
Aynen oyle.
Durumlar nasıl? Etki dewam ediyormu
Ediyo ne yazık ki
Başka birini bul sanalda ama hiç görüşme... unutturur belki
ya da o kişiyi belki görmezsen çevreni değiştirirsen ilgin azalabilr
Çevreyle ilgisi yok ki bu kisi hasta. Tedavisi bitince bir daha görmeyeceğim zaten onu
Eee tamam o zaman sıkıntı da gidecek sende görmeyince unutursun onu
Tedavisini uzatmak icin uğraşacak ama insallah uzatamaz.
Sen öyle istiyorsan inşallah... Konuşmak istersen özelden eklee...
Tedavi bitince ne yapcak sonucu merak ediyorum
Onu görmek istiyorum ama onu unutmak icin olmasi gereken bu. Onunla olamam en iyisi gözden ırak gönülden ırak olmasi
Bir sey yapamaz ki tedavi bittikten sonra bana ulasma sansi kalmayacak. En fazla son gun tekrar numarasını vermeyi teklif eder hayır derim ve gider
Bir sey yapamaz ki tedavi bittikten sonra bana ulasma sansi kalmayacak. En fazla son gun tekrar numarasını vermeyi teklif eder hayır derim ve gider
Aynen bende öyle düşünüyorum... ama sende ona belli etme onu beğendiğini...
Benim yaşadığım olaya yakın bir olay üzgünüm ama esinizi aldatiyorsunuz ve eşinizle yaşayacağınız ilk sorunda onun yanında kendini bulacaksın.
Eşimle cok uzun zamandir sorun yasiyorum yeni bir sey degil uzun zamandir yalniz hissediyorum kendimi
Eleştiri olarak algılamayın lütfen.
Sorun yaşama sebebiniz bu sebepler akliniz başka yerde olduğu için ev hayatınıza adapte olamıyorsunuz olmayacak şeylerden sorun yasiyorsunuz. Evinizde yalnız hissetmeyi siz tercih ediyorsunuz.
1.5 yildir eşimle sorunluyum bu kişiyi 20 gündür tanıyorum öncesinde kimseden etkilenmedim bunu ben mi tercih ediyorum sizce
Evet gerçekten siz tercih ediyorsunuz. Bununla ilgili size binlerce şey anlatabilirdim ve tesadüf olan şey yaşanılan olay çok benzer
Önemli olan şu onunla bu şekilde temas ederken ıslanıyor musun
aldatmıyordun ama aldatmış kadar oluyorsun hatta aldatmış oluyorsun duygusal olarak
Kalbime söz geçiremiyorum Şu an sadece hareketlerime söz gecirebiliyorum
Eşini sev eşinden hoşlan başkası seni kullanıp atar
Esim beni o kadar incitti ki galiba artik onu sevmiyorum
sevseydin aldatmazdın zaten
Kaçamak yap birliktelik yaşa en azından içinde kalmaz , evlisin diye başkasıyle hoşlanamazmısın hayret
Elektrik almışsın bence ileri gitmeden kaçamak yapın
Kaçamak yapamam.
Sana iyi gelecek
Ben bu kadarı icin bile kendimi sucluyorum
Bence kendini bu kadar sorgulama ne nehilist düşünceyle sana şunu ifade edebilirim. Yaşamın içerisinde gördüğün baktığın hemen hemen her şey karşılaştığın, konuştuğun insanlar yaptığın şeyler senin için bir olması gereken bir şey. Bunu sen tasarlamıyorsun
Kendini suçlama ve akışına bırak rahat ol sessiz ol ve güçlü ol
Umarım ben bir hata yapmadan tedavisi biter ve gider
Beni dinlersen kendini Şartlandırma ve beni konumlandırma sana tavsiye verecek kadar bilgi sahibi birisi değilim fakat bu kadar kendine ağır anlamlar yükleme içindeki o güzel kadını öldürme işte o zaman hata yaparsın
Eşinizle Olan Sorunlardan Dolayı Ruhunuz Okşanmış ya da Öyle Hissetmiş Olabilirsiniz ( Mesleğiniz Nedir? )
Etkilenme aldatma sayılmaz ama için eriyor belli ki
Evet gözüne bakinca eriyor o yuzden bakamiyorum
İstek var mi ona karsi
Tek gecelik bi istek degil yani amacım sadece onunla cinsellik yaşamak degil. Ben onun hayatımdaki kisi olmasını isterdim evli olmasaydim
Belli ki eşin ike duygusal bağ kopmuş bosluktasin gönlüne onu yakistirmissin her gün gördüğün icin
Her gun görmeyle ilgisi yok ama eşimle boşluktan dolayı olduğunu düşünüyorum. Yine o kadar insan görüyorum yani olmuyor da neden onda oldu çünkü o gerçekten de benim etkileneceğim bir insan. Bekar olsaydım onunla sevgili olmak isterdim. Şu an bunu yapamıyorum ve bunun hüznü var içimde
Belli ki karşı tarafın etkisine girmişsin etkilemiş. ilgi duyup heyecanlandirmis seni. evliligine pişman gibisin
Evliliğim uzun zamandır sorunlu bu kişiyle ilgisi yok
Gönlün boş diye etkilenme. ilgilenmesi çekmiş olabilir seni
Sohbet etmek istersen arada takip et. banacda iyi gelir ve de ayrıldım yurumedi
Aslında onu ilk görüşte etkilendim. Ilk seansta kalbim cok hızlı attığı icin dedim ki içimden boyle olmaz. Tam 3 gun boyunca ben onu tedavi etmiyim diye uğraştım o da ben tedavi ediyim diye. Sonunda hasta haklarına gitti benim tedavi etmem icin. Sonra her gecen gun ilgim artmaya başladı göz göze gelince cok etkilendiğim icin gözümü özellikle kaçırmaya başladım başımı kaldirmamaya. Bunu fark edince aslinda ondan etkilendiğimi de farketmis oldu ve o cesaretle biraz daha benimle sohbet etmeye çalışmaya beni güldürmeye çalışmaya başladı. Onun birsey yapmasına gerek bile yoktu yani ama yine de mesela her gun seansta benim kavalyem gibi oturacağım sandalyeyi hazırlaması vs de cok hoşuma gidiyo yani sanki tedavide değiliz de buluşmaya gitmişiz gibi davraniyo o da.
İlk görüşte aşk gibi olmuş. yanlis görünse de evli olduğun için yinede sana iyi geliyor. tedavi bitince görüşmeye devam edecek mi? ilgisi azalacak mi? ya da seni isteyip arzulayacak mi?
Gorusme sansi olmaz
Neden
Numaramı istedi dun vermedim tedavi bitince bana baska bir sekilde ulasamaz ki. Ulaşamasın diye vermediğimi o da biliyo
Instagram ya da Facebook kullanmıyor musun oradan yazabilir
Soyadımı bilmiyor. Ben onunkini biliyorum galiba instagram kullanmıyor baktım yok Facebook hesabı var ama o beni biraz zor bulur
Ki bulsa bile isteseydi numarami vermeme karsi cikmazdi diye düşünür ve ulaşmaz bence
İstiyor musun görüşmek sonrasinda
Görüşmem dogru degil istiyorum ama her istediğimi yapamam sonuçta bu da oyle bisey. Ona istemiyor gibi davranmak zorundayim
Sende farkındasın gorusursen mutlaka cinsellik yaşanır
Cinsellik degil ki mesele gidip bir yemek yemek de aldatma sonucta
Orada kalmaz ki
Kalsa da aldatma olduğu icin o yemegi de yiyemem onunla. Uzak kalmak zorundayım
sayılmaz bence, sen kendi kendine içinden seviyorsun karşı tarafdanda adım yok aldatma sayılmaz
Aslında ben izin versem ondan adım gelecek buna eminim.
Bunu sorman şüphe etmen bile aldatma acaba aldatıyormuyum diye
Kendimi tutuyorum ama
Aslında mükemmel bir çözüm var aklımda senin için
Neymiş o
Ateşle barut uanyana durmaz ifadesi bu yuzden var işte. Seni suclamiyorum insan etkilenebilir ama aldatma kismi olmamali bu evlilige ve esine olan saygiyi tamamen bitirmis olursun
Etkileniyorum ama isimle ilgili el temasından degil ben gözlerinden etkileniyorum cok net sekilde.
Yasin kac onun yasi kac
Ben 31 o 29
Kac yillik evlisin
5 yıllık
Sanan niye özelden yazsin la terapistmisin yallod
İşin icabı yaptıkların sayılmaz asm duygusal boyuta geçtikelrn sayılır. onu arzuluyor musun?
İşim icabı olan zaten sayilmaz ama ondan etkileniyorum. Anı bir kararla uzak dursun diye yanima erkek stajyer çektim. Bilerek yaptığımı anladi stajyere bakti bakti ve sadece sustu. Belki stajyer degil esim bile sanmış olabilir. Hiç konuşmadan veda etmeden gitti
Bozulmuş bence bende olsam bozulurdum. peki iş icsbı harekrtler dışınss sana temas veya yakın olma cabası var mıydı
Temas yoktu ama yakin olma çabası vardı. Benimle konuşmak beni güldürmek istiyodu sürekli. İşin kötüsü konuşması söyledikleri beni gercekten güldürüyodu.
Hmm sende ondan elektirk aldın anladogım kadar. ona karşı yükseliyor musun? Msjlaşma felan oluyor muydu
Hayır mesajlaşma falan yok. Dun isin düşerse ben de sana yardım ediyim diyerek numarasını vermek istedi işini bahane ederek ama ben almadım. Elektrik aldim zaten
Ayrıca bi anda kesimen sohbeti baya bozulmuştur. yarın farklı davranır bence
Numarayı da almamlsın senin sınır koydugunu görünce bence oda koyacaktır. bi anda bu şekilde davranınca belki de gelmez
Cok bozuldu
maalesef bende olsam bozulırdum o yakın iletşşmden bi anda mesafeler girince böyle olur. keşke bastan daha soguk olsaydın dicem ama yaacak biley yok. kırılmıştır. dizyoreapist misin? Hemşire mi
Zaten soğuktum gözlerimi kaçıriyodum ama hoşlanıyodum hala hoşlanıyorum
Ama işte mesafe adamın hoşuna gitmedi. nıramayı da almayınca. seanslar bitince uzaklaşır ya da gelmez belki. ama sen istiyırsun
İstemiyorum uzak kalmam oazim
Böyle davran yarın da sogul ol bu konu bitdin kafan karışmış. eşinle aran mı soguk. İlgisizlik mi var
Esimle aram uzun zamandır bozuk
Neden sorun ne? Bu arada bence duyvusal boşlulk oluştıgu için istemsizce bile olsa böyle hissetmiş olabilrsin. kafan karışık dimi
Evet bugun ne yaşanacak merak ettim acıkcası!
Tedavi saati gelmek uzere ve benim gelmiş mi diye gidip bakmak hic içimden gelmiyo
Ne hissediyırsun peki? Nasıl bi duygu var
Onunla yüz yüze gelmek istemiyordum. Geldi ama ya geldi
Hala aklında mı? Nasıl hissediyorsun
Daha yeni gitti 2 dk oldu.
Nasıl geçti?
Kötü. Dünkü gibi surat asmadı her zamanki gibi konuskan da değildi. Resmen yüzünü avcunun icine aldi dirseğini masaya dayadı ve beni izledi uzun uzun.
Sen ne hissettiin? içindeki durum nasıl
Heyecanlandım. Umursamıyor gibi davranmaya calistim soguk durdum ama o daha adım atar haldeydi bugun bana yaklaştıkça yaklaştı fiziksel olarak yani onu biraz abarttı bi ara aramızda 2 3 parmak mesafe kalmıştı ben geri gittim o zaman anlayıp durdu
Hoşuna gitti mş yaklaşması ya da temas etti mi? İster miyidn
Temas etmedi ama etmek üzereydi normalde o kadar yakin durmuyoruz birbirimize ki basta da o kadar yakin degildi tam 3 kez sandalyesini bana doğru cekti
Heyecanlanıyor musın? Ne hissediyorsun
Heyecanlanıyorum elimde degil ama cok normal davranmaya çalıştım. Dun daha gergindim.
Az kaldı ama heralde bitince seanslar rahatlarsın
Evet son 5 gün uzatmazsa. Uzatmak istiyo o
Bitince rahatlıcak mısın? Aklndan gidecekse sorun yok görmeyince
Basta uzulurum ama unuturum bence gormeyince
Olabilir. sonucta telefonla temas yok. kocsnla dırumlar aynı mı
Aynı
Ne düşnüyoeisun peki? Paylaşmak istersen tabi
Esimle boşanmayı iyice aklıma koydum
Kesin mi? Kendisiyle konuştın mu? planlaman var mı
Konuştuk ama o hala eski duzeni devam ettirme derdinde.
Kendi hayatını kurabileceksen mutsuzsan bence düşünme. ana sorun ilgisizlik mi özel hayatta sorunlar mı
Kendi hayatımı cok rahat kurabilirim maddi olarak ona muhtaç değilim. Mutsuzum ve bence yeterince bekledim. Ben artik esimin beni sevdiğine inanmıyorum.
Hmm haklısın kendince. böyle daha mutlu olırsın. ye bir hayat belki değer göreceğin bir insan olur. kadın değer görmeli bencede
Karşıma bu kadar beni etkileyen bir erkek bence zor çıkar. Bu kişiyle de Şu an olmaz. Yeni biri icin degil ama bu kişiye bu bağı kurunca anladim ki bu evliliğin benim içimde cok bir hükmü kalmamış. Bitmesi daha iyi
Senin için dogrusu da bu bencede. en szından daha mutlu olurusn. cocuk vsr mı
Yok
En szından cocuk olmaması güzel. karar alman daha kolay olur
Benzerini yaşamıştım yol yakınken kaçın zat3n yapıyorsunuz gerekiyorsa te4sletin size iyi davranöasın
Dun terslemeye çalıştım anladi bozuldu gitti bugun yeniden sınırını denedi bence
sen bi ışık yaksan adamdan neler çıkardı iyi yapmışsın
İlk cümleyi okudum ve evet şekerim aldatıyorsun Allah sizin hindileri herkesten kötüsün
Keşke hepsini okusan
Aldatmiyorsun ama o da olacak sanirim:)))
Kendimi ondan uzak tutmaya çalışıyorum
Dikkatli olmalisin
Yemin ederim başımı elinden kaldırmıyorum max 3 5 saniye göz göze geliyoruz ama 3 5 saniye de bana yetiyor ilginç bi sekilde. Gözleri beni cok etkiliyor hic göz göze gelmeyeyim diye uğraşıyorum ama o beni güldürecek başımı kaldıracak bisey mutlaka buluyo
Tekrar soyluyorum dikkat et:)))
Senin ondan etkilendiğini farketmiş
Evet farkında. Her gun baska bir sey yaparak test ediyor beni
Ne hastası bu kişi. Kendi evliliğin çok mu kötü
Çok tehlikeli bir dönemdesin dikkat et
Elimden geldiğince tutuyorum kendimi
Yaşınız kaç peki
Ben 31 o 29 yasinda
O çok dikkatli olmanı öneririm
Direk sohbeti bitir
Sohbet ortamı yok aslında. Sadece her gun 45 dk görüyoruz birbirimizi. Ben daha cok başımı önüme egip göz goze gelmemeye calisiyorum o da konuşmaya calisiyor başımı kaldırmaya calisiyor.
Ne iş yapıyorsunuz ki
Fizyoterapistim o da benim hastam.
Anladım fiziksel müdahale de oluyor çok dikkatli olmalısınız
Evet her gun 45 dk elini tutuyorum canını yakıyorum o an ama olsun
Dikkatli olun size tavsiyem bu
Daha ne kadar kaçabilirim bilmiyorum gerçekten kafamı yerimden kaldırmıyorum ama heyecanlanıyorum göz ucuyla naptigini izliyorum ellerim buz gibi oluyor heyecandan ve bunu hissediyo buna engel olamıyorum. Onun elleri sıcacık benim elim buz gibi. Bugun hoşuma gitmeyen bisey daha oldu cok yakin bi arkadaşım ben onu tedavi alırken yanima geldi bana bisey söylemeye ve sonra dedi ki o hasta sana nasil bakiyodu oyle. Bilmem farkında değilim falan dedim ama demek ki disardan da belli oluyo halimiz
Çok kötü bir durum. Ne kadar sürecek tedavisi daha
7 Mayıs
Az kalmış işte
O güne kadar kendimi tutmam gerekiyor tedaviyi uzatmazsa. Uzatacak biliyorum ama 🙄
Sakin bir delilik yapma.
Yapmicam🥺
Tamam. Konuşmak istersen yazabilirsin tekrar iyi bak kendine
Ve sakın bişey yapma numarni verme
Vermedim. Bi daha da istemez zaten
İstedi mi ki
Kocan aynısını yapsa beni aldattı der miydin
Yapmadığını bilemem. O kadar uzun zamandir beni görmüyor ki
niye görmüyorsun
bence eşinden soğumuşsun biraz, aldatma değil
Eşimden soğudum ama bu kisiden de etkileniyorum
etkilenmen aldatma değil, sen erkek arayışıyla gezmiyorsun
İnşallah öyledir. Hem kendime kızıyorum hem engel olamıyorum çünkü ama yaptigim hiçbir sey yok hersey benim içimde
başkasından etkilenmeye ortam hazırlamadığın ve olaylar olmadan gardını kaldırdığın için etkilenme de hiçbir suçun yok insansın sonuçta.
bunu eşimi kıskanan birisi olarak yazıyorum
eşin olsam üzülür ve gerilirim ama seni suçlamaz ya da özür beklemezdim
Esim bence beni artik sevmiyor
Fizik tedavi mi? :D
Evet baska türlü hastayla bu kadar uzun zaman getirilmez zaten