1 ay
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
172Cevap
Aldatmanın ucundasin dikkat et fizyoterapist musin
Evet
Evlilik sıkıntıya girince bu tür bı dal arıyorsun ve sonu iyi olmuyor şu boslukta uzak dur eşinle düzelme durumu olmaz mi
Esimle düzelmez artik
Çocuk var mı
Yok
O zaman ayrıl madem olmuyor ama şu ara hata yapma (yaptım kötü oldu)
Ayrılmak istediğimi ben soyledim aylar once o da bi şans daha istedi ama aramız hala kotu. Bu kişiyle olmamam gerekiyor hata biliyorum gercekten kendimi tutuyorum
Tut bencede yapma madem öyle son şansı bı denesin eşin... konuşmak gerek bunu seninle
Esime o sansi vereli aylar oldu bu kişiyi 20 gündür tanıyorum evliliğimi bozan inan ki bu kisi degil
sana katılmıyorum ama İllaki hissediyordur
Hangi konuda katilmiyosun
Seni istiyordur
Istiyodur belki ama sonuçta olmayacağını biliyo o da
Olmayacağını bilemez ama tutku bu
Evli olduğumu biliyo alyansim var
Bunlar daha da çekiç yapar bazı ilişki öncesi durumlarda
duygusal boşluktasın sanki
Evet
aslıdan biraz sohbet şefkast ihtyiacı var gibi
Bence kişiye özel bir şeydi. Esimle bitse bile uzun zaman karsima onun kadar etkilendiğim biri cikmaz bence. Adamla göz göze gelemiyorum ya gözleri gözlerime değince içim gidiyor resmen
birazda yükselmişsin sanırım
Bilmiyorum çekim cok fazla ama bitti bencd
Napıyon adama el falı mı bakıyorsun
El bileği kırık trafik kazası. Fizyoterapistim ben
Başka hocaya devret
Ilk 3 gün ondan etkilenince bunun uğraşını verdim. Sorumluya ben baskasi alsin dedim o hayır ben cok memnunum beni x alsin diye diretti. En son hasta haklarına gitti beni değiştirmemek icin sorumlu da bende birakti. Zaten sorumluya sunacağım bisey de yok şiddet taciz vs mecbur kaldi bende. Simdi tedavisi 7 mayısta bitiyor o uzatma derdinde ben bitirme
Hoş durum değil gerçekten zor bir durumun içindesin allah sabır versin çok zor böyle bir çekime direnmek akıntıya karşı kulaç atmak gibi bir şey olmalı
Gerçekten oyle. Bugun mesafe koyduğumu anlasın diye hasta anlatma bahanesiyle eski erkek stajyerimi aldim yanıma biliyo ki aslında benim değil özellikle aldim konuşmasın diye. Bence cok bozuldu kafasını kaldırıp kaldırıp çocuğa bakti dun numara muhabbeti yaptigi icin bugun boyle yaptığımı anladı. Bugun beni güldürmeye çalışmadı sessizce oturdu seansta ve vedalaşmayı beklemeden ilk kez gitti. Bi yanım üzgün Şu an bi yanım doğrusunu yaptın sen evlisin diyo
Yorumlarda gördüm evliliğin sallantılı bir dönemi ve bir kadının en savunmasız ve hata yapmaya müsait olduğu bir dönem dikkat et hiç ummadığın anda öyle bir hata yaparsın ki sonradan eyvah ben ne yaprtım dersin durumun büyüsünden o an gözün bir şey görmez ancak sonrasında fark edersin o adam da evli olduğun halde o üç beş saniyelik bakışlarında anlamış senin bu duruma karşı koyamadığını ve emin ol senle bi gelecek düşünen biri değil yaşayacağı anlık heyecanın peşinde
Benimle bir gelecek düşünmesi zaten mümkün degil biliyorum benim de aynı sekilde onunla dusunmem mümkün degil bekar olsaydım o zaman düşünebilirdim. Anladi zaten mesafe icin bunu yaptığımı yarin da konuşmaz bence
O zaman şöyle bir soru sana senle gelecek düşünmeyen biri sana neden ilgi gösterir ve sen bu kişiden hangi anlamda etkilendin ben duygusal olduğuna gram ihtimal vermiyorum
Bekar olsaydım brnim icin tamamen duygusal bi iliski olurdu. Bence bekar olsaydım o da zaten benimle bir iliski yasamak isteyecekti. Evli oldugumu biliyodu ama aramızda çekim oldugunu bence ikimiz de biliyoruz. Ben bu çekime karşılık onunla göz temasından çekinirken o da bence benimle göz göze gelebilmek icin çabalıyodu. Eşinden ayril bana gel diyecegi bi durum bence onun icin de yoktu ama bekar olsaydım olurdu.
Şöyle olsaydı böyle olsaydıyı geçsek mi geröekleri söylemeye ne dersin
Deli gibi birbirinizi arzuluyorsunuz bunu masum bir şey gibi göstermeye çalışma bence
Gerçekler ne ki? Bence birbirinden etkilenen 2 kişiyiz ama onumuzde evlilik gibi bir engel var. Dun o engeli acip numarasını vermek istedi bugun ben o engeli yüzümüze vurup benden uzak dur demeye getirdim o da mesajı aldi ve sustu. Şu an bence ikimiz de üzgünüz
Politik ve kaçamak cevaplar veriyorsun
Bu dediğin sadece kendini dizginleme çabası
Tek gecelik iliski gibi bakmıyorum ona. Tek duyduğum seyin arzu oldugunu düşünüyorsun bence qma degil.
Bunu kendine bile itiraf edrmediğini düşğnüyorım açıkçası
Bilmiyorum bence degil
Önce kabullen sonra kurtulma yoluna bak
Önce kabullen sonra kurtulma yoluna bak yoksa düşersin
Eşini kendinin yerine koy aldatmış mı seni?
Evlilikle ilgili esimin cok buyuk hataları var. Ben o hataları yapmis olsaydım o fizikten de aldatirdi bence ben sadece duygusal olarak birine kaymış hissediyorum
Bu evliliği ittirerek yürütmeye çalışma o halde
Şu an ittirerek yürütmek isteyen kişi esim. Ben ona boşanmak istediğimi soyledim bi şans daha istedi ama değerlendirmiyor.
Tamam sana verdiğim şans için pişmanım istemiyorum yapamıyorum de
Tamam bu konuşmayı yapacağım bu aksam tekrar.
Bekliyorum
Ver gitsin tedavi niyetine
Aldatmaya doğru gidiyor
Kendimi tutmaya çalışıyorum uzak durmaya. Bugun o da uzak durmaya çalıştığımı anladi cok bozuldu ve gitti. Belki bir daha tedaviye de gelmeyecek
Asıl olan senin ne istediğin. Çünkü böyle surumlarda bir anda olan olabiliyor. Ateş ile barut misali. Ya net olumsuz olmalısın ya da yapmalısın arafta kalmak en kötüsü
Araftayim demek daha doğru. Tam olarak aman ne olacaksa olsun hislerime göre yaşarım insanı olamam. Ona karsi hiçbir sey hissetmiyor gibi de olamıyorum. Bütün gun onu düşünüyorum ama ona sanki istemiyor gibi davranmaya calisiyorum
İşte kapılma başlamış. Sonuçta insanız ve araftaysan bir anda olacak şeylerin önüne geçemeyebilirsin. Aldatmak sende ne hissettirecek
Kendimden nefret ederim orasi kesin. Yarin gidip boşanma davası açsam bile nefret ederim. Bir yandan da onda gercekten beni çeken bisey var. Belki de bugun olanlardan sonra yarin gelmez. Bugun onu üzdüm incittim bence
Yani gerçekten çok araftasın ve bu seni daha çok yıpratır. Bu nedenle yaptığın doğru, gelmemeai de senin için daha iyi olacak gibi
Gelmez diyodum ama geldi. Resmen beni izledi elini avucuna koyup masaya dayayıp.
Demek ki ileride kendinden nefret edeceğin zamanlar yaklaşıyor
Galiba dun düşünüp vazgeçmeme karari almis
Çok düşündüğünü sanmam. O evli mi değil mi bilmiyorum ama sevgi değil cinsel açlık varsa sadece kullanılmış hissi yaşamanda mıhtemel
Evli degil eminim. Birsey yaşamıyoruz ki cinsel açlığını benle gidermiyor ki
(Erkekler evli olduğunu iyi saklayabiliyor) bir şey yaşamaya doğru gidiyorsunuz ama.
Sadece cinsel yönden düşünüyor olabilir demek istedim.
Siz pişman olurum dediğiniz için söylüyorum bunları. Gidişat o yönde gibi söylediklerinize bakınca.
Aslında o yönde değilim ben. Ben onunla birsey yaşamayacağım. Etkileniyorum bunu dürüstçe söylüyorum ama ilerisini yapamam
Kendinden emin olman güzel. Fakat duygu yoğunluğu ve anlık durumlarda mantık devre dışı kalır. Bir bakmışsın yapmam dediğin şeyi yapmışsın.
Öyle bir yakınlık kurmaya izin vermiyorum ki ama. Numaramı vermek onun önünü açardı ama vermedim. Tedavide gördüğü kadarıyla bisey olmaz ki aramızda anca boyle bakışırız ve biter
Öyle tabi ilerletmediğinde bir şey olmaz fakat böyle de devam etmez. Ya böyle olunca bir taraf vazgeçer ya da daha da ilerlemesi için çaba gösterir.
Tedavisi bitince vazgeçeceğim mecbur
Bak bu güzel bence. Nedense senin adına sevindim 😊
Fakat başka bir nedenle yine gelme isteği olabilir mi bunu bilemeyiz.
Olamaz en fazla tedavisini uzatabilir o kadar o da birseyi değiştirmez. Soyadımı bilseydi sosyal medyadan ulaşırdı ama bilmiyor.
Bir kaç bileceği şey sana ulaşmasını sağlar ama riskli elbette. Tedavi sırasında baş başa olmak varken. Bir şey değişmeyecekse ne güzel. Net tavrın iyi hep öyle gidebilirse
Gitmek zorunda
Tebrik ederim seni 😊 ne güzel
evet ve ihanet bir bedeli var
Knk eşinden ya ayrıl ya da sorununu çöz. Olaylar daha da kötüye gider diyim
Buda aldatmaya girer evet
yaşattığını yaşarsın inşaallah
Aldatmaya başlamışsın bile
ya evet ya hayır bu sorunun cevabı , sen söyle.
Psiyatris misiniz yani?
Senin meslek nedir
Yani öyle olduğu bariz evet
Aldatirsan aldatma olur
Kendini tutamayıp sevişirsin de sen
Evliliğinizde ne gibi sorunlar var? Anladığım kadarıyla çocuğunuz var.
Biram evvel yollarınızı ayrın be bosanin
He canım hee kesin öyledir
Neyine inanmadın ki bu sorunun
Nasılsa aldatacaksın kafanda onunla seks yapmışsın
Benim yazdıklarımda bu nerede var acaba ya
İkinci kez birini beğendim vs kafa yapımız acayip uyuyor daha ne diyeceksin hayal ettiğin bile belli
Bundan ne belli
Neyse güncelleme de yazarsın aldattım çok iyiydi diye
Ben tedavisi bitsin de gitsin diyorum sen ne diyosun
Görecez bakalım
Senin bu şekilde ikilemde kalman bile aldatmadir
İkilemde kaldığım dogru ama kendimi dogru yolda tutmaya çalışıyorum
Aldatmak istemiyorsun ama hoslanti var. Birinden birini seçmen gerekiyor yani. Doğru hi tane yanlış bı tane.
Doğruyu seçiyorum bence ona karsi koyuyorum ama içimden degil disardan sadece
Arafta kalmak dünyada en zor şey. Seçim yapman gerekiyor kendi içinde ama bu şekilde olmaz
Zor zaten canim cok sıkkın onu aklımdan atamıyorum. Dun kendimi bugun gelemeyecek diye sartlamistim. Onu görünce kotu oldum. Hem cok yakin hem cok uzak gibiyiz.
Konuşmak istemiyorum ozelde
Utanıyor musun yoksa
Sana bir şey sorucam burdan
Duygusal olarakmı yoksa sadece fiziksel çekimmi?
Duygusal benimki
@emre234678 oyle. Bugun gelmez diyodum ama geldi
Fiziksel olarak eşinle tatmin olsan o duygusal yakınlıkta ona karşı azalır
Esimle cok uzun zamandir aramiz kotu
Olsun sonuçta nikahlı kocan birlikte olun bi dene. belkide cinsel çekim bu sadece farkında değilsin
Esim benimle cinsellik yaşamak istemiyor. Ben istemiyor değilim cinsellik istemeyen o. O cinsellik olmadan evliliğimiz devam etsin istiyor ben de boşanmak istiyorum
Cinsellik yaşamak istemiyorsa senden neden boşanmıyorki?
?
Özelden konuşmak istemiyorum
Bişeyler sorucaktım. Tamam
Baya etkilenmissiniz zaten adam ne hastası?
El bileği kırık trafik kazası
Siz doktor musunuz beğeniyor musunuz adamı?
Fizyoterapistim. Çok beğeniyorum yani çok aşırı yakışıklı bulmuyorum ama çok etkileyici buluyorum beni çok çekiyor
Fizyoterapist mesleğiniz güzel 👏
Bazıları gerçekten çekiyor etkiliyor birde çok yakın ilgilenmissin oda etkilenmiş şans vermeyi düşünüyor musun
Şans veremem ki evliyim.
Evli misiniz o evli mi?
Gizlilik içinde şans verebilirsiniz gerçekten çok beğeniyorsan yoksa içinde ukte kalır😊
Gerçekten beğeniyorum ben evliyim o degil ama veremem şans sonra cok pişman olurum
Evliliğin de mutlu musun değil misin?
Duygularına söz geçiriyor musun
Mutlu değilim uzun zamandir değilim aylar once boşanmak istediğimi soylemistim
Öyle mi bayadır ilgi görmediğin için onun ilgisi hoşuna gitti senin etkiledi seni
Madem mutlu değilsin neden şans vermiyorsun mutlu olmayı denemiyorsun
Boşanmak istediğini söylediğinde eşin ne dedi?
Aldatma sayılır. Ben sayarım şahsen.
Uzak durmaya çalışıyorum
Farketmez ki. Saçını felan yapıyon gönlün gitmiş bi kere. Kocana yazık. Evren sana karşılığını verir.
Yailar kaç ne için tedaviye geliyor
El bileği kırık trafik kazası o 29 ben 31
Hee sen ne yaptın peki
Hicbisey
Bir daha gelmedi. mi
Geldi
Ee nasıl geçti
İlginçti. Ben gelmez sanıyordum ama geldi. Konuşkan degildi ama fiziksel olarak yakınlık kurmaya cok daha yakındı. Galiba oyle yaptığında tepkim ne olacak diye denedi
Hmm fiziksel olarak nasıl yakınlık kurdu ki. Dizlerini mi değidirdi bacaklarına
Tam degil 2 3 parmak mesafe kalmıştı artik ben geri cekildim
Hmm tepkini ölçmsk istemiş bence. Her gğn mü geliyor haftanın belli günleri mi
Her gun geliyo
Hmm pekğ görünce nasıl hissediyorsun. Arzu falan mı hoşlantı mı
Hoslanti
Bence o sana karşı arzu duyuyordur.
Bilmiyorum ama sapık bir hali yok
Sapıklık farklı arzulamak farklı aslunda
Oyle evet ama bilmiyorum arzuluyor mu
Bugğnkü temas isteğinden arzu var gibi. Sen ne giyiyordun
Bence o bi denemeydi sınır denemesi. İzin verecek miyim yoksa tersleyecek miyim diye. Çok açık bir giyimim yoktu kot tişört
Evet işte nabzını ölçmek istemiş aslında. Hoşuna gitse etse dokunmaya başlar o
Nasıl dokunacak ki o kadar insanin icinde.
Bacağına falan temas eder. Etkilrndiğini görünce de çıkıltafalan brkler seni arabayla falan almak ister
Bacağına falan temas eder. Etkilrndiğini görünce de çıkıltafalan brkler seni arabayla falan almak ister.
Yok artik.
Cidsen yapan var öyle. Eşinle neden iyi değilsiniz
Öyle biri degil.
Pekibu adamla bşe şeyler düşünüyor musun
Gün icinde aklıma geliyor ama cinsel olarak düşünmüyorum
Hmm bir gelecek de olmicak ama
Olmicak biliyorum.
Kısa süreli heyecan mı arıyırsun peki
Hayır ben bekar olmak ve onunla olmak isterdim ama su anki şartlarda bu mümkün degil. İstediğim sey bu yaşadığım duyguları içimde yasamak ve bitirmek baaka bir çözümü yok
Hmm anladım en güzeli. Sadık insan ne kadsr da asil değil mi
Boşanıcan mı sen eşindwn
Evet zaten uzun süredir aklımda olan bisey bu. Bu kadar başkasına ilgi duyabiliyosam bence artik bitmeli tamamen
Hmm sen bşlirsşn tabiki dw. Bebeğiniz var mı
Yok
İyimiş. Peki bunla düşğnüyor musun
Anlamadim
Yani bu kişiyle
Ya ne onunla bebek düşünmesi aramızda bi iliski yok ki
Bebek demedim ki. Gelecek dedi
şu an için değil ama içinde bir istek var sanki
Evli olmasaydım onunla sevgili olmak isterdim evet ama Şu an yapamam biliyorum kaçıyorum ama zorlanıyorum o 45 dk bana cok zor geciyor
Yani onu istiyorsunuz. bedenen engelliyorsun ama ruhun bence onunla sevisiyor
Cinsel bi istek değil ya tek gecelik ilişki isteği degil yani ben bekar olsaydım o kişi hayatımdaki insan olsun gözüyle bakardım
Tabiki cinsellik değil ruhlarımız birbirinizi çekiyor. ve onun yanında olmak huzur veriyor için kaynıyor. buda suç cinselliği çağrıştırır ilerleyen günlerde
Engelleme kendini akışına bırak
Yaşın kaç? Çocuğunuz var mı?
Sen 5 parmak içerden kaşınıyorsun
Ne yapmayı düşünüyorsun
Nerde doktorsun benide tedavi et ne olur
fiilen olmasa da fikren aldatma
Galiba evet
ama insan duygularına da engel olamıyor bence seansları falan kes ve evliliğine bak birine bir şey hissetmen senin suçun değil iletişimi kestiğin sürece tabi
Seans kesmek benim elimde degil. Ayın 7sinde tedavisi bitiyor normalde hakkı kalmıyor ama trafik kazası olduğunda ekstra hak verilebiliyor iyileşme oranına bağlı olarak. Eli guzel ilerlediği ve hala tedavi ihtiyacı olduğu icin uzatma alabilir almak isyedigini sürekli söylüyor. Mesafe koymaya gercekten calisiyorum icim gidiyor gözlerine bakmak istiyorum ama gercekten başımı yerden kaldirmamaya çalışıyorum. Kalbimin atışını hissetmese de heyecandan elimin buz gibi oldugunu hissediyor. Yoksa yemin ederim onunla flortoz bir sekilde konuşup buraya gelip acı çekiyorum demiyorum
o zaman yapacak bir şey yok yakınlık kurmadığın sürece için rahat olsun umarım hislerin geçicidir
Sınırlarda geziyorsun gibi
Mesafe koy
Koyuyorum ama ondan etkilenmeye engel olamıyorum bu yüzden de kendimi suçluyorum
Ne olacak peki bu işin sonu yani onunla mı olacaksın
Hayır tedavisi bitene kadar dayanma gerekiyo baska yolu yok
Anlıyorum sakın aldatma sakın bunu yapma
Eşinle birlikte olurken onu hayal ettin mi
Esimle birlikte olmayalı o kadar uzun zaman oldu ki. Bana en son ne zaman sarıldı onu bile hatırlamıyorum. Sandığınız gibi bir hayatım yok ya.
O derece mi. Bu çok kötü ama.. kendini kapamadın dimi..
Duygusal boşluğu onla dolduruyosun gibi
Olabilir bilmiyorum
Tensel çekim var galiba
Duygusalsa daha tehlikeli
Bence duygusal
Çocuğunuz var mı
Yok
Ayrılmayı çok istiyormusun
Bilmiyorum boşanmış olsaydım bu sekilde kendimi suçlu hissetmezdim en azindan
Aranızda sevgi bittyse birbirinizin zamanını almayın boşanın en güzeli. Sonuçta ayrılmanak için çaba vermişsiniz yinede olmamış
Ben boşanmak istiyorum da o istemiyo
Bir yol seçiceksin başka çaresi yok. Çocuk yok sevgi yok aşk yok... ozaman evliliğin anlamıda yok.. kişisel mutluluk önceliğin olmalı
Öyle ama iste karsi taraf o kadar isteksiz ki
Yapacak bişey yok madem ayrılmayı çok istiyorsun gözünü karartman gerekiyor
Muhtemelen karartacagim
Hayırlısı olsun.. inşallah çok mutlu olursun bundan sonra
Teşekkür ederim insallah sen de
Teşekkür ederim🙂
İlgi duyuyorsan aldatıyorsundur
İlgi duyuyorum ama ilgi duyduğumu ona gostermiyorum
Farkeder mi
Bence evet.
Sen sonuçta ona bir ilgi içine girmişsin niyet önemli değil mi bu konularda
Öyle ama onun adımlarina hayır demek de doğru bir niyet degil mi
Sen daha iyisi bilirsin
Inan ki Şu an ben hiçbir şeyden emin olamıyorum. İçimde kocaman bir savaş var her gun o 45 dk
Bu savaşın sonu iyi bitmez benden söylemesi
Kocana karşı bir şey hissetmiyorsan boşan
Bi hafta daha dayanmam gerekiyor
Ben boşanmak istediğimi söylüyorum zaten o karsi çıkıyor bu yeni bir şey degil
Neye
Ciddiyete bindirmiyorsun demekki
Bosanmaya
Hakkında hayırlısı olsun
Eşinden ayrıl ve ona git ayrılmadan yapma
Eşimden ayrılsam da ona gidemem sonuçta evli olduğumu biliyo Şu an
Tamam ayrıldıktan sonra evli olmuyorsun artık gidebilirsin
Ayrılmak cok uzun süren bir sey bence esimin hemen anlaşmalı boşanma yapıp bir haftada benden bosanacagini sanmiyorum
Ayrıl
Bugun yine ayrılma konusunu konustum ve yine sözler verdi telafi edeceğine dair ama etmiyor
Rahatsız mısınız siz
Neden
Normal değilsin
Evliliğin nasıl
Pek iyi degil
Ne yondne kotu çocuk var mı
Cocuk yok. Mutlu değilim ilgisiz bir esim var beni hala seviyor mu bilmiyorum
Ne yönden sevmiyor sorun nerde senin de sevgin yok bitmiş evliliğin bosansana
Sevgimin bittiğini bu kisi karsima cikana dek bilmiyordum ama mutsuz olduğumu biliyordum ve boşanmak ustedugimi söyledim o da bi şans daha dedi aylar once ama hicbisey degismedi. Bu aksam tekrar ben boşanmak istiyorum demeyi düşünüyorum ama ona başkasından hoşlanıyorum diyemem
Ne olmasını istiyorsun
Bilmiyorum hem tedavisi bitsin bir daha görmemek istiyorum hem de onun gelişini bekliyorum
İstese verecek misin yani
Hayır ya telefon numarami bile vermedim
Evlilikte mutsuz musun
Evet evliligimi sorguladığım bi donem
Evlilik pişmanlıktır ya bende evliydim boşandım 3 yıl önce
Aldat gitsin bacim
bi boslukdasin sadece
Allah ıslah etsin
İlkine verdin mi
Aldatmak sayilir
Ne is yapıyorsun abla
Aldatmaya doğru gidiyorsun dikkat et
Aldatmışsın
Duygusal bir aldatma olabilir
Aldatıyorsun evet
Eşinin yaptığını düşünürsen fikrin ne olurdu
Devam et
Kimse mutlu değil zaten. Devam et bence
Bölümümüz nedir
Yok canım ne aldatması kocanda aynı şeyi yapasın