Onu aldatiyor muyum?

Merhaba öncelikle. Evliyim ama başka bir erkekten etkileniyorum. Bu kişiyle aramda hiçbir şey yok. Kendisi benim hastam ve her gün 45 dk onunla dipdibe oturup elini tutarak çalışıyorum. Göz göze gelmemeye çalışıyorum başımı önüme eğip işimi yapıyorum ama onun da beni beğendiğini ve sohbet etmeye çalıştığını görüyorum. Alyans taktığım için evli olduğumu biliyor ve adım atmıyor ama evli olmasaydım eminim benimle görüşmek isteyecekti. 45 dk'da max 5 dk sohbet ediyoruz çünkü gerçekten ondan kaçmaya çalışıyorum ama o 5 dk'da bile aslında çok uyumlu olduğumuzu görüyorum. Onun seansı yaklaşırken gidip saçımı falan düzeltiyorum. Tedavisi hem bitsin istiyorum hem bitmesin. Dün işiyle ilgili bir konuda numarasını vermekten bahsetti, işim düşerse yardımcı olmak için ama kabul etmedim. Sizce ben mi abartıyorum? 10 yıldır çalışıyorum böyle etkilendiğim 2. hasta. Eşimle sorunlarımız var ama aldatmak istemiyorum. Sizce bu aldatma sayılır mı?

Onu aldatiyor muyum?
Cevapla