Merhaba öncelikle. Evliyim ama başka bir erkekten etkileniyorum. Bu kişiyle aramda hiçbir şey yok. Kendisi benim hastam ve her gün 45 dk onunla dipdibe oturup elini tutarak çalışıyorum. Göz göze gelmemeye çalışıyorum başımı önüme eğip işimi yapıyorum ama onun da beni beğendiğini ve sohbet etmeye çalıştığını görüyorum. Alyans taktığım için evli olduğumu biliyor ve adım atmıyor ama evli olmasaydım eminim benimle görüşmek isteyecekti. 45 dk'da max 5 dk sohbet ediyoruz çünkü gerçekten ondan kaçmaya çalışıyorum ama o 5 dk'da bile aslında çok uyumlu olduğumuzu görüyorum. Onun seansı yaklaşırken gidip saçımı falan düzeltiyorum. Tedavisi hem bitsin istiyorum hem bitmesin. Dün işiyle ilgili bir konuda numarasını vermekten bahsetti, işim düşerse yardımcı olmak için ama kabul etmedim. Sizce ben mi abartıyorum? 10 yıldır çalışıyorum böyle etkilendiğim 2. hasta. Eşimle sorunlarımız var ama aldatmak istemiyorum. Sizce bu aldatma sayılır mı?
1 ayBu evliler de bekarlar dan hızlı her yerden birisini buluyorlar çalışırken yorulmakta yok libido tavan adı da aşk böyleleri yüzünden evlilikten soğudum evlilik kurumuna güvenim kalmadı koca bir ömürden bahsediyoruz yeri gelecek eşinle anlaşamayacaksın tartışacaksın aran soğuk olacak eşin gidecek hemen birisi ile yakınlaşacak o zaman neden evleniyoruz ki evliliğin amacı hastalıkta sağlıkta iyi günde kötü günde değil mi bu ne kendini bilmemezlik koca koca insanlar evli olduğunu unutmayın uçkur peşine düşüyor takıntı yapıyor aşk diyor zaten bu cümleler acı çekmeler fiziksel aldatma ile eş değer birde masumlaştırılıyor eşi ile sorununu çözmeye çalışmak yerine başkasının ona olan tavrını gelip gelmeyeceğini sorguluyor ve yorumlarda ki g*vatlarda destek olup alkış tutmuş kendi karıları söz konusu olsa destekler miydi ler kalbini dinle der miydiler sen bir kadın olarak 2 tane hasta ile etkileşim yaşıyorsan bu derece zaten yüz veriyorsundur yüz vermeden hiç bir erkek ebvli bir kadına yaklaşmaz üstüne üstük evli olduğunu bile bile sana telefon numarası vermeye çalışıp sonrada trip atan şahıs çok mu ahlaklı da onun acısını çekiyorsun kim bilir hayatında kimler var kaç kişiye aynı şeyi yaptı kocanı boşayıp onunla olsan bir zaman sonra başka kadınların numarasını görünce şaşırma sen özel değilsin birde bir daha göremeyeceğim diye ağlayıp güzelleme yapmış sanırsın ki aşkı Memnu bihter ziyagil ve yorımlarda kalbinin sesini dinle evlilik kurumdur zorunluluk uzmanlar bile evlenmeyin diyor diye zırvalayan inşAllah kocan aldatır seni
122 Yorumla- 1 ay
@scorpiongirl429 inşAllah kocan aldatıt o zaman kocan kalbinin sesini dinlemiş dersin oyuncak ya verdiğin tavsiyeye lanet olsun
- 1 ay
Ve kocan boşanmıyor diye dert yanıyorsun ya ona da bu şekilde anlat adam direk boşanır içim gidiyor şöyle oluyorum böyle oluyorum diye öv betimle şöyle şakalaştık gülüştük diye kıcan direkt boşanır dert etme soran
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 ayBence bu aldatma sayılmaz ama henüz sayılmaz. En ufak bir adımda aldatmaya girebilir. Dikkatli olmanı öneririm. Öncelikle neden bu adamdan hoşlanıyorsun? Ya da gözün eşinden başkasını görebiliyorsa, evliliğini mi gözden geçirsen? Mutsuzsan belki bunu kabul edip ona göre bir yol çizebilirsin. Ama aldatmak öyle bir seçim ki, sadece hayatını bir çıkmaza sokar. Ve biliyor musun, ahlakî boyutunu vs. hepsini geç. Hem meslekî ahlakına hemde kendine olan saygına geri dönülmez bir zarar verir. Bunu bnc sende çok iyi biliyorsun. Onun için olaya aldatma ya da aldatmama gibi bakma. Kadınlar nefislerine yenik düşecek kadar zayıf değildir. Sorun gibi görünen şeyin perde arkasına bak. Duygusuna bak. Sebebine bak. Köküne in. Nacizane tavsiyem.
20 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 573 cevap paylaştı.
1 ayBazen bu olabiliyor aslında burada benimde başıma geldi. Hayatta gerçekten uyumlu olduğumuz kişi ile birlikte olduğumuzu düşünürüz. Ama sosyal çevre bizi başka insanlarla etkileşime zorladığında görürüz ki kafamızın uyuştuğu etkilendiğimiz birden fazla kişi olabiliyormuş. Bu iş, okul ya da girdiğimiz herhangi bir çevrede de olabiliyor. Bunun tabi ki mevcutta eş ya sevgili durumu varsa bir tık daha ileriye gitmemesi kişilerin kendi elinde. Eşin ile sorunlarınız olsa bile en azından evliyken eşine karşı vicdanının rahat olması için sende bir adım daha ileriye gitme derim. Yani aldatmış falan olmuyorsun şimdilik. Ancak neler olacağını kendi evliliğinin gidişatı belirleyecek diye düşünüyorum. Şu da var tabi aldatmak sadece fiziksel bir olgu değildir. Aldatma hislerle duygularla kafada başlar ve eyleme geçildiğinde tamamlanır.
13 Yorumla
Soran1 ayBugun ondan uzak olmak istediğimi belli ettim o da anladi ve bozuldu. Yarin tedaviye gelir mi bilmiyorum sanki gelmeyecek gibi geliyo
- 1 ay
Belliki sana karşı hisleri varmış. Bu çok olağan bir şey tabi. Ama ne yazık ki hepimiz bir şekilde bir yol çizdik ve ilerliyoruz. Hayat devam ediyor. Gelirse yine nezaketini koru ama konuyu açacak olursa sende hepimizin tercihleri vardır ve bende tercihimi yaptım ve buna uymam gerekiyor dersin.
Soran1 ayBence de bana karşı hisleri vardı benim de ona karşı hissim olduğunu farketti 4 5 gun once ve biraz daha yakin olmaya calisti. Dün ve bugun olanlardan sonra bence gelmeyecek umudunu kesti. Giderken veda bile etmedi. Alyansı gördüğü icin bence yüzüme karsi bir sey hiçbir zaman demeyecekti benim ona diyemeyeceğim gibi.
- Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.
1 ayEşinle sorunun olduğu için zaten onun şu anda bu şekilde yaklaşımı seni etkiliyor muhtemelen daha önceki etkilendiğin kişide de eşinle aramda problemler vardı yani o aradaki boşluk seni bu şekilde kafa karışıklığına itebilir hoşlanıyorsan eğer ya da o senden hoşlanıyorsa bunu hissediyorsan şayet eşini aldatmak istemiyorsan onunla uzaklaşman lazım ya başka arkadaşına devret yaptığın işine birine değildir bilmiyorum ama başka arkadaşına devredebilirsin hastayı başka türlü seni kötü etkileyeceği aşikar
024 Yorumla
Soran1 ayDaha once etkilendiğim kiside bekardım hayatımda kimse yoktu ve o kişiyle sevgili oldum. Yıllar sonra karsima ayni şeyi hissettiğim biri çıktı ama bu kez evliyim. Benden uzak dur mesajını bugun aldi cok bozuldu ve gitti. Bence onun da kalbi incindi ne yalan söyleyeyim ben de üzüldüm doğrusunu yapsam da
- 1 ay
Zor bir durum yani olabiliyor insanız çünkü denk geliyor böyle şeyler. Kendini tutarak basarmissin ama onunda niyeti kötü değilmiş bence. Yapacak olsa bi kıvılcım yetermis aranıza ama yapmamış. Oda uzak durmuş.
Soran1 ayZaten niyeti kötü olmadığı icin bu kadar etkilendim üzüldüm ama ya üzgünüm Şu an
- 1 ay
Üzülecek bişey yok. Bazı aşklar geç gelir. Bazı aşklar bitmeye mecbur kalır. Buda öyle bişey. Ya hiç evlenmeyeceksin ya da evleniyorsan bunlara katlanacaksin. Zor bi durum evet. Oda tecrübe edildi ama ben yaşadım sonuna kadar
Soran1 ayEvet gerçekten gec geldi.
- 1 ay
Öyle şeyler geç gelir. Ben yaşadım hemde sonuna kadar ama herkes günün sonunda evine döndü b
Soran1 ayBen yaşamadan bitirdim simdi yarin ne olacak ama ya. Yarin da gelip konuşmadan gidecek mi gelmeyecek mi bilmiyorum
- 1 ay
Muhtelemen konuşmayacak
Soran1 ayBence de konuşmayacak. Belki gelmez bile zoruna gitti çünkü yaptığım sey cok bozuldu belliydi halinden
- 1 ay
Yanlış yanlışla kapanmaz ama. Bu olayın farkına varıp sen bitirmek istemissin. Zaten başlasa daha büyük sorunlar çıkacak bence o yüzden gerek yok. İçin içini yese de gerek yok
Soran1 ayOyle🥺
- 1 ay
Üzülecek bişey yok. Bu olay sanalda olsa bu kadar rahatsız olmazdin tensel bağımlılık farklı oluyor dokunması falan sana kötü etkiler
Soran1 ayEline dokunmak beni etkilemiyor is olduğu icin yani ayak hastası da olsa ben etkilenirdim ondan. Beni etkileyen sey kesinlikle gözleri. Ellerim buz gibi oluyor onunla calisirken bunu farkediyorum ama fiziksel temastan cok göz teması beni mahvediyor o yuzden gözlerine bakmamam gerekeiyor. O kadar yakin oluyoruz ki göz temasında çünkü ve o kadar guzel bakıyor ki kendimi tutamiyorum
- 1 ay
Sen ne iş yapıyorsun ki
Soran1 ayFizyoterapistim
- 1 ay
Daha tehlikeli olabiliyor tabi meslekten dolayı
Soran1 ayYani her gun 45 dk onun elini tutuyorum. Bence bu hastalar icin daha tehlikeli hastalar bundan etkileniyor ama ben normalde etkilenmiyorum.
- 1 ay
Etkilenecegin insan denk geliyor işte böyle. Oda sıkıntı oluyor sana. Bizimde meslek gereği öyle zaten. Evlere girip çıkıyoruz görmediğimiz şey kalmıyor. Neler var neler de sizinki direk tensel temas
Soran1 ayEvet ne yazık ki geldi
- 1 ay
Bunun eşinle sorularınla da alakası var ama
Soran1 ayYani elbette onunla cok mutlu olsaydım gözüm bu kişiyi gormezdi
- 1 ay
Tabiki de gözün kayiyorsa mutsuzsun ama hangi anlamda mutsuzsun
Soran1 ayEşimle uzun zamandır aramızda sorunlar var
- 1 ay
İşte neyle alakalı özel değilse tabi
Yapay Zeka Cevapladı
Bence şu an yaptığın şey fiziksel değil, duygusal/mental bir kayma gibi 🥺 Bu da aldatma kadar can yakabiliyor, özellikle sen farkındayken. Kendini suçlamak yerine, hislerini ciddiye al bence. Eşinle sorunların var, bu adam da tam o boşluğa denk gelmiş gibi duruyor.
Bence sınırlarını daha da netleştir, sohbeti minimumda tut, saç düzetme, beklenti besleme. Asıl soru: Eşinle bu sorunları çözmeye niyetin var mı, yoksa içten içe uzaklaşmış mı hissediyorsun? 💔🧠01 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
170Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Fiziksel bir şey yaşamıyorsun ama duygusal olarak sınırı geçmişsin. Sürekli onu düşünmek, onun için hazırlanmak, onunla vakit uzasın istemek bu işin artık masum olmadığını gösteriyor. Bu da duygusal aldatmaya girer. Eşine karşı dürüst olman gereken bir yerde, enerjini ve ilgini başka birine kaydırıyorsun. Bu en kritik nokta. Şu an en net yapman gereken şey mesafe koymak. Çünkü bu böyle devam ederse ya daha ileri gider ya da kendi içinde daha çok karmaşa yaşarsın.
11 Yorumla
Soran1 ayMesafe koyuyorum bence ama içimden onu düşünmeye devam ediyorum.
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u 1 ayAldatıyorsun evet
41 Yorumla
Soran1 ayBugun mesafe koydum tamamen o da anladı ama bu gercekten aldatma mi
- Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı.
1 ayAldatıyor musun evet duygusal olarak aldatıyorsun ve belli ki karşındaki bunu anlayacak kadar kurnaz ve evli bir kadına yanaşıp fırsat kollayacak kadar da vasat bir tip.
Eşimle mutlu değiliz, boşanalım dedim kabul etmedi diyorsun, etmezse etmesin sen aç davayı mecbur boşanacak öyle ya da böyle boşanacaksınız. Eşinin hayır demesi senin için bir kanun mu ki hemen iyi o zaman boşanmayalıma dönüyorsun.Sana şu kadar söyleyeyim o gördüğün kişi eğer ki düzgün bir adam olsa zaten sana böyle yanaşmaz sen ilgi göstersen dahi mesafesini koyar ama yorumlarını okudum dün tepki gösterdiğini belirtmene rağmen bugün yine hiçbir şey yok gibi gelip daha da yakın durmaya çalışmış yani senin kafandaki karışıklığı görüp biraz daha zorlarsam istediğimi alırım moduna girmiş. Yapman gereken şey eşinden boşanmak ve o kişiye de gereken tepkiyi gerektiği şekilde vermen yani emin ol sen bekar olsan da o tarz birisinden hayır gelmezdi evliyken hiç gelmez.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 ayAşağıdaki yorumların birisinde göz attım Anladığım kadarıyla sen fizyoterapist olarak çalışıyorsun eşin de sağlık sektöründe mi bu yaşıma kadar görebildiğim kadarıyla sağlık sektöründe çalışan insanlarda tuhaf bir genişlik oluyor seni suçlamak niyetinde değilim ama maalesef genişliğiniz de var Bunu da kabullenmelisin tamam insanız duygularımız var hislerimiz var oraya buraya kayıyor Fakat o hislerimizi kontrol etmek için akıl ve vicdan denilen iki mekanizma da var bu frenleri niye kullanmıyorsun Ayrıca Eşin ile olan sorunun nedir tam olarak Anladığım kadarıyla çocuk yok ortada eşim de sorunun nedir tam olarak ve o da sağlık sektöründe mi
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)1 ayEvlilik zorlu bir ilişki türü ve geçen uzun yıllardan sonra duygusal kopuşlar olması sık rastlanan bir durum. Geçmişte benim de evli bir hanımla ilişkim olmuştu ve eşinden de ayrılması mümkün olmadığından ikimiz için de yıpratıcı olmuş ve severek ayrılmak durumunda kalmıştık. Onu hala seviyorum ve onun da sevdiğini biliyorum.
Demek o ki, şu anki tatlı çekim bir süre sonra karşı konulamaz yoğun duygulara dönüşmeden, kararınızı vermeniz gerekir. İki erkekle aynı anda uzun süreli bir ilişki yaşamanız çok zor bir durum. Eşinizle olan sorunlar, evliliği yürütmek için ciddi bir engel ise, boşanmayı düşünebilirsiniz. Veya üzülmemek için, kalbinize sahip çıkmalısınız.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 ayOncelikle insaniz, hepimizin nefsi var. Ustune evliligimizde yasadigimiz sorunlar, bizi anlamayan bencil bir es de varsa ki bende var, insan tutanacak dal ariyor, istemese de beyin ariyor, ilgi ariyor, sevilmek istiyoruz ve baska ihtiyaclarimiz da var. Seninkine benzer bende farkli durum icindeyim, bunun sebebi de ben degilim esim, sonuc evet istenmeyen bir durum mu evet, dogru mu hayir. Ama bende insanim..
514 Yorumla
Soran1 ayBugun uzak durması gerektiğini belli ettim. O da mesajı aldı ve sustu. Vedalaşmadan da gitti. Üzgünüm Şu an ama doğru olan buydu
Cevap sahibi1 ayDogru olani yapmissin ama icindeki bosluk oldugu surece, sorunlar devam ettigi surece kendinden vereceksin ve birgun bu sefer baskasi icin bu soruyu soracaksin. Su akar yolunu bulur
Soran1 ayUzun zamandır eşimle sorunumuz var ilk kez basima geldi. Bekar olmak ve bu kişiye hislerimi belli etmek isterdim. Boşanma zaten gündemimizdeydi galiba bosanacagim
Cevap sahibi1 ayBizde de durumlar ayni ama cocuk olunca isler degisiyor, mecburen surduruyorum
- 1 ay
Her ikiniz için de soruyorum psikoloğa aile terapistine gittiniz mi
Soran1 ay@DiplomalıHavuç ben gittim ama eşim gitmedi çift terapisi icin randevu aldim ama ona da gitmedi
- 1 ay
Eşinin tam olarak sorunu ne peki kibiri mi Ve dahası meslekleriniz nedir sizin
Soran1 ay@DiplomalıHavuç kibir degil de istemiyormus
- 1 ay
Çünkü kendisinde bir sorun yok
Sorun sende.
Doğru mu
Soran1 ay@DiplomalıHavuç sorun onda. Bu konuda hic kendimi suçlamıyorum artik kendimi suçlamayı bırakalı cok oldu. Sorun tam olarak ne biliyo musun? Eşimin ereksiyon sorunu var ve bu sorunu yaşamamak icin cinsellikyen kaçıyor. Ben 5 yıllık evlilikte 50 kere cinsel iliski yaşamadım muhtemelen 20 falandır sayı. Onda da bana hep kendisine tecavüz ediyorum gibi hissettirdi. Benim kalbimi bu konuda cok ama cok kırdı zamanında yıllarca ağlattı diyebilirim. Sonunda ben de pes ettim. Bu fiziksel sorun icin doktora psikologa vs gitmeyi reddettiği ve beni bu kadar arzulanmayan kisi olarak hissettirdiği icin. En son 1.5 oldu hatta gecti bir gun yine bu konudaki kavgada beni istemiyorsun derken onun hosuna gitsin diye aldığım milyon çeşit geceliği jartiyeri şunu bunu önümde yırtarak çöpe atti. Bu benim icin son nokta oldu. O günden beri ona yaklaşmaya çalışmadım. Boşanmak istemiyo benim hep ona olan sevgimi kullandı bu konuda ama artik beni sevdiğine inanmıyorum. Aylardır bana satılmadı bile. Ben artik bu evlilikte kendimde bi hata görmüyorum belki tek hatam onu dinlemek boşanmama konusunda onu rencide etmemek icin susmak o kadar
- 1 ay
Hatun Yukarıdaki ifadeleri onun gözünden cevapladım yani Sorun sende zannediyor sorunun kendisinde olmadığını düşünüyor o yüzden Terapiye katılmıyor buna ihtiyaç duymuyor dedim
- 1 ay
Ben jartiyer saten gecelik tanga çorap giyim zevkine sahip olan kadına düşeyim ama bulanlar daha nankörlük yapsın ve kaldırıp çöpe atsın Dünya ne kadar tuhaf ve ayarsız bir yer
- 1 ay
... bulanlar da*...
- Aşk İlişkileri konusunda 472 cevap paylaştı.
1 ayçok samimi bir hisle yazmışsınız. iyi birine benziyorsunuz. sizin açınızdan zor bir durum. kaç yıllık evlilik çocuk var mı?
ne kadar zamandır tanışıyorsunuz? cinsel olarak onu arzuluyor musunuz? kocanızla seks yaparken aklınıza geliyor mu
15 Yorumla
Soran1 ay5 yildir evliyim. 20 gündür tanıyorum. Cinsel olarak bir arzudan cok sevgili olmak istedigim biri mümkün olmasa da. Esimle cok uzun zamandir cinsellik yasamiyorum
- 1 ay
ne kadar zamandır cinsellik yaşamadınız eşinizle? eşiniz dışında başka biri ile yaşadınız mı?
Soran1 ay1.5 yılı gecti hayır yaşamadım
- 1 ay
cinsel arzularınız mı yok oldu? yoksa kocanıza karşı bir isteksizlik mi? burcunuz balık veya yengeç mi?
Soran1 ayEşimin cinsel sorunları var o yuzden istemiyor benden kaçıyor. Evliliğin ilk gününden beri bu sorun vardi artik 1.5 yil once ben vazgectim
- Aşk İlişkileri konusunda 545 cevap paylaştı.
1 ayAldatma olduğu söylenemez de duygusal bir kayış var belli ki. Bunun sebebi de muhtemelen evliliğinizin durumu diye düşünüyorum. Daha yeni tanıdığınız ve anlık etkilendiğiniz biri için evliliğinizi tehlikeye atmaya değer mi ve size olsa ne yapardınız bunları düşünerek hareket etmenizi tavsiye ederim.
12 Yorumla
Soran1 ayOnunla bir iliski icine girmem
- 1 ay
O zaman bir aldatma da yok ortada. Evlilik dinamikleri farklı ilerleyebiliyor, herkes anlamayabilir durumunuzu
- Aşk İlişkileri konusunda 728 cevap paylaştı.
1 ayBekar olsan 10 kişi de idare etsen ergen olsan bisey olmaz ama yaş ve evlilik gereği gönül egleme takılma isleri dogru değil yaparsan kocanda seni aldatır karma olur o yüzden yapmamak gerekli isterse dünya yakışıklısı olsun ya da kocanla aranda bi ton sorun olsun o yüzük sembolik bağ değil gerçek bağ bi yuzuk tak çıkar herkese yeşil ışık yak olmaz
20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 ayAldatmanın eşiğindesin.. işyerinden birsüre izin alıp randevularını erteleyip eşinle beraber bir tatile çık kafa dağıtın.. o zaman zarfında aranızdaki enerji tekrar yükselirse yükselir. Yok değişim olmazsa. Sizin aranızdaki bağ kopmuş demektir. O zaman ciddi ayrılmayı düşünmek gerekir. Sen kendini bilen birine benziyorsun aldatmak sana yakısmaz. Aklına bile getirme.
01 Yorumla
Soran1 ayBen daha önce boşanmak istediğimi söyledim esim istemedi bu aksam tekrar bu konuyu konuşacağım onunla. Aldatmak gercekten istemiyorum. Bugun ona net bir sınır çizdim farkına vardi ve cok bozuldu. Bence yarin tedaviye gelmeyecek onu son görüşüm olacak.
- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
1 ayfizik tedavi uzmanısınzı sanırım bunlar yakın temaslarda olabilecek durumlar birde evde sorun olunca ekstra ekstra olabilyor maesef işin gereği bu durum basına geliyor bence aldatmış sayılmazsın ama aldatma çizgisini geçemende sadece bir adım var
020 Yorumla
Soran1 ayO adım olmasin diye uğraştım o da mesajı aldı
- 1 ay
ama o elektirği red edemezsen yine gelicek yine o duyguları hissedeceksin
Soran1 ayZaten günlerdir hissediyordum dun numaramı almaya calisti vermedim bugun de erteledim
- 1 ay
hımmmmmterslediğini anladı ama elektrği aldı mı o önemli kaçmaya calsıyorsun ile tersliyo arası ince çizgi
Soran1 ayKaçmaya calisiyorum. Bugun yanima erkek stajyer aldim bilerek kaçmak icin o da mesajı aldi sustu
- 1 ay
yani susabilri ama sende risk almışssın kaçamyı bu kadar mı istiyorsun
Soran1 ayBaska çarem yok ki
- 1 ay
zihninde çizdiğin sınırlar içindesin aslında
Soran1 ayCunku evliyim evli olmasaydım dün numarami almak istediğinde karsi çıkmazdım ve muhtemelen Şu an bana acilmis olurdu flört ediyo olurduk ama Şu an bu mümkün değil. Hiçbir sey hissetmiyorum gibi durmak canımı acıtıyor ama yok yoli
- 1 ay
anlıyorum bende seni sölediğim gibi kafanda çizmişssinz aten sırnıları onların dışına çıkmayacaksın bunun farknıdayım evlisin ama düzgün ilerlemiyor sana tek bişi sorucam bunu ekndine cevapla eğer bu durumda kocan olsaydı sende snn gibii frene basar mıydı
Soran1 ayBilmiyorum.
- 1 ay
beni şeytan yolladı da git o kadının kafasını karıştır dedi :D
Soran1 ayOlabilir 😅 Şu an sınavım oluyo cidden
- 1 ay
seni tanımam mümkün mü
- 1 ay
değil mi
Soran1 ayDeğil ne yazık ki
- 1 ay
burada da mı zihnndeki sınırlara takılacaksın bu zincirlerini kırmak neden bu kadar zor snn için
Soran1 aySana karsi zaten bisey hissetmiyorum ki. Esimi aldatıyım da kimle olursa olsun kafasında değilim. O kişiden gercekten etkileniyorum ama uzak duruyorum. Amacım zaten içimdeki boşluğu doldurmak olsaydı milyon kere aldatmıştim
- 1 ay
zaten bunun farkındayım ki benimle aldatma durmun zaten yok sadece konuşamadıklarını konuşmak sorunlaırnı dinlemek için demiştim ama tabiki hayat ve sınrlar snn
- 1 ay
gergo musun hala
- Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı.
1 ayKalpte , duygularda bi kayma olmuş. Boşlukta hissettiğin için kendini. Hoşlanma var , kararsızlık var. Vicdanın bi yandan da engelliyor yapma diyor. Ama kalp kaymış bu kişiye ufak ufak. Demek ki eşinden soğumuşsun , yoksa ben ne yapıyorum yaa derdin kendine 👍
010 Yorumla
Soran1 ayHoşlanıyorum evet. Bugun benden uzak durması için gerekeni yaptım o da anladi ve uzak durdu. Üzüldüm bence o da uzuldu ama doğrusunu yapmış oldum
- 1 ay
Tabii ki şayet aklının bir köşesinde kalmadıysa. 👍 çünkü eğer kaldıysa , tekrar arayacaksın onu bundan emin olabilirsin yani..👍
Soran1 ayAklımda Şu an kaldi mecburen uzak durdum ama yani 7sinde tedavisi bitiyo bi daha görmeyeceğim o zamana kadar idare edebilirsem zaten bir daha ulaşamam ona. Dun numarasını vermeyi teklif etti işini bahane ederek ama ben reddettim. Ustune bugun mesafe koydum. Belki yarin tedaviye bile gelmez bırakır. Cok mutsuz durdu cunku seans boyunca
- 1 ay
Hemşiremisin? Aklına iyice girmiş yaa. Çok etkilenmişsin.. 👍
Soran1 ayEvet cok etkilendim. Fizyoterapistim
- 1 ay
Tahmin ettim. 👍 eşinle olan ilişkilerinden kaynaklanıyor hepsi bunların. Eşinin ilgi sorunu yani 👍
Soran1 ayBilmiyorum ya o kadar cok hasta alıyorum ki bana ilgi gösteren tek hasta da kesinlikle bu kişi değil bu çocukta beni cok fena çeken bisey var. Insallah bırakmıştır tedaviyi
- 1 ay
Eşin çok mu ilgisiz biri? Üzerine titremez mi senin?
Soran1 ayAramız iyi değil uzun zamandır
- 1 ay
Owww. Bu çok kötü yaa.. inşallah en kısa zamanda kalbini alır ve düzelir 🙏👍
Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı. İnsan ikili ilişkilerde sorun yaşayınca kendini de biraz değersiz hissediyor sanırım ve dışarıdan bir ilgi alınca açlık yaşayan egosu başka yerden beslenme eğilimi gösteriyor. Bence asıl sorun olan evliliğinize odaklanırsanız, dış etkenler bu kadar kafa karıştırıcı olmaz. Aldatma sayılır mı sayılmaz mı bilmem, ama bu duygu güçlenirse bir gün oraya da gidebilir iş
07 Yorumla
Soran1 ayGitmesin diye elimden geleni yaptim ona benden uzak dur mesajı vermek icin aslinda stajyerim olmayan erkek öğrenciyi hasta anlatma bahanesiyle yanıma aldim. Mesajı aldi ve ağzı bıçak açmadı. Vedalaşmadan gitti seanstan
Soran1 ayOyle Şu an cok üzgünüm doğruyu yaptim ama üzgünüm
Soran1 ayBir daha gelmeyeceğini düşünüyordum üzgündüm bugun tekrar geldi ama
Soran1 ayBen boşanmak istiyorum ama araçtan çıkaramaz beni Şu an
Gizli Üye(25-29)1 ayErkekle kadının yan yana gelmesi bu yüzden dinde uygun görülmez çünkü birbirinden etkilenirler ateşle barut gibi yani seninkisi anlık geçici bir hoşlantı bu bittiğinde suçluluk duyacaksın ve bunun bir sonu yok eşinle de aran açılacak hayatın tepetaklak olup yalnız kalabilirsin iyi düşün karma diye bir şey var ektiğini biçersin
25 Yorumla
Soran1 ayEsimle aram uzun zamandir kötü bu kişiyle ilgisi yok aslında. Yine de sonuçta evli olduğum icin uzak durmak zorundayım.
Cevap sahibi1 ayBazen ilişkiler yürümez zaman verip bekar kalmayı düşünebilirsin ama yalnızlık daha zor açıkçası
Soran1 ayBence bosanmaliyim artik
Cevap sahibi1 ayMantıklı olabilir de ne desem bilemedim şu devirde biriyle geçinmek çok zor yalnızlıkta zor yani bir şekilde bir şeyleri göze almak sana kalmış tamamen
Soran1 ayBizim geçinecek şeyimiz kalmadı ne yazık ki artik pek.
1 ayEvet aldatma sayılır. Yaşadığın şey kolay değil, eşinle sorunların olduğu için beynin bunu bir kaçış yolu olarak gördüğü ve rahatladığıda açık. Ancak aldatma bence sadece fiziksel bir şey değildir, eğer başka bir erkekten etkilendiysen demek ki eşin senin için bitmiştir. Bu durumda önce kendine olan saygın için ve sonrasında tabiki hayatında bulunan eşin için boşanmanın daha doğru olduğunu düsünüyorum. Hayatında mutluluklar daim olsun.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,3b cevap paylaştı.
s 1 ayAldat gitsin diyen beylerin de ilerde eşlerinin gönlü kayınca aldatır inşallah onları.
Eşinden ilgi görmüyorsan gönlün başkasına kayabilir ama bu haklı olduğunu da göstermez. Aldatma konusu karışık, bir adımın olmadıysa çoğu kişiye göre aldatma değildir00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 ayHastanla aldatman zaten etik değil. Ama Her kalbin, bedenin, beynin, vajinanın cinselliğe, ilgiye ve iltifata ihtiyaçı var. Bunu gidermen en doğal hakkındır. Sen bu şekilde kalmayı kendin istemedin ki? Bırakan cezasını çeksin. Benim gibi güvenilir, ketum, olgun, arzulu ve tecrübeli erkek sana çok iyi gelecektir.
00 Yorumla Eşinle sorunların var diye içinde olduğun boşlukta ilgi duyuyon sonhçda evlisin ve o boşluk durumundan kurtul, kendini toparla mantıklı hareket et bide işyerin orası olasılıklar riskler değermi, ya da kendine bi sor, ben bumuyum bunumu hak ediyorum de...
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 ayUuzn yillar evli oldugun eşin bu hasta olsaydi , bu hatsa ise Şu an evli oldugun esin olsa idi sen yine etkilenirdin. Sebebi ise şu, iliskiniz monoton oldugu icin etkilenmis olabilirsin, ya da suanki evliliginde tam tatmin olmuyor olabilirsin , suanki iliskinide evliligine yogunlaş. Gozun disari kaymasin.
04 Yorumla
Soran1 ayBu hastam olan kisi de beni esim kadar incitmiş olsaydı evet dedigin digru. Esimle aram iyi olsaydı zaten bu etkilenme olmazdı
Cevap sahibi1 ayEsin ne yaptiki sana. Nasi incitti yani. Hani aldatmak icin kendi icinde bir hakli yon bulmaya calisma.
Eşin incitti ise gercek cok dayanilmaz bir sey ise ayrilirsin. Ama aldatma bu ne seni ne de esini mutlu eder. Ha karsindaki adamda seni kullanir hastan olan cunku bakar bu evli aldatiyor ben evlensemde benide aldatir der. Birde dis doktorumusunuz
Soran1 ayBenim o kişiyle bir ilişkim yok ki olmayacak da.
Cevap sahibi1 ayTmda sormussun diye ben dedim sonucta aklindan geçiyor ve sirf onun icin sacini falan duzeltiyorsun, o seni begensin istiyorsun. Evet kendi isine ozen ver ama o erkek meselesi isin icinde yani bu olmaz iyi bisey degik
1 ayŞu an aldatma değil, çünkü bir ilişki yok ama hoşlanma, özel ilgi ve fırsat oluşursa yaklaşma ihtimali var bu duygusal aldatmaya giden bir yol maalesef en iyisi sınır koyman eğer koymazsan aldatmaya dönüşebilir.
16 Yorumla
Soran1 ayHoslanma ve ilgi var ne yazık ki. Bugun sinir koymak icin çabaladım o da amacımı anladı sustu suratı asık bir sekilde ve vedalaşmadan gitti. Yarin gelir mi bilmiyorum. Qldatmak istemiyorum kendime hakim olmaya calisiyorum
- 1 ay
En doğrusunu yapmışsın insanlarını gerçek niyetini bilemeyiz hiç bir zaman belkide kendince hrycan macera arıyor da olabilir çok dikkat et kendine ve ailene hayatında kalıcı olan tek erkek eşin akşa beraber yemek yediğin gece sarılıp uyuduğu her koşulda yanında olan seni herşeyden koruyuo kovlayan gerçekten sevipsana soyadını veren tek erkek eşin bunu unutma insanız ister istemez başımıza böyle durumlar gelebilir duygusal varlıklarıız ama asla duygularının mantığının önüne geçmesine izin verme öyle anlarda eşinle ilk tanıştığın günü düşün tekrar o an kendine geleceksindir...
Soran1 ayEşimle aram ne yazık ki uzun zamandır kotu. Beni en son ne zaman sarıp sarmaladı inan ki bilmiyorum. Eşime boşanma konusunu tekrar açacağım ama boşanma söz konusu olsa bile bu kişiyle olamam artik
- 1 ay
Üzüldüm senin adına şimdi daha iyi anlıyorum seni inşsllah her şey gönlünce olur.
Soran1 ayCok teşekkür ederim
- 1 ay
Rica ederim
Gizli Üye(36-45)1 ayBu hisleriniz hic bitmiyor hep his hep kadinlar cok tehlikeli duzgun yasayan ivin soymiyorum bir kadin aldatsin erkegin ruhu duymaz biz erkeklerin adi cikmis sadece biz yakalaniyoruz cunku bunun caba sarfetmek zorundasin ama kadin oyle degil iste yazdiklarinda belli
00 Yorumlaİnsan psikolojik olarak bep yasak ve zıt olanı ister çekici gelir bundan kurtulmanın psikolojik olarak bir yolu sadece bunu fiziksel bir adıma dönüştürmemek gerek insan birisinden etkilenebilir ama adım atmaman gerek
03 Yorumla
Soran1 ayAdım atmadım aksine onun adımını durdurdum ama aklımdan çıkmıyor o sürekli onu düşünüyorum yarin gelecek mi cok merak ediyorum
- 1 ay
Yarın gelirse söylesene merak ettim
Soran1 ay@melisaaa838 geldi
eşinin fiziğini, yüzünü, hatta en küçük davranışını vs her şeyine aşık olsaydın başka erkeklerin sana çekici geleceğini zannetmiyorum. Evet bunu duyunca sinirlenebilirsin ancak durum bu.
12 Yorumla
Soran1 ayEşime cok kırgınım ve bu yeni bir kırgınlık degil. Aylar önce ben eşime boşanmak istiyorum dedim zaten. Esimle mutluyken bu kişiyi görseydim belki aklımın ucundan gecmeyecekti etkilenmek ama Şu an ona kırgınım ve uzun zamandır ev arkadaşı gibi hissediyorum onu beni görmüyor duymuyor sadece boşanmak istiyorum dediğimde sözler veriyor o kadar gerisi yok
1 ayÖylesine eksik bir hayatın var ki duygusal olarak böyle birşeyden etkilenmen normal hayatını riske atmadan istediğini yap bence içinde kalmasın ama karşındaki çok iyi bir oyuncu da olabilir dikkat etmende fayda var
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.
1 ayOlayı tam çözemedim ama sen sanırım akıllı ve güzel bir kadınsın. Ses tonunda etkili. Yakışıklı ve güçlü bir erkeğin ilgisi senin hissetmek istediğin yaşamak istediğim duyguları tetiklemiş. Çocuklarınız yok mu?
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 ayYa ne iğrenc bi yaratıksınız aq tiksiniyorum artık kendi cinsimden hepinizmi ucuzsunuz baba sevgisi göremeyince neden böyle oluyorsunuz anlamıyorum kezban ordusu
37 Yorumla
Soran1 ayNe diyorsunuz acaba ya
Cevap sahibi1 ay@Wetphotos ne alakamı adamı aldatıyor nesi ne alaka aq her bku normalleştirmeyn böyle kadınların nesini sevip koruyorsunuz öğğ
Cevap sahibi1 ay@Wetphotos ya hehe tek altına yatmakta değil
Cevap sahibi1 ayNeyseki kocasıda bunu aldatıyor dolu kişiyle şwlxlszkkszkksxksl
Soran1 ayYaptığım hiçbir sey yok ki tek yaptığım ona ilgi duymak. Uzak kalıyorum ondan.
- Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
1 ayFizyoterapist misin. Bence kalbinin sesini dinle ya 😅
24 Yorumla
Soran1 ayEvet. Kalbimin sesini dinlersem işler kötü 🙄mecbur aklımın sesini dinlemem lazim
- 1 ay
Hayır bence kalbini dinlemelisin. Evlilik toplum dayatması bence. Evlilik bir kurum olarak geçiyor zaten. Uzmanlar aşkla evlenmeyin diye uyarıyor. Bence ayriladabilirsin sevmiyorsan. Sen yine de kendin karar vereceğine inanarak yazıyorum 😊
- 1 ay
İnsanın kafasını karıştırıyorsun
- 1 ay
@lingualfrenlum demek ki etkiliyim 😉
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 ayBirincisi yaşlar kaç?
İkincisi ne hastası bu? sağlık sorunu olduğunu sanmıyorum 😅 neden 45 dk her gün seninle anlamadim
07 Yorumla
Soran1 ayBen 31 o 29. El bileği kırık trafik kazası. Fizyoterapistim ben o yuzden her gun 45 dk seansı var benimle
- 1 ay
E ne oldu peki o günden sonra geldi mi bişey dedi mi? Gelişmeleri merak ediyorum film gibi
Soran1 ayGeldi ayni devam ediyor bir gelişme yok 4 gun daha dayanmam lazim
- 1 ay
Davranışları nasıl peki? Bence halen aynıdır
Soran1 ayFiziksel olarak daha yakin olmaya calisiyor. O da farkında tedavisi bitiyor o yuzden artik oldu oldu olmadi bitti kafasında.
- 1 ay
Yanlış yapıyor. Tam tersi yapsaydi kaçan kovalanir olurdu dimi 🙂 hak veriyor musun. O yakınlaştıkca senin kaçtığına? Bence durum böyle sende yazmışsın onu istemiyorsun artık dimi 🙂 hoşlanti bile bitmiştir onun soğuk yapacağına dahada ilgili davranmasına
Soran1 ayHayir hoşlanıyorum hala ama kendimi tutmam gerekiyor.
Tövbe estağfurullah... Tüüü Allahın cezası bıde soruyor musun.. Bir tane neyine yetmiyor? Bir erkeğin veya kadının gözü dışardaysa onun helali ona güzel gelmez, eşi ona çirkin görunür... Sen ne yapıyorsan eşinde onu yapar bunu sakın unutma... Gözün dışardaysa onunda gözu dısarda olur!!! Nasıl insanlarsınz ya... Allah'a yönelin Allahaaa
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı. Eşinle aran bozuk oldugu için duygusal bir boşluktasın aslında sende biliyorsun sadece adını koymakta zorlanıyorsun
Gösterilen ilgi hoşuna gidiyor bırakmak zor geliyor diye düşünüyorum00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 590 cevap paylaştı.
1 ayDostum belli ki sevmiyorsun adamı git güzelce boşan seveceğin biriyle evlen (ama bu sefer cidden seveceksen evlen yoksa sonucun iyi olmayabilir :D)
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.
1 ayNumarasını iş bahanesiyle vermekte aslında hastane ortamı dışında iletişim kurabilmek için bahane olmuş sanki
04 Yorumla
Soran1 ayEvet amacı oydu eğer tamam deseydim aksama bana mesaj atacaktı konuşmak icin. Ben de bunu bildigim icin hayır dedim ona
- 1 ay
Ama aklın da karışık sanırım
Soran1 ayAklim karışık diyemem de etkileniyorum ondan. Onunla olamam biliyorum ama onu görünce heyecanlanıyorum.
- 1 ay
Etkileniyorsan acaba mı vardır aklında da , her gün yan yanayken mesafe koydum demek te zor , ona bir şey hissetmen için de eşini seviyor olsan da bazı eksikler var demektir
- Aşk İlişkileri konusunda 744 cevap paylaştı.
1 ayAma bunun sonu aldatmaya doğru gider, eşinle sorunun varsa ya sorunları çözmeye odaklanın ya da çözülmüyorsa vedalasin, birbirinizi yipratmanin manası yok, zarar verir
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 5,1b cevap paylaştı. Aldatma değil tam olarak ama aldatmaya davetiye çıkarma gibi bir şey ince ipin üstünde yürüyorsun aman düşme dikkat 😅
02 Yorumla
Soran1 ayTam olarak oyle aslında
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 ayKötü bir durum. Eşine saygılısın onu aldatacak bişey yapmıyorsun. Ama kalbin ya sevgi arıyor ya da heyecan. Hangisi karar ver
042 Yorumla
Soran1 ayKalbimi dinleyemem
- 1 ay
Neden
Soran1 ayCunku yanlış
- 1 ay
Kaç yaşındasın
Soran1 ay31
- 1 ay
Kaç yıldır evlisin
Soran1 ay5 yıldır
- 1 ay
5 yıldır kaç gün mutlu olmuşsundur
Soran1 aySon 1.5 yil 0. Öncesini de yarı yarıya diyebiliriz
- 1 ay
Pek bu şekilde yaşamak güzel mi.
Mutsuzluğun sebebini çözmelisin. Yoksa bu 1.5 sene uzayacak
Mutlu olmak istersin. Ya eşinle sorunu çöz ya da yerine başkasını koy
Soran1 ayEsimle sorunumu çözemiyorum. Boşanmayı o yuzden yeniden konustum dun bence biz bosanmaliyiz. Sadece boşanıyorum tamam diyip yine bu cocugun kollarına atlayamiyorum
- 1 ay
Eşinle sorun ne çözülmeyecek
Soran1 ayEsim kabullenmiyor çünkü sorunları. Fiziksel bir sorunu var ama bu sorunun psikolojik yanini kabul etmiyor. Benden de uzaklaşıyor. Bu da benim canımı hercekten cok acıttı yıllarca cok ağladım ve onu ikna edemedim asla. O benim bu sekilde kabullenmemi istiyor bir yerden sonra ben artik umudumu kesip kabuğuma çekilince o da sorun yok diye düşünmeye basladi. Eskiden en azından sevgisini gösteriyordu artik o da yok. İki yabancı gibiyiz
- 1 ay
Bu sorun. Bir engel mi. Yoksa cinsel şeyler mi anlamadım
Soran1 ayCinsel seyler ve cinsel şeylerin yarattığı psikolojik etkiler
- 1 ay
Sen de bir erkeğin ilgisini istiyosun. O heyecanı
Soran1 ayBilmiyorum ben ilk kez bu kişide boyle bir heyecan duyuyorum. Uzun zamandir aslında bu ilgiyi eşimden istiyordum
- 1 ay
Peki şöyle sorayım bu kişiden önce sana böyle bir ilgi gösteren olmuş muydu
Soran1 ayİlgi gösteren hep oluyor hastalarda ama benim ilgi duyduğum olmamıştı.
- 1 ay
Hmm.
Sen şu an bir boşluktadın
Bir erkeğin sana ilgi duyması senin için bişeyler yapması hoşuna gitti bence
Bu kişi ikinci kişi demişsin. İlki ne zamandı
Soran1 ayO yıllar önceydi bakardım o zamanlar ve o kişiyle zaten tedavisi biter bitmez sevgili oldum 1.5 yil sürdü ilişkimiz. O kişideki seyin aynısı Şu an tekrar oluyor ama bu kez evliyim
- 1 ay
Dediğim gibi. Sen bir erkeğin ilgisini senin için bişeyler yapmasını. Hatta ve hatta flört etmeyi özlemişsin
Eşin bu konu da seni mahrum bıraktığı için.
Soran1 ayBunu değiştiremiyorum. Özlem mi yoksa o kişiye özel bir durum mu bilemiyorum. Bana o kişiye özel gibi geliyor.
- 1 ay
Bunu bilmenin tek bir yolu var aslında
Soran1 ayNeymis
- 1 ay
Üçüncü birisi
Soran1 ayNasıl yani
- 1 ay
Umarım yanlış anlaşılmadım
- 1 ay
Bak bir erkeğin ilgisi mi hoşuna gidiyor yoksa ona özel bir şey mi anlamak için 3. Bir erkekle bu tarz bir yakınlık kurman lazım
Sana ilgi gösteren biri yani
Soran1 ayYok hayır ama burada kimseyle özelden konuşmak istemiyorum
- 1 ay
Konuşmak istemezsen yine konuşmayız
- 1 ay
Adın neydi senin
Soran1 ayİlgimin bir başkasına kaymasi Şu an bana cok zor geliyor.
- 1 ay
Peki neden o zaman korkuyorsun.. Bir zararı yok ki konuşmanın
- 1 ay
Sen ilginin kaymasından. Gerçekten bir erkeğin ilgisine bu kadar aç olduğunu fark etmekten korkuyorsun
Soran1 ayBilmiyorum ya. Bir erkeğin ilgisine ac olabilirim bunu kabul ediyorum çünkü uzun zamandir o ilgiyi içimde hissetmiyorum ama ona duyduğum ilginin sadece bu boşluktan oldugunu dusunmuyorum bence onda özel olan bir yan var.
- 1 ay
Hayır sen onun özel olduğunu hissetmek istiyorsun
Ve bunun doğru olmadığını fark etmekten korkuyorsun
Soran1 ayO bana hiçbir sey yapmadan ilk gördüğüm an etkilendim ama ondan.
- 1 ay
Hoşlantı olabilir ona lafım yok. Ama sonrasındaki bu takıntı ondan. İspat ediyim diyorum sana izin vermiyorsun🤷
Soran1 ayTakıntı yaptigim bir durum uok ki. Şu an onu her gun görüyorum her gun etkileniyorum tedavisi bitince unutacağım biliyorum
- 1 ay
Keşke biraz laf dinlesen.. Ama inatsın
Soran1 ayPeki tamam deneyelim
Aşk İlişkileri konusunda 875 cevap paylaştı. Bende şu an gidiyorum fizyoya biri temas kurarak işini yapıyor diğeri temas kurmuyor. O hastaya sen bakmasan mesela?
06 Yorumla
Soran1 ayTemas kurmayan kisiler tekniker. Benim işim temas kurmak yani ona ilgim olduğu icin degil bu temas onun yerine başkası olsa da ayni tedaviyi uygulayacağım. Sorun sadece ona ilgi duyuyor olmam. Ben ilk görüşte etkilendim bu kisiden ve ilk günden değişim talep ettim tam 3 gun boyunca o da değiştirmemek icin diretti hasta haklarına kadar gitti ve degistirtmedi beni.
Soran1 ayOlmuyor iste oyle. 3 gun ben almak istemiyorum dedim. O da gitti dedi ki hayır ben cok memnunum değişim istemiyorum. Sorumlu beni aradı bu adamın seninle derdi ne neden sana yapışmış gibi davranıyor hasta haklarına gitmiş beni şikayete illa sen al diye dedi. Ben de adama aşık oldum hocam o yuzden almak istemiyorum diyemediğim icin tamam hocam ben alırım dedim ve hasta bende kaldi.
Soran1 ayMesela her konuyu açıyor ama evliliği asla açmıyor. Biliyor çünkü evli olduğumu ve bunu konuşmak istemiyor.
Aşk İlişkileri konusunda 424 cevap paylaştı. Aldatıyorsun... Bunları düşünmek bile... Hatta ona giderken saçını düzeltmek ona güzel görünmek ondan etkilenmek bile aldatmak sayılır...
01 Yorumla
Soran1 ayKendimi suçluyorum bu yüzden ama elimde değil. Şu an ondan net sekilde etkileniyorum onu gorunce kalbim hızlı atıyor ellerim buz gibi oluyor. Elimin buz gibi oluşunu hissediyor yani bu havada usumedigimi de biliyor.
Aşk İlişkileri konusunda 397 cevap paylaştı. Bence aldatmaya başlamışsın ama eşinle ile sorunların varsa bence boşan yani zorlamanın manası yok bana göre
011 Yorumla
Soran1 ayBugun tekrar boşanmak konusunu konustum tek söylediği biliyorum bu ara ilgilenemedim seninle ama söz telafi etcem
Soran1 ayEvet. Bana da gelmiyor. Son 1.5 yildir telafi edeceğini söylüyor.
Soran1 ayDun tekrar konustum ve yine ayni şeyleri soyledi.
Soran1 ayŞimdiye kadar beklentim vardi ama artik kalmadi.
Soran1 ayFarkındayım ama cozum yok iste ortada
Soran1 ayNe yazık ki oyle
numar yapmış iş dışında götürecek sevdiğini sanmıyorum ondan üst olduğun için cesaret edemiyor aldatıyorsun tabiki
04 Yorumla
Soran1 ayNe diyorsun anlamadım
Soran1 ayBana yaptigi bir sey uok ki. Numarasını vermeyi teklif etti sadece üstü kapali bi sekilde ben de hayır dedim. Asılan taciz eden bi tavrı yok
Aşk İlişkileri konusunda 687 cevap paylaştı. Aldatma sayılmaz ama ilgili erkek hastayı başka bir sağlık personeli arkadaşına devretmen gerekir, bu sekilde devam edemezsin.
07 Yorumla
Soran1 ayDevri kabul edilmedi. Ilk gun etkilenince 3 gun devir mücadelesi verdim en son hasta haklarına gitti değişim istemiyorum diye ve bende kaldi.
Soran1 ayÖyle yarin izinliyim deme şansım yok ki
Soran1 ayO hasta bana bıçak çekmediği sürece almak zorundayım o hastayı. Rapor almak falan gibi şeyler cok ciddi sorun oluyor. Yıllık izni aylar öncesinden belirtmek gerekiyor. O hasta baska biri olsaydı nefret ettiğim biri yine gelip çalışmam gerekiyor. Yapabileceğim tek sey onun tedavisini başkasına aktarmaktı onun icin de çabaladım hasta haklarına kadar gitti
Soran1 ayBoşansam da onunla görüşmem çünkü o beni evli olarak biliyor.
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Ne güzel açık açık içini dönmüşsün. Ama yinede kendine hâkim olan yanlış bir şey yapmayım diye çaba gösteriyorsun. Herşeyi zamana bırak. Bu şeklide bir çözüm yoluna ulaşabilirsin
010 Yorumla
Soran1 ay7 mayısa kadar dayanmaliyim haklisin
Soran1 ayTedavisi bitiyo😊
Soran1 ayTedavisi bitince onunla iletişimim tamamen bitecek zamanla unuturum
Soran1 ayİlla ki unuturum belki yarin da gelmez tedaviyi birakmis olabilir. Öyle bir hali vardi çünkü cok bozuldu. Tedaviyi yarım bırakırsa da kendimi suçlarım ihtiyacı var tedaviye ama ondan bu kadar etkilenirkne tedavi etmek de bana zor
Soran1 ayHayir fizyoterapistim
Gizli Üye(36-45)1 ayMerhaba Evlilikte ki boşluğunu bu kişiyle doldurmak istiyorsun ama bu geçici boşluk düzeldi zaman istemeyeceksin şu an baştasın ilgini sevgini bu kişiden görmek istiyorsun
21 Yorumla
Cevap sahibi1 ayDoktormusuuz bakıcımısınız vb
1 ayBu yasadigin sey duygusal olarak begenme, birine karsi ilgi duymak. Biraz masum sayilabilir, daha aldatma devresine gecmemissin
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 575 cevap paylaştı.
1 ayHocam belki henüz fiziksel bir aldatma değil ama düşünce olarak aldatıyorsunuz. Karakterli biri eşine her zaman sadık olmalıdır
00 Yorumla Hayat tecrübeme dayanarak söylüyorum. Bir kadın birine meyilli ise sebebi evdekinin ilgisizligi ve isteklerini yerine getirmemesi
00 YorumlaAldatma sayılır. Çünkü aldatma sadece cinsellik yaşayarak olmaz. Başkasını düşünmekte aldatmaya girer
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 490 cevap paylaştı. Aldatma illa ki fiziksel bir yakınlık kurmak demek değil ki.. bunu düşünüyor olman bile evet aldatma.
00 YorumlaAldatmak sadece fiziksel değildir. İlişkide iki tarafın sadakat ve sınır anlayışının ne olduğudur.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı. Hiç sopranos izledin mi spoiler geliyor melfi ablam bu duruma düştüğünde hastasıyla direkt ilişkisini kesmişti çünkü profesyonelce ve sağlıklı değildi
00 Yorumla
1 ayBaşkasindan etkilenmen bile aldatmadir aldatma yerine geçer.
01 Yorumla
Soran1 aySadece etkilenme var zaten karşılıklı bi konuşma vs yok. Bilmiyorum kötü hissediyorum kendimi davranışlarıma engel olsam da hislerime olamiyorum
Aşk İlişkileri konusunda 13b cevap paylaştı. Aldatmanın içinden bile geçmişsin sayılması mı kalmış?
04 Yorumla
Soran1 ayİçinden geçmişsin derken? Tek yaptığım şey onu gorunce heyecanlanmak ya bu kadar haksızlık etmeseniz mi acaba
- 1 ay
Valla bilemiyorum ama o adamın durumunu da eşinin durumunu da bilmesem de hoş bir durum değil, heyecan zamanla nelere dönüşür... Alttan almamak ve oldukça sert durmak lazım, kaldı ki öyle bir şey olsa bile evli olduğunu bildiği için onun aklındaki şey aşk değil, birlikte olma hayalidir...
Soran1 ayAma aslında sorun karsi tarafta da değil benim içimde. Ben o kişiye karsi birsey hissetmemiş olsam zaten rahatlıkla mesafe koyar umursamam olur biter. Bana ilk kez numara vermeye çalışan kisi o degil ki. Sorun onda degil bende. Ben ondan etkilendiğim icin zorlaniyorum
Aşk İlişkileri konusunda 616 cevap paylaştı. Sen duygularına sahip çık. Elini sev onu yeniden kazanmaya başla.
012 Yorumla
Soran1 ayBen eşimi cok seviyordum zaten. Benden kopan kisi esimdi. Bu kisi karsima çıkana kadar da esimin duzelmeyecegini bilsem de eşimi sevdiğimi düşünüyordum. Bu kişiyi gorunce anladim ki ben artik onu eskisi gibi sevmiyorum sevseydim yeni kisiden boyle etkilenmezdim. Duygularıma değil ama hareketlerime sahip çıkıyorum o kisiden uzak duruyorum. Onunla olmaz biliyorum ama eşimle de olmam mümkün degil
Soran1 ayEdeceğim icin uzak duruyorum zaten o kisiden
Soran1 ay5 yıllık
Soran1 ayYok
Soran1 aySon 1.5 yıldır cinsel hayatımız yok.
Soran1 ayÖyle ama bu konuda yapacak hiçbir şeyim kalmadı
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Gelişme olursa da haber ver bari olacakları merak ettim
02 Yorumla
Soran1 ayBi gelişme yok gelmez sanıyordum ama geldi. Tedavisini aliyor ve gidiyor Şu an sadece benim ekstra kendimi geri çektiğimi hissettiği icin o da bana ekstra yakin olmaya çalışıyor. Dun fiziksel olarak aşırı yakın durdu bana bugun aynisini yapmak istedi kendimi geri çekince hocam rahat değilseniz ben öteki tarafa geciyim dedi yok rahatım sadece ayağımı koyacak yer kalmamıştı dedim sandalyesini uzaklaştırdı. Bu sefer de ara ara çaktırmadan parmaklarını elimi tutar gibi yapmaya başladı. Bunu disardan kimse anlamaz sadece ben anlarım diye düşünüp yapiyor bence. Ben de o elimi ekstra tutan parmağı aldim bi guzel gerdim canını acıttım
- Aşk İlişkileri konusunda 353 cevap paylaştı.
1 ayEvliligindeki sorun, senin baska birine yaklasmana neden oluyorsa o evliligi durustce sonlandirmalisin. Cunku ihanetin bahanesi olamaz.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 ayMuhtemelen psikologsun. Benden sana tavsiye duygsal boşluğunu hayatındaki eşini karşına alarak sorunlarını dile getir. Hoşlandığın kişiyi tamamen bitir. Eşinin böyle bir şey yaptığını düşün, sen ne düşünürdün. Hatanı düzelt bence bir an önce gerekirse görüşmemeye çalış.
01 Yorumla
Soran1 ayGörüşmeme şansım uok psikolog degil fizyoterapistim. Uğraştım baskasi tedaviye alsin diye ama olmadi. Perşembe gunu tedavisi bitiyor sonra 4 gun artik 4 gun daha dayanmam lazim uapacak bisey yok
Aldatma arifesi denir buna, tehlikeli sudasınız dönün.
01 Yorumla
Soran1 ayHaklısınız
- Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı.
1 ayAnlattığın kadarıyla şu an farkında ya da olmadan zemin hazırlıyorsun. Umarım pişman olacağın bir duruma düşmezsin
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 327 cevap paylaştı. Sayılır bence hangi boyuta tasiyacagin önemli sonra
01 Yorumla
Soran1 ayŞu an hiçbir sey yapmiyorum
1 ayMerhaba, aldatmak illa fiziksel değildir, sen duygusal anlamda kendini kaptirmissin
04 Yorumla
Soran1 ayEvet ne yazık ki kaptırdım. Sadece ilerletmemeye calisiyorum bunu
- 1 ay
Eşinle olan sorunların yeni de değil anladığım kadarıyla, bu hem duygusal anlamda hem de arzu anlamında
Soran1 ayEvet 1.5 yil oldu
Soran1 ayEvet
Gizli Üye(25-29)1 ayRabbim sizin gibilerden uzak eylesin eşlerimizi cocuklarımızı herşeyi geçtim Allah korkun yokmu karma diye bişey var yaz kenara eşinde yapacaak sana
02 Yorumla
Soran1 ayBen ne yapıyorum acaba ya sadece içimde hissettiğim birsey bu bilmiyorum farkında mısınız
Cevap sahibi1 ayİçindeki hismiş sen evlisin kendine gel bir kadın bunu yapıyorsa erkek ne yapsın sizin gibiler topluma kötü örnek oluyorsunuz müge anlıda aynı olay yaşandı dün direk boşama kararı çıkardılar adam sen yakında onun altınada girersin sende o kapasite var ama aklını başına topla burdaki yorumları aldırma sapık kaynıyor burası şeytana uyma eşinden boşan adamı aldatma en azından
- Devamını Gör (153)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer