Sizcede tepkisi çok abartı değil mi? Tepkisine bakılırsa beni seviyor mu? Erkekler siz nasıl bi tepki verirdiniz?

Bugün sevgilimle buluşalım dedik, aramız biraz açık. Neyse ben bunun her zamanki yerde, sahilde bankta oturdum bekliyorum. Sonra yanıma bi çocuk geldi, abla bu kahveyi arkadaki arkadaş gönderdi dedi. Kim dedim, nasıl birisi, uzun boylu mu? Kahveyi uzattı, al abla dedi. Ben de tam emin olamadığım için kahveyi banka koydum ama tabii bi yanım da sevgilimin ufak bi jest yaptığını düşündü, o gönderdi sandım. Sonra tabii gülerek benimki geldi, elinde iki tane çay, sen de mi aldın dedi🥲 Dedim, bunu sen göndermedin mi? Bana bunu bi çocuk getirdi. Hangi or* çocuğu sana bunu gönderdi dedi😐 Dedim, görmedim ben, sen gönderdin sandım. Tabii çok sinirlendi. Bana kızdı, benim bi hatam yok dedim. Sizce de tepkisi çok abartı değil mi? Ben böyle şeylere gelemem dedi. Erkekler, siz nasıl bi tepki verirdiniz? Tabii ben kahveyi sonra çöpe attım, kim gönderdiyse görmüştür büyük ihtimalle

Sizcede tepkisi çok abartı değil mi? Tepkisine bakılırsa beni seviyor mu? Erkekler siz nasıl bi tepki verirdiniz?
Cevapla