Erkekler cidden varoş kızları daha mı çok ilgi çekici bulur yoksa beni üzmemek için mi öyle söyledi?

Ben aldatıldım ve kız gerçekten bayağı bi kızdı. Ben varoş demezdim çünkü bence varoşluk ayıp değil ama kalıp olmuş diye öyle söyledim. Çok üzüldüm ayrılınca ve erkek olan bir arkadaşım da olay senin suçun değil biz erkekler varoşu daha çekici buluyoruz dedi. Kafama yatmadı sanki beni teselli etmek için kızı aşağıladı gibi hissettim. Madem varoş ilgi çekiyor niye gigi hadid varken kim kardashianın esamesi okunmaz?
Erkekler cidden varoş kızları daha mı çok ilgi çekici bulur yoksa beni üzmemek için mi öyle söyledi?
Cevapla