Bir kızın erkeğe yazması kötü mü ayıp mı erkek reddeder mi hayal kırıklığı yaşamaktan korkuyorum?

Bir kızın erkeğe yazması kötü mü ayıp mı erkek reddeder mi hayal kırıklığı yaşamaktan korkuyorum?
Cevapla