Bir kızın bir erkeğe yazması yanlış anlasilmak zorunda mı?

Şöyle bişi var şükür kendime güveniyorum beğendiğim olursada kendim seçip tanışmak istiyorum. Mesajda atıyorum yani bu kötü bişi mi? Benim için gayet doğal ama bazı erkeklerin kafa yapısı garip.
Bir kızın bir erkeğe yazması yanlış anlasilmak zorunda mı?
Cevapla