Erkekler kızın yazması kötü mu olurb?

İletişim bittikten sonra 1 ay aradan geçmiş olsa ve kız bitiren olsa kız tekrar yazsa erkek ne düşünür sevinir mi egosu mu artar

Erkekler kızın yazması kötü mu olurb?
Cevapla