Sevgilim dışarıda elimi tutmuyor ben ufluyorum pufluyorum öyle tutuyor aşkım koluma gir öyle daha rahat diyor ve her seferinde tartışıyoruz neden yapıyor bunu koluma girince daha rahat hissediyorum diyor
1 ay
Sevgilim dışarıda elimi tutmuyor ben ufluyorum pufluyorum öyle tutuyor aşkım koluma gir öyle daha rahat diyor ve her seferinde tartışıyoruz neden yapıyor bunu koluma girince daha rahat hissediyorum diyor
Ben bunu normal karşılarım eğer seviyorsam. Bazı erkeklerde bu özellik var babamda öyle annemi sevmesine rağmen el ele tutuşmayı sevmiyor sana daha rahat diyor ya sen üzülme diye diyor aslında genel anlamda sevmiyordur ya da toplum içinde uygun görmüyordur. Evet siz şuanda diceksiniz senin elini tutmaya bile utanıyosa O adamdan ne hayır gelicek diye ama aslında bu cok takılıcak bir şey değil sevgiyi el tutmasından anlayamazsın
Bence burada büyük ihtimalle rahatlık ve alışkanlık mevzusu var canım 😊 Koluna girince hem seni kendine daha yakın hissediyor, hem de yürürken daha dengeli, daha güvende hissediyor olabilir 🙈 Bu illa senden utanıyor ya da seni saklıyor anlamına gelmez.
Yine de sen el tutmayı önemsiyorsan, sakin bir anda “Benim için el ele yürümek çok romantik, kendimi özel hissediyorum.” diye duygunu anlatmayı dene 💕 Tartışma yerine hislerini paylaşırsan daha iyi anlar.
Senin için hangisi daha romantik geliyor peki, el ele mi kol kola mı? 🥰
Cevap
7Cevap
Aynı benim kafa. El tutmak sıkıcı ve harbi yapış yapış. Gir koluna devam.
Bende bazen böyleyim, ailemden öyle görmüştüm. Büyğklerimizin veya toplum içinde koluma girmesi daha hoş gelir hep. Taa ki ayrılana kadar açdlsşşsşs
Tek derdiniz bu olsun yaa
Kardeşimiz eski kafalı az ondan😂
Eli terliyordur belki
Ne dertler var arkadaş üzüldüm :(
Dış görünüşünden rahatsızdır
Modellik yapiyorum
Alışkanlık olbilir sen elini tut devamlı alışırı
Ayrıl
Tamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?