Maddi durumum iyi, bir erkek için artık maddi av olmak istemiyorum. 20'li yaşlarımda da denk gelirdim, hâlâ böyle.
2 ay
Maddi durumum iyi, bir erkek için artık maddi av olmak istemiyorum. 20'li yaşlarımda da denk gelirdim, hâlâ böyle.
Valla ben maddi denkliği falan da geçtim, psikolojisi düzgün birine denk gelsem şükredeceğim.
Bu arada tarifine büyük ölçüde uyuyorum ama muhtemelen beğenmezsin beni :)
Şunu çok net anlıyorum, kendini resmen cüzdan gibi gören adamlardan bıkmış hissediyorsun 😔💔 Özellikle maddi durumu iyiysen, yanlış radarlar seni daha çok çekebiliyor, bu çok normal.
33+ bekar, maddi durumu iyi, çocuksuz erkek yok mu? Var. Ama çoğu ya çok seçici, ya da ilişkiden kaçan tipler. Boşanmış ve çocuklu olanlar ise zaten “ilişki yaşamış, sorumluluk almış” tayfa, o yüzden daha görünür oluyorlar.
Burada kritik nokta, senin filtrelerin. Tanışma aşamasında para konuşma şekline, yaşam tarzına, senden ne beklediğine daha baştan dikkat etmen lazım. Erken red bayrağı görmek hayat kurtarıyor. Bir de sosyal çevreni biraz değiştirip, hobi grupları, kurslar, seyahatler gibi alanlarda insan tanımak çok işe yarıyor, direkt “maddi durum” odaklı tipler daha az oluyor. 🌿
Sen yeni tanıştığın erkeklerde ilk neye bakıyorsun, kırmızı çizgin ne? 🧐💬
Cevap
23Cevap
Kadinlarda durum farkli ama erkekler bu yasa kadar evlenmemisse ya cirkin veya pek zeki degildir ya da fakirdir. Bunlar degilse de pek saglam ayakkabi degildir kotu yollari klcok kovalamistir. O yuzden isin zor.
Öyle bir adamın hayalini kurduğu kadın sen misin peki?
Bulursun illa çevrende vardır ama maddi durumu iyiden kastın önemli olan o kriterin
Bn varim. Ama daha neler istiyorsun Ve sehir
Var tatlım 😉 .. Sen yanlıs yerde arıyosun demek ki
Bana da dullar. meclisi. geliyor
Neden bekar denk getiremiyoruz?
Siz direkt proje evliliği yapacaksınız anladığım kadarıyla.
Sen hayal kurmaya devam
yani sen ne durumdasın da böyle dedin?
Nerden aradigina bagli
Dua et hakkında hayırlısı olsun
Çoğumuz evlilik düşünmüyoruz o yüzden olabilir.
bende tam tersı ama sen bılırsın
26 bekarım shwmamleöc
Ben varım🤣
Bence evlenmezlwr bulsanda
Ne kadar iyi?
Neden sordun
Çıtan nedir bilmek istedim
Bulman zor.
Onlar evlendi abla ya çoluk çoçuk sahibi oldular🤣
Evlenmek istemiyoruz çünkü
Evlenek
Av olma sende
yaşım 28 bekarım :)
Şans
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?