34 yaşındayım, boşanmış ve çocuklu erkeklerden bıktım, bekar ve denk birini istemekle haksız mıyım?

Evim var, bankada bir miktar param var, rahmetli babadan yetim maaşım var, eğitim var , donanım var, güzellik ve çekicilik var. Çoğu erkekten maddi gücüm iyi özellikle yasitlarımdan. Nedir benim eksiğim her anlamda kendimi gelistirdim. Bakımlı ve ozguvenliyim 20' li yaşlarımda da aynıydım şimdi de aynıyım. Ben denk birini istiyorum ayrıca fazlasını hakettiğimi dusunuyorum. Bu tip adamların aileleri ya da kendileri büyü yaptırıyorlar neyse kimsenin günahını almayayım. Her yere sosyal ortamlara gidiyorum her yere yaşlı erkeklerden bıktım içim sıkıldı. Çevremde var. Ben boşanmış ve çocuklu erkeklerin ve paragöz ve onların ailelerin toparlayacısı olmak istemiyorum bu konuda çok sertim tavrımı belli ediyorum erkekler ve kadınlar yargılamayı beni.

34 yaşındayım, boşanmış ve çocuklu erkeklerden bıktım, bekar ve denk birini istemekle haksız mıyım?
Cevapla