İyi kadınlarla erkekler birlikte değil cünkü kadınlar ve erkekler kötülere aşık olup iyilerle dertleşir?

İyi olmak bu kadar mı kötü

İyi kadınlarla erkekler birlikte değil cünkü kadınlar ve erkekler kötülere aşık olup iyilerle dertleşir?
Cevapla