Nişanlımla çok mutsuzum, ayrılmak mı ilişkiyi toparlamak mı daha doğru olur?

Nişanlımla 3 yıldır birlikteyiz 1 yıldır nişanlıyız annemi kaybettikten sonra tanıştık bana çok iyi geldi başından beri çok kıskanç agresif biriymiş ama o zamanlar iyi olmadığım için fark edemedim şu an düşünüyorum nasıl sindirdim bu kadar şeyi diye ve ortak sevdiğimiz hiçbir şey yok her şeyimiz bambaşka ailesine özellikle annesine aşırı bağlı sanki tamamıyla onun hayatını yaşıyorum düşüncelerime bile sinirlenir yargılar yeri gelince kendimi çok mutsuz hissediyorum ayrılmak istedim toparlayamayacağımız bir şey yok toparlarız dedi ama ne inancım kalmış ne de mutluluğum ne yapacağımı bilmiyorum özgüvenimi bile almış gibi hissediyorum çoğu zaman ilgi dileniyormuşum gibi hissediyorum oturup sohbet edemiyoruz iki insan gibi bu ben değilim görüyorum eski hayatımı özledim de güzel bir şeyi mi mahvediyorum diyorum ne yapacağımı bilmiyorum pişman olmaktan korkuyorum

Güncellemeler
2 ay
Ailemde dahil herkes bu zamana kadar hiç karışmadı izin vermedim ama mutsuzluğumu gördüklerinde o sana uygun biri değil başından beri görüyorduk senin görmeni bekledik sana saygı duyduk yapma diyorlar ama kafam çok karışık
Nişanlımla çok mutsuzum, ayrılmak mı ilişkiyi toparlamak mı daha doğru olur?
Cevapla