Uzak ilişkimde sevgilim çabalamıyor, çok değişti ve ayrılmak mı istiyorum sizce haklı mıyım?

11 aylık bir uzak/sanal ilişkimiz var son 5 ay ilk buluşmamızdan 1 ay sonra kavga etmeye başladık bol bol duygusal yorgunluk çöktük bir kaç hafta sonra buluşçağımızı söyledim o gün akşamı şehre gelmiştim yarın buluşçaktık o ise dış etkenlerden dolayı sinirlendi ve bulaşamcamızı söyledi hatta ayrılmayı bile açmıştı ben bu andan itibaren tamamen çabaladım en azından benim onu kıracak veya bir hatam olmasın diye, ve zaman geçti bunun üstünden bir yerde böyle olmuyor konusması yaptım başta o sanal oldumuzdan olmuyor falan dedi ve kabullendi ama aradan 1 gün geçince döndü yapamadını falan söylüyerek çabalıcam dedi ben bunu kabul ettim herneyse 1 ay daha gitti ilişkimiz en son baktığımda hala çabalama yok hatta artık sosyel medyada veya dışarda daha çok takılarak benle iletişimi azaldı ya da tempoyu düşürdü o zaman bu konuyu tartıştım yardımcı olabilirmiyim diye belki çözebiliriz diye ama farkettim ki onun içinden gelmesi gerekiyor ve en son rest çektiğimde 1 gün sonra ayrıldık ve evet biraz aptallık yapmıs olabilirim 1 hafta sonra buluştuk vee eskisi gibi olcam diyordu barıştık ve şimdi 2-3 hafta geçti artık arkadaşların yanında benle konusmuyor pek ve erkek kadın karışık ortamlara gidiyor başta böyle yerlere gitmem hayatta diyen kişi arkadaşları ile haberi olmadığı bir planda gerçekleşen bu ortamdan ayrıldıktan sonra bian da çok eğlencelidi en azından eğlendim böyle yerlere yazın hep giderim diyordu ben bunu sınırımı ihlal ettini söylesem bile bana sert bir savunma ve küfürle karşılık verdi erkekler ile konuşmuyorum bile sevgilim oldunu söylüyorum falan diye yalnız bu kavga ve sonrasından sonra bazı şeyler dedikleri ya da diyim çelişkili olmaya başladı ayrılmak istiyorum sizce doğru düşünüyormuyum aldattını zanettmiyorum kanıtlayamamda zaten ama bu durum ve değişmesi ilerde uyuşmucamızın kanıtı gibi

Uzak ilişkimde sevgilim çabalamıyor, çok değişti ve ayrılmak mı istiyorum sizce haklı mıyım?
Cevapla