Sevgilime iyi gelmediğimi düşünüyorum ayrılacağım haksız mıyım?

Şey demişti duygumu dışa yansıtamıyorum diye bende sordum iyice karamsar bir insan oldum dedi düşündüm insan sevdiği kişiyle psikolojik olarak en iyi versiyonunq ulaşır o yüzden ayrılmayı düşünüyorum
Sevgilime iyi gelmediğimi düşünüyorum ayrılacağım haksız mıyım?
Cevapla