Erkek arkadaşım evlilikten kaçıyor mu, evlilik fobisi mi var, bu ilişkide ne yapmalıyım?

Arkadaşlar, erkek arkadaşımla bir yıllık bir ilişkimiz var. Kendisi 35, ben 30 yaşındayım. Uzak mesafede olduğumuz için çok çok zor buluşuyoruz. Ailem geleneksel bir yapıda, söylemek zorunda kaldım ve evden çıkışlarım sürekli problem haline geliyor. Zaten ben bin bir yalanla dolanla onunla görüşüp buluşuyorum ve özel bir kurumda çalışıyorum, yıllık sözleşme yapacağım ay sonundan. Onun konuyu açmasını bekledim hep. En son Kasım ayında evlilik konusunu açmıştım, o da akışına bırakalım zaten olacak bir şey, böyle konuşunca olmayacak gibi hissediyorum dedi. Ben de bir daha açmamıştım. Baktım, açmıyor, bugün ben açtım ve aldığım cevap beni hayal kırıklığına uğrattı. Bana daha bir yıl oldu ilişkimiz, bu konularda ben gerçekten çok geriliyorum, zaten olacak ama niye acele edip hızlandıracağız dedi. Bu süreçleri senin sözleşmene bağlayarak babamla tanışmayı kabul etti ama babam illaki bundan sonraki aşamayı isteyecek. Yani biraz bana kaçıyor gibi geldi ve kendimi çok kötü hissediyorum. Sizce ne yapmalıyım ben?
Erkek arkadaşım evlilikten kaçıyor mu, evlilik fobisi mi var, bu ilişkide ne yapmalıyım?
Cevapla