Sevgilimle en yakın arkadaşım arasında bir şey mi var, yoksa ben mi kuruyorum?

1 yıllık bir ilişkim var sevgilimin bu zamana kadar bana bir açığı ya da yanlışı olmadı çok yakışıklı ve temiz biri. Son bir aydır üstüme çok fazla düştüğünü fark ediyorum ama geceleri uyuyorum dediğinde bir başkasıyla mesajlaştığını anladım. Telefonu çalınca bana bakıyor tedirgin oluyor hiç bozuntuya vermedim, geçenlerde gece neden çevrimiçiydin dedim sen yanlış görmüşsündür dedi geçiştirdi.
Bu haftasonu kaçamak yapalım diye şehir dışına çıktık bir otele gittik bana mı öyle geliyor bilmiyorum ama en yakın kız arkadaşımın parfümünü anımsar gibi oldum şüphelendim. Arabasına bindiğimizde sarıya yakın bir saç teli bulmuştum torpidonun oralarda, arkadaşım da sarışın. Ben mi büyütüyorum bilmiyorum sorarsam inkar eder diye çekiniyorum. Arkadaşıma konuyu hiç açmadım ben mi çok kuruyorum acaba?
Sevgilimle en yakın arkadaşım arasında bir şey mi var, yoksa ben mi kuruyorum?
Cevapla