Yaşıtlarım evlenirken kendimi geri kalmış hissediyorum, bu kıskançlık ve geç kalmışlık hissinden nasıl kurtulurum? (Sayfa 2)

Yaşıtlarım evlenirken kendimi geri kalmış hissediyorum, bu kıskançlık ve geç kalmışlık hissinden nasıl kurtulurum?
Cevapla