Yaşım 32 yani aslında çok talibim oldu ama hiçbirine iciim isinmadi... hiç acı çekmekten sevdiğine kavusanlara imrendim hep ben aşk acısı çektim o yüzden hep kin besledim. Boşanma lar olunca o kdr seviniyorum ki tek tesellim bu
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(18-24)+1 yılÖncelikle bu düşüncenin çok kötü bir düşünce olduğunu farkına var ve bir insana kötü dilekte bulunma Çünkü durduk yere bir insanı kötü dilekte bulunursan o Dilek döner dolaşır Sen bulur insanların Acılarına sevinmek çok kötü bir şey Eğer bunun bilincindeysen ve bundan dolayı bundan dolayı Bundan kurtulmak istiyorsan ne güzel Ancak bunun kötü bir şey olduğunun bilincinde değilsen de yazık O zaman gerçekten yapılabilecek hiçbir şey yok Öncelikle Kimse dört dörtlük değildir çok talibin olduğunu belirtmişsin armudun sapı üzümün çöpü dersen Tabii ki de evde kalman normal Her insanın kusuru vardır önce kendine bak Kendini ne kadar Kusursuzsun ki kusursuz insan arıyorsun Eğer böyle düşünürsen evlenmen olasıydı Umarım Nasibin açılır ve hayırlı bir insanla evlenirsin ve böyle düşünmeyi bırak Kendini Başka şeylerle meşgul et hobi edin insanlarla tanış farklı kurslara git bu şekilde bu düşüncelerden kurtulabilirsin ve kimsenin hayatını bu kadar çok umursama sadece kendi hayatına odaklan
32 Yorumla
Soran+1 yılDeniyorum olmuyor o kdr şanssız ve lanetliyim. Başkası hiç acı çekmeden sevdigine kavuştu. hic adil değil bu
Cevap sahibi+1 yılKendine öyle deme sen kendini nasıl kabul edersen evrenden öyle karşılığını alırsın insanlara da kendi hakkında negatif enerji yayarsin. Pozitif ol önce sen kendini sev sonra insanlardan seni sevmelerini bekle. Kimi 18inde evlenir 25 yaşında bosanir kimi 40 yasinda gerçek aşkı bulur ömür boyu sürer. Dışarıdan görünene aldanma sen. Senin için hayırlı olan seni bekliyordur emin ol. Sen sadece çaba göster ince ayrıntılarına takılma insanların kimse kusursuz değil bunu bil. Karşına çıkan insanlara şans ver tanı
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılCanım benim... Şu acı çekmeden sevdiğine kavuşanlar konusunda o kadar haklısın ki...
Ama şu da bi gerçek ki sen hâlâ sevdiğin adamın enerjisinde birini arıyorsun, bu yüzden diğer taliplerine ısınamıyosun. Ben de senin gibiyim fakat evlenenleri kıskanmıyorum, sadece acı çekmeden kavuşanlara imreniyorum. Yapılacak iki şey var : Ya gönlündeki defterin sayfalarını tamamen kapatıp seni seven insanlara zor da olsa şans vericeksin ya da bu şekilde hayata devam ediceksin başka yolu yok
22 Yorumla
Soran+1 yılEvet beni anlamışsın. Yarglamadgn için teşekkür
Deniyorum olmuyor o kdr şanssız ve lanetliyim ki😔. Başkası hiç acı çekmeden sevdigine kavuştu. hic adil değil bu
Cevap sahibi+1 yılAcı çekmeden sevdiğine kavuşanlar konusunda gerçekten haklısın fakat bu da bizim imtihanımız demek ki. Kim bilir belki başka bir dünyada sevdiklerimizle kavuşucaz şimdi sabretmemiz gerekiyor... Lütfen kendine olumsuz sözler söyleme, özsevgi-özdeğer-özsaygı meditasyonları yapmanı öneririm. Sen kendini sevdikçe her şey daha da güzel olucak 🍀
Aile & Toplum konusunda 722 cevap paylaştı. Hahahahah nasıl bir şeysin sen ya. Okurken güldüm resmen :D
Mutlaka karşına mutlu olacağın biri çıkacaktır. Kıskanmak yerine taktir etmeyi tebrik etmeyi denemelisin. Eminim dışından öyle davranıyorsun ama içinden geçenleri de tahmin etmekte zorlanmıyorum. Hala gülüyorum :))))
Ayrılıklara da sevinmeyi bırak inan mutlu olmayı kendin uzaklaştırırsın kendinden. Aşk acısı çekmek insanı olgunlaştırır seni başka bir şeye çevirmiş :D
Mutlu olman dileğimle...11 Yorumla
Soran+1 yılBen komik bir şey goremedim
Gizli Üye(36-45)+1 yılinşallah doğru birisini bulur evlenirsin. 32 yaşında bekar olmak çok kötü bir şey. düşün bazıları 18 de evlenmiş senin yaşına gelene kadar binlerce kez sevişmiş, el ele tutuşmuş, sarmaş dolaş uyumuşlar, anne baba olmuşlar ve ilgi sevgi belkide aşkı tatmışlar. yani ne diyeyim ki umarım güzel günlerin olur gelecekte.
011 Yorumla- +1 yıl
Kızın içini açmışsın resmen, kesin morali düzelmiştir senin dahiyane yorumunu okuyunca 🙄
Cevap sahibi+1 yıl@Menekşe1001 yaş ilerledikçe insan daha seçici olmaya başlıyor. yok üzümün çöpü sapı derken evde kalıyor. bu 32 yaşında hadi 33 te birisiyle tanışsa nişanı kınası osu busu evi eşyası 1 sene geçse 34 yaptı. hamile kalsa 35 oldu. 35 ten sonra genç bir insan gibi enerjik yaşam dolu olup çocuğuyla ilgilenemez bile. ya da 25 yaşında birisi gibi hayatı o kişiyle doya doyada yaşayamaz. yani beklemesi hata ve ben ona negatif bir şey yazmadım inşallah bulursun aşkı dedim ve sadece kayıp zamanlarını hatırlattım daha fazla kaybı olmaması adına
- +1 yıl
20 yaşındayım valla düşünüyorum
Cevap sahibi+1 yıl@boşişlermüdüri bulursan evlenilecek insanı anında evlen. arkadaşım 19 yaşında tanıştı bir öğretmen çocukla üniversite okuyordu evlendi okuluna devam etti sonra hamile kaldı doğurdu 1 sene ara verdi, peşine kaldığı yerden devam etti. şimdi 2 çocuk annesi hacettepe tıp mezunu bir doktor. Yani evlilik bazılarının dediği gibi okumaya çalışmaya da engel değil.
- +1 yıl
Tabiki dorju kişi çıkması lazım
Soran+1 yılYapacağın yorumun... Ayrıca ben de seviştim o kdr mahrum kalmadık
Cevap sahibi+1 yılbacım yapacağın yorumun diye konuya giriyorsan ek olarak evlenmeden yatağa giriyorsan vay haline. evet belki seksten mahrum kalmadın ama gerçek bir sevgi aşk ilgi görmek sıcak bir yuva ve en önemlisi annelikten mahrum kaldın. neyse sen bu şekilde evlenmeden ilişkiler kurmaya devam et. evlenirken bile kan testi vs alıp devlet kontrol ederken bir hastalık var mı diye, sen 3 gün tanıdıklarına güven altlarına yat. Sonra da aids kaptım diye yeni sorular sorarsın. hadi bacım böyle devam.
Soran+1 yılİlişkiye girmedim yuzeyseldi ve bir kişiyle.. burada bana fetva verecek durumda konumda değil hickimse. Sen de öyle. Ayrıca eskortlar bile evleniyoken sen bana mahrum kalmaktan bahsediyorsun sanırım. Müneccim flnsin nerden biliyosun? Ayrıca ben çocuk ztn istemiyorum kendi istegimle. Sacmalamjssin resmen
Soran+1 yılBilip bilmeden sallamissn inşallah senin akraban AIDS olur çok bilmiş. bunyasima kdr bir kişiye aşık oldum sevdim ama olamadı bazı sebeplerden ve seks de yapmadık sen sütten çıkma ak kaşık gbi yardirmissin bana yargı mercii flnnmsn hayırdır? Yargılama kınama çocuğundan karından cikar bir gün onzmn gorursun ne neymie
Cevap sahibi+1 yılboş bir insanın bom boş sorusuna yanıt vermem hataydı zaten özür dilerim. sil soruyu olsun bitsin. evlenirsen de belirt çocuk istemediğini yoksa evlilik sorun olur senin için
Cevap sahibi+1 yılyazık bu kadar mı c@hilsin çocuğundan çıkar akrabandan çıkarmış valla üzüldüm senin c@hilliğine. kusura bakma da evlenmeden birisinin altına yatma cesaretin varsa aids hepatit gibi riskleri de göze almışsın demektir.
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
31
Cevap
37Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u +1 yılKendi hayatınıza bakarak.. ya da öz güveni geliştirerek.
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 485 cevap paylaştı.
+1 yılYani benim evlenen insanlara bi kinim yok çok ṣükür. Mutsuzum evet evlenemedim ama bu benlik bi durum değildi yani kendi seçimlerim yüzünden yalnız değilim tamamiyle nasip yoksa ben benimle tanıṣmak isteyen insanlara ṣans verdim yinede olmadı. Zamanla bendede bi kavusanlara veya sevenlerin birlikte olmasına dair bi imrenme oluṣtu belki kıskançlıkta olabilir ama eskiden böyle değildim. Evlenenler nispet yapar gibi yapmaya baṣladı, ailesel baskılar evlenen arkadaṣlar vs. gördükce ister istemez bu duruma düṣüyorsun. Ṣeytanda kötü olmadan önce bi melekdi. Insan mutsuz olunca bu duruma sürükleniyor maalesef. Önemli olan o insanlara yinede kin beslememek ben mesela hiç belli etmem insanlar benim kıskanmamı fesatlık yapmamı çok isteselerde yapmam çünkü öyle bi karakterde insan değilim eğer o karaktere bürünsem zaten dünyamı ahiretimi yakarım o konuda gözüm kara olur yani ama 3 günlük dünyada değmez. Herkesin zamanı var zamanı gelince yaṣarsın. Biliyorum zor bi süreçten geçtin bende yaṣadım yani ama kimseyle kendini kıyaslama özellikle kin besleme. Kıskanclık olabilir herkes insan ama bu kıskançlık zarar verecek boyutta olmamalı, kendine hakim ol.
15 Yorumla- +1 yıl
Peki kaç yaşındasın
- +1 yıl
@boşişlermüdüri 29
- +1 yıl
Ama hala çok genç bence misal ben erken evlenmek istiyorum bana kızıyorlar
- +1 yıl
@boşişlermüdüri Genç ama çokta genç değil. Sen zaten evlenmek istiyorsan evlen bence millete bakma 10 sene sevgiliye ok diyorlar evlenmek isteyince daha gençsin falan filan sacmalik
Soran+1 yıl@boşişlermüdüri ben 30
Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. Bende 30 yaşındayım halimden mutluyum, evde kaldım bir türlü evlenemiyorum gibi vs vs şikayet etmiyorum hayırlı neyse o olsun diyorum. Bu sene boşanma sayısı çok arttı.. kime güveneceksin? Tabii ki doğru insanla evlenmek.. doğru insanı karşılaşırsam evlenirim. Bence hayatından şikayet etme sakın, serbest bırak ilerde istediğin gibi olacak. Hayırlısı olsun
610 Yorumla- +1 yıl
Güvenmek...
Soran+1 yılDeniyorum olmuyor o kdr şanssız ve lanetliyimki. Başkası hiç acı çekmeden sevdigine kavuştu. hic adil değil bu
Soran+1 yıl@kanka35 bana mı dedin
Soran+1 yıl@kanka35 evet
Evlileri görünce evlilikten soğuyorum ben de. Mutsuz olmak için ufacık bahane arıyorlar resmen. Sürekli bi tartışma ...
1 yıl önce evlenen akrabamın boşandığını öğrendim dün belki de evlenememek doğrudur bizim için. Zaten neyini seveceksin ki bi erkeğin 🤔🤔
11 Yorumla
Soran+1 yılDeniyorum olmuyor o kdr şanssız ve lanetliyim. Başkası hiç acı çekmeden sevdigine kavuştu. hic adil değil bu
Gizli Üye(30-35)+1 yılKarşımızdakilere zarar vermeden beslediğimiz hislerin bir kötülüğü yok bence. Atıyorum sen sevinirsin içinde yaşarsın, o kişiye bir lafın, sözün olmaz. O zaman bunun ne kötülüğü var ki? Sonuçta o kişinin senden haberi yok. Bende bazen çok bozuluyorum. Çünkü insanlar mutluluklarını gelip gözümüze gözümüze sokuyor. O zaman içten içe mutlu olmamıza kimse laf söylemesin
21 Yorumla
Soran+1 yılDeniyorum olmuyor o kdr şanssız ve lanetliyim. Başkası hiç acı çekmeden sevdigine kavuştu. hic adil değil bu
Zamanla kinleniyo insan
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılSeni cok iyi anlıyorum. Eskiden olsa oha ne kotu insan derdim muhtemelen ama seni bu pskolojiye getiren tamamen yillarin seni surekledigi travma ve benzeri duygular, durumlar. Bende kendimde şunu fark ettim. Bosananlara vs sevinmiyorum ama baskalarininda mutsuz oldugunu gorunce teselli oluyorum tek mutsuz sen degilsin gibi. Umarim tez zamanda guzel bir evlilik yaparsın, yaparim :)
11 Yorumla
Soran+1 yılEvet beni anlamissin kötü olaylar yaşadım
Deniyorum olmuyor o kdr şanssız ve lanetliyimki. Başkası hiç acı çekmeden sevdigine kavuştu. hic adil değil bu
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılİnan bana hiç bişey göründüğü gibi değildir. Hani her gittikleri yerde mutluluk tablosu çizenler sosyalmedyada “biz çok mutluyuz” u milletin gözüne gözüne sokanlar… bi araştırsan, adam kadını boynuzluyordur, belki evde birbirlerini yiyorlardır, bi ton dert problemleri vardır, ama asla fırsat vermezler. Bi bakmışın aniden ayrılmışlar ve sende şaşar kalırsın, ya bunlar nekadar uyumlu mutluydu, diye
10 YorumlaSen bir kişiye takılıp kaldıysan kendini yönetemediysen milletin mutlulugunda neden gözun oluyorkı herks sever kavusamaz yani olabılıcek seyler sen aşamadıysan bu durumu milletin ne günahı var sence
00 YorumlaBaşkaları ile kendinizi bir tutmaktan vazgeçin. Başkalarının mutluluğu ile mutlu olun ki sizin mutluluğunuz başka mutlulukları size çeksin. Başkasının mutsuzluğu ile keyif alan biri hâli ile mutsuzluk çeker kendine.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 3,1b cevap paylaştı. Kötüsün ya.
Hiç başkalarının boşanmasına sevinilir mi? Sen basbayağı kötüsün.
Lütfen beni engelle ki seni yanlışlıkla takip falan etmeyeyim.00 YorumlaCirkinsen evlenememissindir gozun yukseklerdedir bu yuzden evde kalmis olabilirsin mutavazi olmalisin
01 Yorumla
Soran+1 yılYo güzelim onla alakası yok
Gizli Üye(30-35)+1 yılBaşlarına imrenmek bu normal karşılanabilir..
Lakin, başkaların mutsuz olup ayrılması seni mutlu ediyorsa, bu senin çok hoşuna giden bir durum olması, senin psikolojik olarak bir problemin olduğu apaçık..02 Yorumla
Soran+1 yılNiye peki belki bencilim mutsuzm diye böyle hissediyorum?
Cevap sahibi+1 yılPeki saygı duyuyorum..
İnan kutusuz bir evlilikte de sözsüz bir bekarlıği tercih ederdim her kesim için geçerli bilemiyorum ama bu coğrafyada sadece iki kişi evlenmeyo komple bir evlilik oluyor evlilik çok kötü diyemem ama doğru zaman doğru kişiyle
32 Yorumla- +1 yıl
Aynen
Soran+1 yılDeniyorum olmuyor o kdr şanssız ve lanetliyim. Başkası hiç acı çekmeden sevdigine kavuştu. hic adil değil bu
Doğru zaman doğru kişi nerde?
- Aile & Toplum konusunda 327 cevap paylaştı.
+1 yılAynen. Bir artı da benden. Kendi ailemi kurmak istiyorum artık. Ama o kişi karşıma çıkmadı henüz.
21 Yorumla
Soran+1 yılDeniyorum olmuyor o kdr şanssız ve lanetliyim. Başkası hiç acı çekmeden sevdigine kavuştu. hic adil değil bu
İlla ki sevgilin olmuştur neden olmadı neden evlenemediniz?
03 Yorumla
Soran+1 yılUzun hikaye. Olmadı hyr
Soran+1 yılTskler
Geç olsun güç olmasın derler. Yani bu devirde evlenenlerin %70 i mutsuz. Evlenip mutsuz evliliğiniz olacağına bekar olup mutlu olmak en iyisi
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılTeselliye ne gerek var, o evlen baskısı yapanlar olmasa emin ol bu denli dert etmezsin evlilik olayını.
10 Yorumla Kader kısmet, seni yaratan elbet yolunu da yarattı..
13 Yorumla
Soran+1 yılDeniyorum olmuyor o kdr şanssız ve lanetliyim. Başkası hiç acı çekmeden sevdigine kavuştu. hic adil değil bu
Soran+1 yılSen ne yasadinki
- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılEvlenerek bu huyundan kurtula bilirsin.
Tabi bu seferde bekarları kıskanırsın sen :)))12 Yorumla
Soran+1 yılÇok komiksin
- +1 yıl
Teşekkür ederim.
+1 yılKıskanma milletin mutluluğunu ya cok tehlikeli birisin bence
11 Yorumla
Soran+1 yılNe alaka sanki bişey yapıyorum. Bişe yapmadığım sürece kıskançlık tan bir şey olmaz ayrıca kıskançlık duygusu insanın elinde olan bişe değil
- Aile & Toplum konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılSen de evlenir misin manyak yok mu hiç kimse seni isteyen Seven
02 Yorumla
Soran+1 yılVar ama ben sevemiyorum olmuyor bir türlü anlamadım bu işi
- +1 yıl
Neden sevemiyorsun
+1 yılEvlenmeden kurtulamazsin cunku yanlis isediyon kendinj
00 YorumlaYa da öyle yaşayın ki insanlar size imrensinler. Nasıl fikir?
00 YorumlaBen de evlenenleri görünce şaşırıyorum. niye ki diye düşünüyorum :D
10 YorumlaAşk acısı nı çektiğini duymasaydım seni linçleyecektim bende çektim senin halini anlayabiliyorum
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 384 cevap paylaştı. Bulursun ama niyetine gir, Bi de, armudun sapı, üzümün çöpü deme...
10 YorumlaBence en iyisinin bekleyeceğine daha fazla zaman kaybetmeden evlen
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBöyle düşünürsen mutlu olamazsın
İnsanların boşanması seni neden mutlu ediyor yanlış bişey01 Yorumla
Soran+1 yılCunki ben sahip olamadım. Ben aile kuramadım.. başkası yapınca batıyor bana haliyle. Bide kötü olaylar yaşadım brz etkisi oldu
Gizli Üye(36-45)+1 yıl3. Eşimden de neden ayrıldığım ortaya çıktı kem göz varmış.
11 Yorumla
Soran+1 yılEvet var ama her şeyi nazara baglamayin yani sen biliyorsundur asıl sebebi sonucta
Dertsiz başınıza dert mi arıyorsunuz. Bir kadın için evliliğin hiçbir iyi yanı yok.
14 Yorumla
Soran+1 yılNeden peki ve madem dediğin gbi bunca kadın evleniyor sonuçta hiçbir iyi yanı yoksa niye
- +1 yıl
Dertsiz başlarına dert aradıkları için işte başta belirttiğim gibi. Evliliğin tek iyi yanı kadın için anne olmaktır. O da kadını, sorumsuz, ahlaksız erkeklere mecbur bırakan bir etken oluyor bir taraftan. Anneliğini de adam akıllı yaşayamıyorsun. Evliyiz mutluyuz diye gezen her kadının mutlaka bir mutsuzluğu vardır. Kol kırılır yen içinde kalır lafında olduğu gibi, etrafa belli etmez. Niye evleniyorlara gelince, önce dinimizin emri olduğu için diye düşünüyorum. O kadar günah işlerken bir de evlenmeyerek işlemişim çok mu diye düşünüyorum. Hem boşanmak daha mı sevap sanki.
Soran+1 yılDeniyorum olmuyor o kdr şanssız ve lanetliyim. Başkası hiç acı çekmeden sevdigine kavuştu. hic adil değil bu
Gizli Üye(18-24)+1 yılboş ver evliliği kimin eli kimi cebinde belli degil
12 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle
- +1 yıl
Benim kadadansin
Gizli Üye(36-45)+1 yılİsimde gucumde biriyim.
İsterseniz niyetim ciddi kötü niyetle söylemiyorum tanışalım mı?00 YorumlaMutsuz olmaktansa evlenme daha iyi bu şekilde yaklaşırsan olaya kötü son maalesef
00 YorumlaEvlen en uygun olanı bu. mesaj atarsan bu konu üzerine güzel sohbet ederiz
00 Yorumla
+1 yılDelirmissin sen manyak seni
12 Yorumla
Soran+1 yılNe alaka ben gbi binlerce insan oldgna eminim ayrıca memnun da dglm bu huyumdan hoş elimde degil
- +1 yıl
Kesin öyledir
+1 yılBiran önce evlen madem talibin varmış
01 Yorumla
Soran+1 yılİçim ısınmıyor
Kiskancak başka bsi bulamadn mı 🤦🏻♀️
01 Yorumla
Soran+1 yılNiye
Evlenipte adamı delirtme boş ver bekar kal 😂😂
02 Yorumla
Soran+1 yılEmredersiniz
Gizli Üye(25-29)+1 yılBiraz daha sevin çoğumuz mutlu değiliz
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 455 cevap paylaştı. Senin burcun ne bebeğim?
01 Yorumla
Soran+1 yılİkizler
Aile & Toplum konusunda 679 cevap paylaştı. Bence psikolojik sorunlarınız var
11 Yorumla
Soran+1 yılUlkece bunalimdayiz ztn
Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı. Yakında bütün tc kızları senin gibi olacak !
01 Yorumla- +1 yıl
Niye
+1 yılKendini bulunmaz Hint kumaşı sanmaktan vazgeç
00 YorumlaCok zor hatta imkansiz
00 YorumlaMadem böyle yapacaksın Evlen o zaman
00 Yorumla
+1 yılKıyaslama yapmayı bırak boş ver
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 500 cevap paylaştı.
+1 yıl😇 Bekarlık sultanlıktır.
00 Yorumla
+1 yılSen evlensende kurtulmazdin
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılkendine acı çektirmekten haz alıyorsun.
00 Yorumla
+1 yılKiskanmaya devam edersen işin dahs çok zorlaşır
00 YorumlaBirine güvenmeyi dene. Varsa kriterini azalt
00 Yorumla
+1 yılkaç bana alıyım seni :D
00 Yorumla
+1 yılKalp isinmayinca olmuyor iştee 😔
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılAbla baki re misin nasi dayandin ofjshdjehd
01 Yorumla- +1 yıl
😀😀
Gizli Üye(30-35)+1 yılkafa birisin o zaman.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHerkes evlenecek diye bir şey yok.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılYazik ya
01 Yorumla
Soran+1 yılMemnun dglm bende bu huyundan
+1 yılevlen
01 Yorumla
Soran+1 yılKimle😬
+1 yılBen de sevgili olanları kıskanıyorum
00 YorumlaOnlar seni kıskansıb
00 Yorumla- Devamını Gör (8)
Devamını Gör(53)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Evlenemediğim için evlenenleri kıskanıyorum, bu huydan nasıl kurtulurum?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer