Yanıma yakıştıramadığım biriyle evlenmediğim için kibirli mi oluyorum?

33 yaşındayım, şu ana kadar istemeye gelenlerden hoşuma giden kimse olmadığı için evlenmek istemedim.. annem sürekli bu kibrin yüzünden evde kaldın diyor, birinden hoşlanmamak ya da yanına yakıştırmamak sizce kibir mi oluyor gerçekten bende mi problem var?
Yanıma yakıştıramadığım biriyle evlenmediğim için kibirli mi oluyorum?
Cevapla