Arkadaşım bana bağırıp beni ezmeye çalıştı, bu davranış normal mi, ben nasıl bir tavır almalıyım?

Evime geldi az önce, konuşuyorum ama kendi kendime bir şey diyorum iyi güzel başka hiçbir şey demiyor, saçıyla başıyla uğraşıyor. Dedim iyi misin, dedi hayır. Dedim neyin var, bir şey yok falan dedi. Durduk yere, bakın hiçbir şey olmadı, ona kolye almıştım onu vermek istediğim için eve çağırdım, kendi kendime uzun süre konuşup konu açtım. Somurttu, sustuk boş yere. Sonra telefondan bir şeyler gösterdi, ben de ekrandan birkaç kere dokundum göstermek için, iOS kullanıyorum alışkanlıktan dolayı kaydırdım, kızdı çek şu elini kafana çakacağım şimdi bir tane dedi, iPhone değil şu elleyip durma diye bağırdı. Sessizleşip arkaya çekildim, ben de kırıldım ama o hareketlerine devam etti. Bu doğru mu, kendimi ezilmiş hissettim. Yaptığından sonra nasıl tavır almalıyım ona, hediye almıştım, hediyeye teşekkür bile etmedi, çantasına koydu direkt. Geldiğinden beri sustu zorla konu açtım

Arkadaşım bana bağırıp beni ezmeye çalıştı, bu davranış normal mi, ben nasıl bir tavır almalıyım?
Cevapla