Şimdi bi arkadaş bana küfür etti bende o an normalde döveceğim çocuğu sanki içime başka biri girmiş gibi dövmedim arkadaşlarım?

Şaşırdı normalde döverdim ama o an niyeyse dövmedim ama şimdi içime batıyor çocukta benim döveceğimi bildiği için benim her dediğimi yapıyor ama dövmezsem hem içimde kalacak hemde arkadaşlara karşı itibarım zedelenmiş olacak sizce yarın görür görmez çocuğu döveyim mi yoksa bulaşmasını mı bekleyim çocuk benle yaşıt
Şimdi bi arkadaş bana küfür etti bende o an normalde döveceğim çocuğu sanki içime başka biri girmiş gibi dövmedim arkadaşlarım?
Cevapla