Sevgilimin arkadaşı sürekli beni aşağıladı, rahatsız olduğumda da şiddet gördüm. Ne yapacağım, çok çaresizim?

Bugün erkek arkadaşımla dışarı çıktık başka bir çift arkadaşı daha geldi erkek olan beni sürekli aşağılayıp durdu ben de çok bozuldum erkek arkadaşım farketmedi bile. Daha sonra evlere geçerken ona bu durumu açıkladım ben senin yerinde olsaydım bunun hesabını sorardım gerçekten çok rencide oldum vs dedim tamam dedi eğer onlarla arana mesafe koymazsan beni unut diyince beni arabanın içinde dövmeye başladı kafamın arkasına yumruk attı resmen iki saat oldu hala geçmedi ilaç almama rağmen çok korkuyorum yüzüme tükürdü elimi kolumu sıktı daha sonra o çocukla konuştum seni çok seviyorum çok pişmanım ne diyosan yapmaya hazırım demiş beş senedir beraberiz bilmiyorum ne yapacağımı kendimi çok çaresiz hissediyorum

Sevgilimin arkadaşı sürekli beni aşağıladı, rahatsız olduğumda da şiddet gördüm. Ne yapacağım, çok çaresizim?
Cevapla