Gerçekten dürüstçe seven erkek varken bir kadın kendisini üzen, aşağılayan, küfür eden birini tercih eder.
2 ay
MortyR25 sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Ben de tam tersini soruyorum neden seven kız gormezden geliniyorda sevmeyen dürüst olmayan kız seçiliyor? Verdiğin cevap sorunun cevabıdır
Knk ben herkes kötü diyemem ama keske ağırlıklı bir sekilde olsa seven sevene sevmiyor olan da aldatan tiplere yon verse bu sefer de iliski sorunu suphesi yok olmuş olur
Insanları ciddiye alma bu kadar her insan senin için sınav bir olay yaşarsın ders çıkarırsın. şu an düşündüğün kişi seni düşünmüyor umrunda değil uyuyor hayat devam ediyor sende öyle yap
Hep öyle yapacağım zaten biri için yalvarmama şey yapmama hiç gerek yok yani çünkü başta olan insanlar için sonunda kalmak daha uygun
Ben etmem saygı herseyden onemlidir tercıh edende maldır ztn
Sen yolundan şaşma doğrusu bulur birgün
aynısının kadınlar için olduğunu düşün.
çok haklısın. insanoğlu işte. bir de bir laf duymuştum,
bir ilişkin bittiği zaman o ilişkiden çıkaracağın dersi çıkardıysan o kişiyle bir daha karşılaşmazmışsın. ama eğer henüz alman gereken mesajı almadıysan, o bitmezmiş alana kadar. biraz da o hesap bakıyorum ben böyle düşündüğümde.
yok işte.
Ama maalesef hiçbir zaman bizi şaşırtacak bir olaya hiçbir zaman denk gelmemişimdir yani hep aynı yola çıkıyor hani herkesi kötülemiyorum yani genel olarak söylemiyorum sadece tek istediğim şey ne istediğini bilen bir hayat arkadaşı gerçekten mutlu edebileceğim insan istiyorum ya
az şey istiyoruz ama çok şey istiyoruz.
Bence aynısı erkekler için de geçerli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bunu fark ediyor olman aslında duygusal zekanın yüksek olduğunu gösteriyor dostum 😌 Ama çoğu zaman mesele “onu daha çok sevmesi” değil, kendi yaralarını, çocukluk travmalarını, özgüvenini falan o toksik adamda tamamlamaya çalışması oluyor. Dram ve gerilim bazen sevgiyle karışıyor 💔
Sen böyle şeyler yaşadın mı, gerçekten iyi olduğun halde geri planda kaldığını hissettiğin bir ilişki oldu mu? 🧠✨