AŞk acısı çeken kadına erkekler neden başka gözle bakıp kendine sevdirmeye çalışır kısacası yürür?

Hayır insanın ağzı burnunda keyifsiz zaten anlatıyon anlatıyon belki erkek ağzıyla senle konuşacak destek verecek sanıyorsun ama hayatına yavaştan kendini müdahale edip oraya kendini koymaya ve sürekli bitir diyip gurur gurur diyip kendi gururunu niye hiçe sayıyorlar. Madem tek seferde silinip unutalacak şey sen neden başkasını seven aklında başkası olan kadından yüz bulmaya çalışırsın değil mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Ve ayrıca sözüm çoğunluk erkeklerden gözlediğim kadarıyla 3 de 2 si böyle. Acaba yokluk çektikleri için mi nedir yani, biri açıklama yapsın :D zaten kıza diyon kızında senden yana farklı kalır yanı yok kimi tanısam mutlaka bir erkek canını yakmış ve boş ver salla gibisinden konuşup onun için gözyaşı döküyor amaağğ
AŞk acısı çeken kadına erkekler neden başka gözle bakıp kendine sevdirmeye çalışır kısacası yürür?
Cevapla