• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Erkekler neden çektikleri acıları sevdiği kadından gizler?

sierravista
sierravista Takip Et
FenomenMaster Yaş: 22
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
69
Yapay Zekaya Sor
Erkekler neden bir sorun yaşadığında, acı çektiğinde bunu hayatında olan kadından gizlemeyi tercih eder?
Erkekler neden çektikleri acıları sevdiği kadından gizler?
Erkekler neden çektikleri acıları sevdiği kadından gizler?
Cevapla
Sevgi Soruları Erkek Soruları Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
15 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • sukharina
    sukharina Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Bir noktada bazı tabulardan dolayı bir noktada da gururlarından. Erkekler ağlamaz denile denile gerçekten bir dönemin erkeklerini ağlamaz, ağlayamaz ya da gizli ağlayan yaptılar. Bu baskıdan dolayı bir dönem insanının gerçek manada duygularını baskıladığını düşünüyorum ben. Bir diğer noktada da gururları var elbette. Erkekliğe sığdıramadıkları o bana göre saçma sınırları dolayısıyla içlerinde tuttuklarını düşünüyorum. Üzülmek hak görülmez, sanki duyguları alınmış gibi davranmayı yeri geldiğin severler. Hoş değil elbette, iletişimi kısıtlayan bir etken olduğunu düşünüyorum.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Adıultimeguide
    Adıultimeguide Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Toplum buna itiyor çünkü nasıl ki kadınlar bazı konularda baskılanıyorsa erkeklerde duygularını gizleme konusunda baskılanıyor. Acı ama gerçek bu. Erkekte kadında olsa insandır. Taştan değil topraktan yaratıldık. Sevgiyi de paylaşamıyoruz acıyı da paylaşamıyoruz böyle iş olmaz arkadaş. Neyse bak yine sinir oldum en iyisi susmak... 🙇‍♀️

    0
    0 Yorumla
  • Seviika
    Seviika Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 61%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 324 cevap paylaştı.

    Bunu bende anlamıyorum.
    İnsan yardım etmek ister, yanında olmak ister, ama erkekler kendini güçsüz göstermemek için söylemezler.
    İnsan kötü zamanında yanında olup desteklemek ister ama demek ki onlara göre bu doğru değil.. sonra kızlar yanlış anlıyor bunu ve başka şeyler düşünmeye başlıyorlar.

    0
    0 Yorumla
  • HalileoHalilei
    HalileoHalilei Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Genelimiz güçlü görünmek istediği için söylemez, ben bana mantıksız geldiği için söylemiyorum ve sadece sevdiğim kadına değil hiç kimseye söylemiyorum. Söyleyince ne değişecek ki 🤷‍♂️ sadece tekrar hatırlamamı ve anlattığım kişinin yanında gereksiz canımın sıkılmasına yol açacak böyle olunca da ortamın tadı kaçacak. O yüzden kimsenin kimseye derdini anlatmasını mantıklı bulmuyorum. Bazı şeyler anlatılır çünkü çözüm üretilmesi gerekiyor ama yaşanılan her sıkıntının anlatılması garip geliyor bana.

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

28

Cevap

80

Cevap

  • Redamancy-4
    Redamancy-4 Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 22
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.

    Erkekler genel olarak her şeyi gizliyor galiba özellikle Türk erkekleri her şeyi kapalı yaşıyorlar ilginç ama insanlar bir şey duyacak diye herkesin ödü kopuyor

    0
    0 Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.

    Acı çekmenin zayıflık olduğunu düşündükleri için. genellikle ne kadar içinize atarsanız o kadar acı çekersiniz

    0
    0 Yorumla
  • sssicaksutlukahvem
    sssicaksutlukahvem Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 26
    +1 yıl

    Belki daha güçlü görünmek için yapıyorlardır bunu, öğretilen budur onlara çünkü. Küçüklükten başlar bu saçma sapan öğretiler "erkek adam ağlamaz, erkek dediğin güçlü olur, erkek dediğin koruyup kollar" oysa ki erkek ya da kadın olmak değil olay, insan olabilmek, sonuna kadar insanlığını hissedip ona göre yaşayabilmek, ona göre davranabilmek. Sevdiği kadında sevdiği erkeği koruyabilir, fiziki değil, yanında olarak, varlığını her daim ona hissettirerek, acılarını paylaşarak, belki göz yaşına ortak olarak. Ben hayatımda ki insanın bana karşı tamamen şeffaf olmasını isterim, acı çekiyorken bunu saklayıp, mutluymuş gibi yapmasını istemem. Gelsin bana ağlasın ya da gelsin bana dert yansın asıl, dışarıya karşı nasıl oluyorsa olsun ama bana kendi gibi gelsin...

    2
    0 Yorumla
  • demirasker
    demirasker Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl

    çünkü ataerkil toplumun en büyük baskısı erkekler üzerindedir erkek güçlüdür, evin direğidir erkeksi dediğimiz sıfat bile eğilip bükülmez güçlü duran bir karakter üzerine kullanılır toplum erkeği böyle ister oda naapsın garibim güçlü duramıyor bari güçlü görüneyim diyor

    1
    0 Yorumla
  • Lacidert
    Lacidert Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 89%
    +1 yıl

    Biz tüm acılarımızı gizleriz. Çünkü biliriz ki bu paylaşınca düzelmez. Zaten kadınlara hiç anlatılmaz bunlar sebebi ise onlar bizi sadece eğlenmek ve korunma iç güdüsü yüzünden yakınlarında istiyor. Ne kadar sevse de sevmese de ben inanmıyorum bir kadının bir erkeğin derdine ortak olmaya çalışmasına.

    0
    0 Yorumla
  • JustCoordinator
    JustCoordinator Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl

    Toplumun erkeklere atfettiği " Erkek ağlamaz, erkek güçlü olmalı, erkek dediğin yıkılmaz. " kalıplarından ötürü. Bu kalıplardan kurtulamayan erkekler de bunu gizlemeye çalışıyor.

    Ya da.. Acılarını sağa sola koz olarak vermekten çekiniyordur. Belli başlı zaaflarını bildiğin birini kolayca alt edebilirsin..

    0
    0 Yorumla
  • ByMş123
    ByMş123 Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Erkek Her Zaman Kadına Karşı “Güçlü” Görünümü Vermek İsterde Ondan. Erkek Olduğu İçin Güçlü Olmak Zorunda Çünkü Büyüyene Kadar “Erkek Adam Ağlamaz Üzülmez”ler İle Büyüdü.
    Halbuki Bana Göre Bunu Kadınına Söylemek Zayıflık Değildir Ama Ne Yazık Ki Bazı Kadınlarda Öyle Erkekleri Zayıf Olarak Nitelendirebiliyor.

    0
    0 Yorumla
  • YarabantlıRakıŞisesi
    YarabantlıRakıŞisesi Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 35
    +1 yıl

    Aslında gizlenmyor. Bazı acılar dilsiz ve tarifsizdir.

    0
    0 Yorumla
  • Ilke_x
    Ilke_x Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 91%
    +1 yıl

    Sen yaranı göstermiş olacaksın ona. Diyeceksin ki “bak buradan vurdular beni' .
    Orayı öpecek canı gönülden. O öptükçe sen iyileştim sanacaksın ve bu sondur diyeceksin.

    Sonra gün gelecek, öptüğü yerden vuracak seni.

    1
    0 Yorumla
  • KartalKuzeyli
    KartalKuzeyli Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    zayıf görünmek istemediği için, erkeklere dayatılan güçlü olma ve zayıflık göstermeme zihniyeti yüzünden ve kimi zaman da kadına yeterince güvenmeme (o acıyı annesine hele ki ilişkileri iyiyse rahatça gösterebilir ama sevgilisine değil)

    0
    0 Yorumla
  • 00aktas0
    00aktas0 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 96%
    +1 yıl

    Çünkü kadınlar erkegin acilarini ve çektiklerini bilince onu iç güdüsel olarak sorunlarla bas edemeyen erkek olarak görürler ve saygı duymazlar bu gerçekçi olan bişi sen şimdi yorum yapıp edebiyat yaparsan bile bil ki bu böyle

    0
    0 Yorumla
  • Gölgesizkarakter
    Gölgesizkarakter Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 67%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı.

    Keyfini kaçırmak istemiyor olabilir, güçsüz görünmek istemiyor olabilir, anlatsa da bir şey değişmeyeceği için gerek görmüyor olabilir, dert anlatmak mizacında olmayabilir gibi gibi çeşitli insani sebepleri olabilir.

    0
    0 Yorumla
  • Acid_Qeenn
    Acid_Qeenn Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 89%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 6,6b cevap paylaştı.

    Çünkü erkeklerin bir çoğu.
    Güçsüz ve aciz görünmek istemedikleri için paylaşmazlar.
    Sevdiği insan üzülmesin.
    Kafasına takmasın diye düşünürler.
    Kendi kendilerine halletmeye çalışırlar.
    Halbuki anlatsalar onlarda rahatlıcak...

    0
    1 Yorumla
    • Zevkisteyengünahlar
      Zevkisteyengünahlar
      +1 yıl

      Her kadın aynı olsa bir çoğu uzaklaşıyor yaşadığın şeyleri anlatınca...

      Yorumla
  • Onlygirl_
    Onlygirl_ Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 67%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    Belki sorunlarını zayıflık olarak görüyordur ve kendini zayıf göstermek için içini açmıyordur. Ya da bazi insanlar ketum olur ve her şeyi kendine saklar.

    0
    0 Yorumla
  • вуηαяcσѕ
    вуηαяcσѕ Takip Et
    Mentor Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Maalesef acılarını belli ettiğin zaman insanlar bunu sana koz olarak kullanabiliyorlar. O yüzden saklamak ve elini açık etmemek en mantıklısı gibi görünüyor. Sonra mutlaka yüzüne vuruyorlar çünkü.

    0
    0 Yorumla
  • pehlivaan
    pehlivaan Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Çünkü erkek çocuklarına ağlamamak öğretiliyor toplumumuzda. Düşünce ağlama, üzülünce ağlama, başarısız olursan ağlama. Sonra büyüyünce de herşeyi içimize atıyoruz doğal olarak

    0
    0 Yorumla
  • Abdurrahman00t
    Abdurrahman00t Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 70%
    +1 yıl

    Kendi içler acısı hali ile sevdiği kadının gözünde öyle görünmek istemeyebilir.

    Daha ileri ki zamanlar da gösterir her zaman gizlemek istemez bence.

    0
    0 Yorumla
  • Emreljajıc1903
    Emreljajıc1903 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 477 cevap paylaştı.

    Diğerlerini bilmem ama ben başına ne gelirse gelsin söylememeye çalışırım onun yanında mutlu görünürüm sırf beni düşünüp üzülmesin diye canı sıkılmasın diye ama bunu hakedecek bir insan bulamadım hiç

    0
    0 Yorumla
  • Ugurböcükünüz
    Ugurböcükünüz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41 , eic 95%
    +1 yıl

    Bunun bir çok cevabı var; yalnız ben sadece sonuncu olanı söylüyorum. Hiç bir kadın çekilen acıyı hafifletemez. Doğum sancısı çeken kadının çektiği acıyı bir erkeğin hissedemeiği gibi, saygılar...

    0
    0 Yorumla
  • xxebruuxx90
    xxebruuxx90 Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl

    Evet bazı erkekler böyle kimileri o kadına kendini tam veremedikleri için böyle. bazılarının ise huyları böyle anlatmayı sevmezler kendi içlerinde yaşarlar sessiz kalmayi daha çok seviyorlar galiba:(

    0
    0 Yorumla
  • 1Ardasorsun
    1Ardasorsun Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 78%
    +1 yıl

    Bilmesine gerek yok çünkü sevdiğim kişi beni seviyorsa benim çektiğim acıları duyarsa üzülebilir. Eee insan sevdiğini üzer mi?

    1
    0 Yorumla
  • Laviedemoi
    Laviedemoi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    İstisnalar vardır ama çoğu kadın ağlayan erkeği içgüdüsel güçsüz olarak görüyor, daha az maskülen görüyor. Saçma ama öyle.

    0
    0 Yorumla
  • mehcab
    mehcab Takip Et
    Master Yaş: 81 , eic 75%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 17,1b cevap paylaştı.

    Kenndini güçlü zanneden ve bir kadının desteğini almayı zül addeden erkekler öyledir.. Erkek gibi erkek her acısını sevdiği ile paylaşır.

    0
    0 Yorumla
  • Gökkuşağımkayboldu0
    Gökkuşağımkayboldu0 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 79%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    Çünku birine acıni hassas noktani belli edersen seni en yakinin ordan yaralar onu sana karsı kullanır yani bence böyle düsünuyorlar

    0
    0 Yorumla
  • Illecebrous
    Illecebrous Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 100%
    +1 yıl

    Belli ediyorlar aslında. Bağırırı çağırır sinirlenirler çoğu zaman. Erkeğini tanıyan kadın bilir anlar

    0
    0 Yorumla
  • Akınalp_
    Akınalp_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 88%
    +1 yıl

    Anlatmak derdi azaltmaz ve kederli hali kendisini küçük düşürecek gibi hisser içinde yaşar genelde bunu her erkek yapmaz gururlu olanlar yapar

    0
    0 Yorumla
  • KızgınDolunay
    KızgınDolunay Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Kimisi boş gururdan kimisi karşı tarafa da negatiflik yansıtmamak için ve kendi sorunları ile sıkmamak için

    0
    0 Yorumla
  • ZeyneOpe
    ZeyneOpe Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Güçsüz görünmek istemediklerini düşünüyorum ama gizlemelerini içine atmalarını bende anlamlandıramıyorum

    0
    0 Yorumla
  • Blondesmann
    Blondesmann Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 98%
    +1 yıl

    Ben hiçbir zaman acımı sevdiğim kadından gizlemedim, gizlemiş olsaydım o kadına güvenmediğimden gizlerdim

    0
    0 Yorumla
  • Lütfetmedinizefenim
    Lütfetmedinizefenim Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Insanlar sızlanan bir insanın derdini dinlemeyi çok da sevmiyorlar
    Hem karşındakine anlatınca onu da üzmüş oluyorsun
    Gerek yok

    0
    7 Yorumla
    • yanlizimcokyanliz
      yanlizimcokyanliz
      +1 yıl

      Genelleme neden yapıyorsun kardeşim. O senin dediğin insanlar menfaat çıkarına arkadaşlık eden içinden pazarlıklı insanlar.

      Yorumla
    • yanlizimcokyanliz
      yanlizimcokyanliz
      +1 yıl

      Yapay insanlar onlar evet sayıları çok fazla ama gerçek dost dinler öneri yapar ve senin iyi olman için cabalar...

      Yorumla
    • yanlizimcokyanliz
      yanlizimcokyanliz
      +1 yıl

      Ayrıca şu profilindeki maskeli adam kim. Geçen brezilyada soygun oldu 3 kişi soydu mekanı ellerinde pompalı makinali vs silah vardı ve senin profilindeki maskeyi takıyorlardı

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      @yanlizimcokyanliz jokeri nasıl bilmessin be

      Yorumla
    • yanlizimcokyanliz
      yanlizimcokyanliz
      +1 yıl

      Filmini izlemedim adı nedir izleyim.

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      2012 yapimiydi heralde
      Filim izlemeyen adam bile jokeri bilir

      Yorumla
    • yanlizimcokyanliz
      yanlizimcokyanliz
      +1 yıl

      Ya görüyordum tabiki ama ismini bilmiyordum

      Yorumla
  • cnkblt
    cnkblt Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    derman olamayacağını bildiği için söylemez boş yere onunda canını sıkmak istemez benim sebebim bu

    1
    0 Yorumla
  • erkekerkekerkek
    erkekerkekerkek Takip Et
    Xper 2 Yaş: 23
    +1 yıl

    Ben hiç bişey saklamam. İçine atarsan insana çok zararı vardır, hani erkek içine atınca nasıl güçlü durabilsin o halde? İçini döken insan daha güçlü olabilir Bence. Hem Sevdiğin kişi mutluluğunuda acısını da paylaşmayı bilmeli.

    2
    0 Yorumla
  • Cyclaxs
    Cyclaxs Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Biz genelde tek başımızayız çünkü hayatmızda birisi olsa da olmasa da

    0
    0 Yorumla
  • Selimcan3460
    Selimcan3460 Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 87%
    +1 yıl

    Anlatsak ne oluyor 🤣
    Sanki anlayan var kimse çekmeden anlamaz

    0
    0 Yorumla
  • Ulasen
    Ulasen Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 74%
    +1 yıl

    Sanırım biraz toplum baskısı ve yetiştirilme tarzı.

    0
    0 Yorumla
  • By_Barsss
    By_Barsss Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 73%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 8,3b cevap paylaştı.

    Kendi problemleri ile karşı tarafı üzmemek için, doğamız gereği güçlü görünmek zorundayız.

    0
    0 Yorumla
  • Hasibes33
    Hasibes33 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    İçinde büyüdükleri toplum onlara zayıf yönlerini göstermemeleri hep güçlü durmaları gerektiğini empoze ediyor çünkü

    0
    0 Yorumla
  • Chamber
    Chamber Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38 , eic 97%
    +1 yıl

    Güçlü erkek sever kadınlar bu sebeple gizleriz şahsen ben öyleyim:)

    0
    0 Yorumla
  • özgürrkiizz
    özgürrkiizz Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 71%
    +1 yıl

    Çünkü güçlü görünmek isterler ezik görünmek istemezler

    0
    0 Yorumla
  • KahveSacliHeRif
    KahveSacliHeRif Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 46%
    +1 yıl

    bunun cevabı aslında basıt babalar neden aılesının onunde aglamaz ıle aynı cevap

    0
    0 Yorumla
  • İstanbulByfnds1999
    İstanbulByfnds1999 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl

    "Üzülürsün diye" demişti şair.
    (Yener Çevik)

    0
    0 Yorumla
  • koreanturkey
    koreanturkey Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 53%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı.

    Çünkü kadınlar yardımsever gibi davranıp aslında dalga geçmeyi çok severler

    0
    0 Yorumla
  • Furkaniv411
    Furkaniv411 Takip Et
    Bilge Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 831 cevap paylaştı.

    Güçsüz görünmemek ya da küçük düşmemek için sanırım ama bu genelde böyle

    0
    0 Yorumla
  • Paranoyak-Maan
    Paranoyak-Maan Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 88%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 12,2b cevap paylaştı.

    İyi bilir ki zamanı geldiğinde kadın onu o acısından vuracak.


    cut.

    0
    0 Yorumla
  • mesut_boztas
    mesut_boztas Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 7,2b cevap paylaştı.

    Bende oyleyimdir asla yasadigim sıkıntıları paylasmam karşımdakini üzmek istemediğimden

    0
    0 Yorumla
  • sempatikadms
    sempatikadms Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Çünkü kız mantıken der ki bunun kendine faydası yok bana yararida olmaz der gider bunun zıttını yapacak kadın parmakla gösterecek kadar azdır

    0
    0 Yorumla
  • burakxd38
    burakxd38 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    +1 yıl

    Gerek duymadığımız için ne desek boş olucak istersen öl umrumda olmuycak çünkü sevmiyo istemiyo kız yani diyipte kızı uzmenin rahatsız etmenin bı anlami yok varsın mutlu olsunlar biz acı çekerek daha güçlü oluruz

    0
    0 Yorumla
  • Asude-m
    Asude-m Takip Et
    Guru Yaş: 46
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    kadının gözünde küçük düşmekten korkar. hep güçlü durmak ister

    0
    0 Yorumla
  • böylebirisii
    böylebirisii Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Çekilmiş bitmiş
    sevdiğin kişinin seni sevmeme olasılığını da düşün

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Kadın erkekte acı, zaaf ve yara gördüğü an ona tekmeyi basar da ondan...

    0
    0 Yorumla
  • klavyeci6899
    klavyeci6899 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27
    +1 yıl

    bir erkeğin acısını anlatmama sebebi karşı tarafın kendisinden korkmaması içindir ya da karşısındaki kıza güvenmiyordur.

    0
    0 Yorumla
  • Lion_Hmaburg
    Lion_Hmaburg Takip Et
    Xper 3 Yaş: 41
    +1 yıl

    benim derdim bana yeter acilarim ile seni daha cok üzmek istemiyorum

    0
    0 Yorumla
  • Tek_2222
    Tek_2222 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    Gerek var mı açıklamaya. Kadın olarak değil herkesten saklar

    0
    0 Yorumla
  • brbr61
    brbr61 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30
    +1 yıl

    Biz genel olarak boyleyizdir kadınlara sıkıntılı halimizi belli etmek istemeyiz.

    0
    0 Yorumla
  • Farukçkmk77
    Farukçkmk77 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Herkesten gizleriz.
    İyi sanıyorlar şarkısı benim için sanki

    0
    0 Yorumla
  • enesyar
    enesyar Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Erkekler hep güçlü durmak zorundadır ve belli etmemeye çalışırlar öz güvenleri kırılmasın diye

    0
    0 Yorumla
  • IAmarPresterAen
    IAmarPresterAen Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 34
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.

    Güçlü görünmek için

    1
    0 Yorumla
  • Green_mile_devi
    Green_mile_devi Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 60%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.

    O da acı çekmesin diye olabilir mi

    0
    0 Yorumla
  • -cacacacacacaca-
    -cacacacacacaca- Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38 , eic 38%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 743 cevap paylaştı.

    Kadinlarin erkeklere bakis acisindan dolayi.

    0
    0 Yorumla
  • Burjuvalıyız
    Burjuvalıyız Takip Et
    Xper 6 Yaş: 45 , eic 65%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 584 cevap paylaştı.

    Erkek acısını kendi içinde yasar

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (48)
Devamını Gör(93)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Erkekler neden çektikleri acıları sevdiği kadından gizler?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kadınları sevmeyen, üzen erkeklerin sırrı nedir? 5 cevap verildi
AŞk acısı çeken kadına erkekler neden başka gözle bakıp kendine sevdirmeye çalışır kısacası yürür? 10 cevap verildi
Kadınların, kendisine acı çektiren erkekleri sevdiği doğru mudur? 76 cevap verildi
Erkekler neden bişeyler yaşadığı kadına ciddi gözle bakmıyor sevmiyor kaybetmekten korkuyor? 10 cevap verildi
Erkekler neden onlara acı çektiren kadınları sever? 15 cevap verildi
Sizce bir erkek gerçeklerden neden kaçar? Neden bir kadının hayatını böyle mahveder? 6 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Büyük konuşur musun?
  • Besiktas7834 ile neye ihtiyacınız var söyleyebilir miyiz?
  • Ya " kader" dedikleri şey sandığımız gibi değilse, bir çok şey için bahanemizde yok olurdu, insanlık nekadar tembel değil mi?
  • Sana hangi yemeği ısmarlardım söyliyim mi?
  • Manipülatif biri misiniz?
  • Aşk oyun mudur?
  • Kolera oldunuz mu?
  • Hiç churro yediniz mi?
  • Pancar salatası sever misiniz, siz nasıl tüketmeyi daha çok seviyorsunuz?
  • İnsan bazen kendinden bile yorulur mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨