
- Kadınların, kendisine acı çektiren erkekleri sevdiği doğru mudur?
#Arens

Kaçan kovalanır tezine kesinlikle inanıyorum.
O kaçar sen peşinden koşarsın. Bu sırada boğazın ve ciğerlerin yanar ya... heh işte ondan. Belki de yenilgilerden korktuğumuz için bazen pes edemeyiz ve seve seve o acıya katlanırız 🤔
Kendi adıma konuşacak olursam eğer - bana bilhassa bile bile acı çektirenin ne yanında dururum, ne peşinden koşarım nede severim. Ba na ne.
Peki Cok seviyorsan ve onun da seni Cok sevdigini biliyorsan
Haklisin
Mazoşistlik var ruhta, yapılacak bir şey yok.
Bu her kadın için geçerli değil. Acıyı seven kadın her erkeğe gel bana acı çektir demez. Tencere yuvarlanır kapağını bulur...
Kadın sevilmek için herşeyi yapar akla gelmedik yöntemleri dener
Sevildiğini anladığı an gider
Cevap
18Cevap
Buna çok inanmıyorum. Kadın ilk başta sever, inanır, güvenir, her şeyi yapar onu sonra erkek olmadık şeyler yapınca kadın üzülür ve kırılır o sevgiyi bir anda silip atmak kolay olmadığı için kadı acı çekerken sever.
Gençken pic erkeklerle eğlenip gtu basi dagitip sonra efendi erkeklerle evlenmek istiyorlar geçmişleri yüzünden reddedilincede "insanlar geçmişine göre yargılanmamalı" diyorlar :D
Gece klübüne gidebilir , içki içebilirsin , sekste yapabilirsin
Ama bunları en pislik insanlarla ve sürekli yaptıysan bundan rahatsız olur insan
Aynısı erkegede 25 kızla seks yapip bakire isteyen erkek olarak uyarlanabilir
İkisindende uzak durulması gerekir "bence"
Hayır tabi ki öyle değildir. Sanırım herkes bir ömrü paylaşacağı ruh eşini bulmak ister
Sadece böyle bir şey var, insanlar zoru severler, elde ettiklerinin ağası, edemediklerinin kölesi oluyorlar. Bu yüzden de bazen onu seveni değil, sevmeyeni seviyorlar. Bu sadece kadınlara ait bir özellik değil, erkekler için de geçerli
Ama bu sadece bir kısım insanlara ait. Her kadın öyle değildir
Biraz kolay kırılıyoruz ve üzüntümüzü daha derin yaşıyoruz.
Aslında acı çektirme yönünden bakmamak lazım. Her iki cins gibi kadınlar da zoru seviyor
Buna onay veren kadınlar varsa eğer; bu bir travma ve psikoloji bozukluğudur.
Tarafsızım bu konuda, çünkü kendini efendi sananlar beklerken birileri götürüyor kızların kalbini. Siz daha devam edin doğru insanın sizi bulmasını beklemeye.
İlginç bir strateji...
Her kadın acı çektiren erkekten hoşlanmaz.
Acı çektiren erkeklerden hoşlanan kadınlar da her acı çektiren erkekten hoşlanmaz.
Evet malesef öyle. Zaten genelliklr herkes kendine zıt olan kişilirden hoşlanırmış. Ama tabi karşılıklı olunca acı yerini aşka bırakır
Galiba doğru şu da var her üzen kişi efendi değil anlamına gelmiyo bazen yaşadığın anlaşmazlıklar da olabilir
Alakası yok. Ben mutsuz olduğum acı çekeceğimi hissettiğim yerden uzaklaşırım.
Çoğunluk evet. Mutlu edecek insanları tercih etmiyorlar. Gönül işte kayıp gidiyor.
Hayir tabiki ya onu seven kadınlarda net kişilik bozukluğu vardır yani
beni erkek merkek ilgilendirmiyor coguuu zamann sadecee aglamak rahatliyor beni 😜yururkennn
Aynen kendi başımızı kendimiz yakıyoruz malesef k i
Yanlış..
Beni sevmeyen biri için ağlayıp sızlayacak değilim birkaç gün de geçer o gözyaşları..
Asla anlayamadığım mantık. Zarar veriyorsa bay bay.
Kesinlikle dogru atalar bosuna dememiş deveye diken kadina s*ven diye👏😃
Bence doğru :)
#hacıemre
Hayir. Seveni tercih ederim
Milletçe acı çekmeyi seviyoruz.
Ulaşamadıkça çekici geliyolar o yüzden bu uğraş
Dogru ya da tesaduf
Evet şerefsiz seviyorum ben
Evet özellikle terk edenleri
Mazoşist psikopatlar 😀😀
Yanlis ama bazilari harbiden seviyor bu durumu.
Doğrudur. En azından benim gözlemlediğim bu 😏
Bazıları öyle.
Bence doğru.
Daha dogrusu bizden uzak duran daha cekici geliyor
Genellemeler yersiz. Ben uzaklasirim şahsen.
Onlar Stockholm sendromuna kapılan insanlar
Zor olan şey kendine çeker..
Kendime acı çektiren travestiyi sevdim
Bir kısmı doğururdur.
Erkeklerde kendine acı çektiren kadınları seviyor
Doğrudur
Deveye diken insana insana s... Diye bir söz var
Doğrudur biz kazılar hep acı cektireni severiz
Efendi erkekte acı çektiriyorsa?😏
Alakamı keserim asla doğru değil.
Evet doğru.
Maalesef
yooo
Evet doğru jrjfmfkf
Hayir
Doğru olabilir
dogrudur
Sevmem.
Evet doğru
Yalan
Değil
Cok dogru
Ee gönül konuyor.
Hayır
Doğru değil
Doğru.
cevabı içinde içinde
Hayır çok absürdümsü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar