Kadınlara soğuk yapınca sana bağlandığı vs düşüncesi ne kadar doğru?
Ben kızın birine görüldü attım. Kız benimle konuşmadı tekrar dibime düşme durumu falan da olmadı.
Bir kıza da 1-2 hafta yazmamistim bana bağlansın diye ama yine tam tersi oldu.
Kadınlara soğuk yapınca sana bağlandığı vs düşüncesi ne kadar doğru?
Ben kızın birine görüldü attım. Kız benimle konuşmadı tekrar dibime düşme durumu falan da olmadı.
Bir kıza da 1-2 hafta yazmamistim bana bağlansın diye ama yine tam tersi oldu.
Birinin sana acı verebilmesi için ona bir değer yüklemen gerekir yani baktığımda çoğu kişi mazoşist de değildi başka bişiyini görmüş etkilenmiştir. Ergen kızlar anca badboy takısında olur :d ne ise diyordum ki çoktan değer vermiştir ve acısına da katlanıyodur. Acı verdiği için değil kafasında ona yüklediği BAŞKA anlamlar yüzünden yani
Onlar tiriviri. Bak sosyal medya da ilişki uzmanları, ilişki tavsiyesi verenler bunlar hep kendi yolunda. Para kazanmak için ortaya safsata atar dururlar. Sen kendin ol, kendin gibi sev. Başkasının aklıyla ilişki yaşama.
Cevap
2Cevap
Gayet de doğru hepsini yaptım yapıyorum tüm kızlara sor hepsi evet der birde yakışıklıysan daha fenaa
Sen ne yapıyorsun?
Uzun baya ya boş ver
Ama kaçan kovalanır unutma bunu
Love bombing hakkında ne düşünüyorsun? Yani başta kıza aşırı ilgi verip sonra ilgiyi çekmek
Kanka açıklamana gerek yoktu ki ne olduğunu biliyorum zaten kızın eğer sana da ilgisi varsa bu taktik tutuyor kızın sana baya tutulması lazım ama 1 ay falan konuşman lazı iyice alıştıktan sonra yapılır anca ve genelde başarılı sonuç oluyor
Ergn badboyy seni
Immm gel bakayım sen burayaa ahaha
@eyeyeyge48 djim burdayım
@eyeyeyge48 gel dertleşiriz
@eyeyeyge48 naptın beybi
@eyeyeyge48 üzülme ben burdayım beybim
@eyeyeyge48 dj jantim geell beynim acil
@eyeyeyge48 niye yazmyn beybi kabul edip yzrmsn bişey dicem
Kabul et
Takip
Takip atmazsan yazamıyorum
@eyeyeyge48 acil bakmıyor San gidiyorum
@eyeyeyge48 @eyeyeyge61 dj jantim nerdesin baby ya gel hadi
@eyeyeyge48 baby djjjj nerdesin ulaşamıyorum sana bi türlü
Kısjs o iş yaş yazmayana ben asla yazmam ki ne biçim taktik bunlar çoğu kişi de böyle düşünüyo
Önce kendini ona tam bi sevdiriceksinn durmadan yazıcaksın, sonra onun sana yazmasını beklyceksin. Bu kadar basit))
Önce love bombing sonra bunu yaparsan tam bir toksik olup istediğini almış oluyorsun
Bu doğru ama yakışıklıysa )
Görüldü attığım kız, 1-2 hafta iletişimi kestiğim kız neden bağlanmadı peki?
ya malları fkdkd
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?