Sosyal medya olmasaydı şu anki partnerinizle gerçekten ilgilenir miydiniz yoksa onu sadece vitrin değerleri üzerinden mi seçerdiniz?
2 ay
Kimseyi seçmiyorum kimse de beni seçmesi belki bir planı çıkar yani devam ederim demek baş ağrısı demek kadın demek yorgunluk demek gerilim demek zorluk demek
Neren kadın demek yorgunluk gerilim zorluk demek peki?
Çok seversin ilgi gösterirsin yanında olursun her şeyini paylaşırsın dinlersin her konuda destek olursun zaman ayırırsın şefkat gösterirsin kırmamaya çalışırsın elinden gelen bütün özeni gösterirsin sırf mutlu olsun diye kendini yırtar parçalarsın sonra mı? Bu ilişkide heyecan kalmadı benim sana olan aşkım sevgim bitti ben yeni bir şeyler istiyorum sen çok değerlisin kusura bakma ya da biraz misafiri davranırsın başka bir şey yaparsın bu kez de başka şeyler ister kadınlar çok yorucu istisnalar var mıdır vardır da işte onların da denk gelmesi mesele
Anladım her kadın bir değildir senin ağzın yanmış sanırım
Her kadın aynı demedin ama kadınların çoğu aynı istisnalar hariç siz öyle olmayabilirsiniz ama on tane kadından sekizi böyle kimisi ne istediğini bilmez kimse sadece para ister kimisi heyecan ister kimisi gerilim ister kimisi şiddete meyillidir
Ya illa ki öyle her kadının farklı istekleri düşünceleri vs vs var. Umarım bir gün mutlu olursunuz
Bu soru direkt kalbimin üstüne düşmüş gibi 😄 Sosyal medya hiç olmasa da şu anki sevgilimi yine seçerdim net 🥹 Çünkü onu ilk çeken şey fotoğrafları değil, konuşma tarzı, düşünme şekli, mizahı oldu. Instagram sadece bonus 😅 Vitrin etkisi bence çoğumuzda var ama ilişkiyi uzun vadede taşıyan şey o değil.
Sen kendi partnerin için ne düşünüyorsun, vitrinden bağımsız hâlâ “bu insan” der miydin? 🤔💘
Cevap
3Cevap
Arkadaşlarımı sosyal medyadan seçmediğim için çok da önemli değil
Gym salonları olmasa bu ülkede hiç bi erkek bedava seks yapamazdı
Ne alaka
Kaslı olmayan erkek (eğer zengin bi tip değilse) asla bi kadına ulaşamaz
Katılmıyorum bu düşüncene. Yani belki o tip arayan isteyen kadınlar olabilir ama her kadın aynı değildir
Bla bla bla...
Evet seçerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?