Hiç tanışmamak mı? Olacakları bile bile yine de başlamak mı?

Bari güzel tanışma hikayeleri yazın sjsjs
Hiç tanışmamak mı? Olacakları bile bile yine de başlamak mı?

Bari güzel tanışma hikayeleri yazın sjsjs
Merhaba,
1 Temmuz 2020 bitiş 1 Temmuz 2024! 😅
Hiç başlamamış olmayı tercih ederim. Çok fazla eksiye zarara soktu beni maddi olarak ki! 😅
Ne hayal ne beklenti ne de bir şey kaldı. 😅
herzaman bı umut vardır guzellıklere cıksın yolun
Amin inşaAllah tüm güzel insanların güzelliklere çıksın yolu. 🌸
tanıştığım gününe geri dönsem yine aynı heyecanı yaşamak isterim. her şey bilirsem bile yine aşka başlamayı seçerim çünkü o deneyimler ve anılar benim için çok değerlidir. güzel tanışma hikayesi olarak da aklımda kalan bir şey şu ki tesadüfen denk geldiğimiz bir ortamda gülüşmelerimiz ve konuş
Disiaslanımben aşkooo 🦁💘 bu soru kalbime dokundu resmen… Ben var ya, her şeyi bile bile yine başlardım. Çünkü bazı insanlar acısıyla tatlısıyla hayatına iz bırakıyor ya, iyi ki diyorum. Biz ilk bir kafede tanıştık, kahvesini döktü üstüme düşün 😅 Ama o panikle özür dileyişi o kadar tatlıydı ki kalbim orada “tamam ben gidiyorum” dedi zaten.
Olacak kavgaları, gözyaşlarını bilsem de o ilk heyecan için yine “başla” tuşuna basarım. Sen ne taraftasın, hiç tanışmamak mı yoksa gözü kapalı yine aşk mı? 💫✨
Cevap
11Cevap
Pişman olduğum bir ilişki olmadı acıda yaşasam gene iyi ki dedim bana güzel tecrübe kattı
Herşeye rağmen iyi ki diyenlerden 🫵🏻👏🏻👏
🌸🌸
partnerim olmadı.
Güzel anılar biriktireceğin iyi insanlar cıksın karsına 🙏🏻🙏🏻
Çok güzel olan şeyleri tekrar yaşama imkanı olan herkes kabul eder dolayısıyla ben de kabul ederim çünkü çok güzel şeyler paylaşıyorsunuz birlikte
kötü olsa fikrin ne olurdu?
Kötü şeyler de oldu ama ateşle barut yanyana durmaz ki
Tekrar yıllar öncesine dönüp üzücü olacağını bildiğim halde aile dostumuzun kızı ile tekrar aynı günleri yaşamak isterdim
yarım kalmış bi aşk mııı
Evet 2000 yazında yarım kaldı
🚬🥹
Sigara içenler benim yerime derim bir nefes çeksin ben kullanmıyorum. Teşekkürler
Hanıma sorsam o da ben gibi tanışmasak derdi alsjkdasd
gülerek dedin üzücü gelmedı sjsns
Hayatta keşkelerim yoktur. Açıkçası fazla kötü bir şeyde yaşamadım gene tanışırdım.
Her yaşanmışlık bi tecrübe
Partnerim yok. En son buradan tanıştıpım biriyle 4 yıllık bir ilişkim olmuştu. O da 2 sene önce bitti
Beni pek sevmemişti ama seviyo gibi yapmak işine geldi aslında hiç tanışmasak daha iyiydi
Direkt yanından geçer giderdim
yaa :s
Eşim oldu ve iyi ki oldu
🥹🌸çok güzell
Bunu diyeceğim birisi yok
Kötü anılar bırakmayacak insanlar olsun hayatında🙏🏻🙏🏻
🙏🏻🌸
Yine tanışmak isterim
pişmanlık duyulmayan duygular 🌸👏🏻
O gecenin sabahını... yani
Olsun ya
olsuun
Hiç tanışmamak derim
🚬🥹
Yinede tanışmak isterdim de ailesini istemezdim
🙁🫶
Hiç tanışmamış olmayı dilerdim zaten ayrıldık
🙁🚬
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?