Flörtte hep ayni döngü: erkekler neden duygularimi açinca uzaklaşıyor, sorun bende mi seçimlerimde mi?

Biriyle flörtleşiyorum, ne zaman ben de karşındakine bir şeyler hissetmeye başlasam o durum bitiyor, ayrılıyoruz. Yani erkekler neden değer verdiğimizde, onları sevdiğimizde uzaklaşıyor anlamıyorum. Defalarca aynı şeyi yaşamaktan bıktım ya, hep mi yanlış seçim yapıyorum :(
Flörtte hep ayni döngü: erkekler neden duygularimi açinca uzaklaşıyor, sorun bende mi seçimlerimde mi?
Cevapla