Seçip çıktığım erkekler neden hep şart koşuyor ya da terk ediyor, sorun bende mi onlarda mı?

Çikma teklifi ettiğim erkekler ilk başlar bana iui davraniyor ondan sonrada ya beni terk ediyorlar ya evlenmiyirlar ya da şart koşuyorlar. Şart koşmak dediğim şu; ecliliği uzatiyorlar daha erken diyor şimdiki erkek arkadaşim işine gelmiyorda 'bye' diyor, neymiş evlenmekten korkuyormuş, dedim 'o zaman ne diye sevgili olduk diye? Bunun hiç kiz srkadasi olmamis 34 yaşinda, kadın düsmaniydi. Birazda güzel kardeşim var yani anlayin işte. Gelmis bana diyor evlenmekten korkuyorum çünku evlendikten sonra degismenden korkuyorum, anlasamayiz ve bosanirsak benden sonsuz nafaka alirsin diye korkuyorum diyor bana güvenmiyormus beyefendi ilk baslarda şart koştu mesela bana foto at diyordu atmayinca hemen duygu sömurusu yapiyordu, beni sevmiyorsun sen diyordu. Galiba olayı anladim ben ben beni erkeklerle değilde, benim begendigim erkekle sevgili olduğum ićin boyle oluyor. Eğer ki beni begenen erkekle çiksam benimle hemen evlenmek ister diye dusunuyorum cunku sonucta ilk o beni begendi ve ben ona şart koşabilirim. Ama oylede işime gelmiyor cunku gururuma yediremiyorum ben çirkin miyimde, kendim bulamiyorum diyorum ne baskasinin bulduğu ne de beni begenen erkekleri bir turlu sevemiyorum. Olmuyor yani denedim ama begendiklerimlede olmuyor gordum yani

Seçip çıktığım erkekler neden hep şart koşuyor ya da terk ediyor, sorun bende mi onlarda mı?
Cevapla