Erkekler bana duygusal olarak aşırı itici geliyorlar niye böyle?

Erkekleri önceden duygu merkezli sanırdım. Erkekler duygu merkezli değillermiş, uyaran merkezlilermiş.

Zaten sevmiyordum, soğudum ciddi ciddi.

Zaten çok uğraştırıcı yapınız var. Doğal olan kadınları sevmiyorsunuz. Doğal rolünü seviyorsunuz. Rol seviyorsunuz yani.

Bundan sonra hovardayım, bekleyin beni diskolar barlar 🎆

Güncellemeler
4 ay
Ego merkezli erkekler 👎🏻
Erkek dediğin duygularıyla bağ kurar.. aile babası dediğin budur.
Ve çoğu erkek ego-uyaran merkezli. Yüzde 95 maalesef.
Kadınları mutsuz edip duruyolar. Tam şeytanlar.

Ve tepki vermeyen dişiyi "değerli" olarak kodlarlar.
Tepki vereni değersiz görürler.

Böyle saçma sapan uğraştırıcı yanları var. Değmez.
Erkekler bana duygusal olarak aşırı itici geliyorlar niye böyle?
Cevapla