Bisiler hissettiğim erkekler neden beni arkadaşlıktan çıkarıyor?

Mesela biriyle bir sohbet ediyoruz ya da birlikte oluyoruz beni arkadaşlıktan çıkarıyor. Başka biri olunca çıkarmıyor. Hani paylaşım yapan biride değilim. Flört bile olsa konuşmayı bırakınca baktım beni engellemis. Sonra biriyle buluşuyoruz yine her yerden çıkarmış. ya da ben duygularımı acikliyorum engel yiyorumm.. ne bilim ya takip ettiği kişilerde tanıdıkları değil yani benim ne farkın var.. ve bunlar beni çok beğendiğini söyleyen kisiler
Bisiler hissettiğim erkekler neden beni arkadaşlıktan çıkarıyor?
Cevapla