Bana ilgisi olan erkekler neden birden bire benden soğuyor?

Bana ilgisi olan erkeklerin ilgisi bir süre sonra yok oluyor, olay bir az karmaşık gibi, ben anlayamıyorum bari bilen birisi yardım etsin. Şöyle ki bana ilgisi olan erkeklerin bir çoğu 4 tanesini ben saydım daha fazla da ola bilir, bana karşı ilgileri fazla yüksek oluyor. Mesela, birisi üniversitede her gün peşimdeydi, koridorda, kantinde, evimizin durağına kadar benimle geldi bile (ama aramızda tek kelime geçmişlik yok).. Diğeri evlenmek istiyorum diye durumlar paylaşıpdevamlı benimle iletişim halindeydi. ve saire ve saire... Ama ne illahsa birden bire hepsinin bu kadar ilgisi yok oluyor ve hiç yokmuşum olmamışım, o kadar şeyi yapan bunlar değildi gibi davranıyorlar. Hiç birşey anlayamıyorum. Nerede hata yapıyorum ki? :/
Güncellemeler
+1 yıl
NOT, uzunca bir süre hiç birine yüz vermedim, yüz verince hemen kaçıyorlar, anlamıyorum istedikleri bu değil miydi?
Bana ilgisi olan erkekler neden birden bire benden soğuyor?
Cevapla