Şimdi arkadaşlar benim bir flörtüm var sevgili değiliz ama arkadaş da değiliz gerçi flört de sayılmaz ama neyse. Bir şey var yani aramızda. Her sabah günaydın yazar her gece iyi geceler yazar her gün nasılsın diye sorar falan. Bunlar karşılıklı tabi o yapınca hani tek taraflı olmasın diye ben de yapıyorum. Neyse konu bu değil çok uzattım. Biz şimdi bu beyefendiyle bir konu yüzünden tartıştık neyse bitti o şimdi aynı şeyi tekrar yaptı ve ben biraz daha sert bir şekilde tepki gösterdim doğal olarak. Beni anlamak dinlemek yerine suçlamayı falan tercih etti o da. Ve şey zannediyor bu da bitecek daha önce de tartıştık zaten ve hiçbir şey olmamış gibi devam edeceğiz falan. Yani beni garanti olarak görüyor aslında ve dinleme anlama olayı yok. Hiçbir şey olmamış gibi iyi geceler yazmıştı yine bana. Ben de dedim ki şu an çok kızgınım bir hafta falan bana yazma sonra o sinirle Instagram'ı da sildim zaten. Hâlâ indirmedim beş gün falan olmuştur da. Neyse sizce ne yapmayım o kadar da kötü biri değil bu arada sadece her şeyi çok iyi anladığınızı falan zannediyor. Hani kötü biri olsa flörtleşmezdim zaten hiç ama şimdi de bir yazasım gelmiyor açıkçası. Şimdi indireceğim yazdıklarını göreceğim daha da sinirleneceğim hiç bilmiyorum ne yapsam
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer