Flörtüm tartışma sonrası beni garanti gibi görüyor, 5 gündür yazmıyorum sizce geri mi dönmeliyim?

Şimdi arkadaşlar benim bir flörtüm var sevgili değiliz ama arkadaş da değiliz gerçi flört de sayılmaz ama neyse. Bir şey var yani aramızda. Her sabah günaydın yazar her gece iyi geceler yazar her gün nasılsın diye sorar falan. Bunlar karşılıklı tabi o yapınca hani tek taraflı olmasın diye ben de yapıyorum. Neyse konu bu değil çok uzattım. Biz şimdi bu beyefendiyle bir konu yüzünden tartıştık neyse bitti o şimdi aynı şeyi tekrar yaptı ve ben biraz daha sert bir şekilde tepki gösterdim doğal olarak. Beni anlamak dinlemek yerine suçlamayı falan tercih etti o da. Ve şey zannediyor bu da bitecek daha önce de tartıştık zaten ve hiçbir şey olmamış gibi devam edeceğiz falan. Yani beni garanti olarak görüyor aslında ve dinleme anlama olayı yok. Hiçbir şey olmamış gibi iyi geceler yazmıştı yine bana. Ben de dedim ki şu an çok kızgınım bir hafta falan bana yazma sonra o sinirle Instagram'ı da sildim zaten. Hâlâ indirmedim beş gün falan olmuştur da. Neyse sizce ne yapmayım o kadar da kötü biri değil bu arada sadece her şeyi çok iyi anladığınızı falan zannediyor. Hani kötü biri olsa flörtleşmezdim zaten hiç ama şimdi de bir yazasım gelmiyor açıkçası. Şimdi indireceğim yazdıklarını göreceğim daha da sinirleneceğim hiç bilmiyorum ne yapsam
Flörtüm tartışma sonrası beni garanti gibi görüyor, 5 gündür yazmıyorum sizce geri mi dönmeliyim?
Cevapla