Flörtüm 5 gün konuşmayalım dedi yedeklerde mi tutuluyorum?

ikimizde yks çalışıyoruz mezuna kaldık. o tıp istiyor anlayabiliyorum çok çalışması gerektiğini. anlayış da gösteriyorum. ama birden bire "1 hafta ya da 5 gün konuşmayabiliriz hem konuşacak şeylerimiz artar hem seni özlerim özlemeyi seviyorum" vs dedi. sonra "ha başkasını buldum diye düşünme" dedi. kafamda ister istemez kuruyorum sizce yedeklerde mi tutuluyorum

Flörtüm 5 gün konuşmayalım dedi yedeklerde mi tutuluyorum?
Cevapla