Flörtüm askerliğime altı ay kalmış onu ne yapıcam diye düşünüyorum üç dört gün konuşmayalım yazmış. Bahane mi bu?

Hep tartışıyoruz. Bunu yazdı. Daha 24 yaşında. Askerliğe altı ay kalmış nasıl erteleticem diye düşünüyorum seninle tartışamam iki üç gün konuşmayalım yazmış. Çünkü konutluğumuzda tartışıyoruz hep. Bu bir bahane mi

Flörtüm askerliğime altı ay kalmış onu ne yapıcam diye düşünüyorum üç dört gün konuşmayalım yazmış. Bahane mi bu?
Cevapla