Flörtüm konuşmayı kesmişti. Şimdi geri yazdı. Sizce geri dönmeli miyim?

Flörtüm üç gün önce benimle sebepsiz bir şekilde konuşmayı bırakmıştı. Kaç gündür ağlıyorum. Gerçekten çok sevdiğimi hissediyorum. Ama hep en çok seven taraf ben oldum. Ve ona kızgınım. Şimdi geri yazdı ve ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Sizce nasıl bir tavır sergilemeliyim? Hâlâ çok seviyorum, tekrar giderse toparlanamam.
Flörtüm konuşmayı kesmişti. Şimdi geri yazdı. Sizce geri dönmeli miyim?
Cevapla