Flörtüm günler sonra geri dönüş yaptı, yazmak la yazmamak arasindayim?

3 haftadan beri tanisiyoruz, buluştuk bir kez hersey cok güzel gecti.

Ben tatile gittim ve her gün yazdı bana, ne zaman geri dönüyorsun falan diye sordu neyse geri döndüm ve bana insallah iyi gecmistir yolculuk yazmış

sabah cevap yazdım, bana hic bir sekilde geri dönüş yapmadi.

neyse aradan 3 gün gecti, bana bunu yazdı:

özür dilerim sana geri dönüş yapmadigim icin, kafam karisikti. cuma günü çoktandır bana sunulan yurt disindaki is fırsatıni kabul etmeye karar verdim, o yüzden sana hayatta mutluluklar diliyorum allah herseyi istediğin gibi versin

benim simdi ne tavır sergilemem lazım? üzüldüm ayni zamanda kirildim, madem öyle bir niyetin vardi, neden bulustun? kalbim kırgın, mutsuzum...

Flörtüm günler sonra geri dönüş yaptı, yazmak la yazmamak arasindayim?
Cevapla