Ghostlayan flörtüme 2 gün sonra yazdım ben yazmadım diye yazmamış?

2 aylık flörtüm var düzenli görüşüyoruz 1 aydır birşeyler yaşıyoruz sadece ev muhabbetine döndü. Bu durumdan rahatsız olduğumu dile getirdim bitirmek istediğimi söyledim manipule edip devam ettirdi dışarda görüştük aynı sonuca vardık. 2 gün önce beni ghostladı görüldü atıp. Bu sabah yazdım bir sıkıntı varsa söyleyebilirsin bitiririz dedim. Ben yazmadığım için yazmamış her konuda bitirmeyi açıyormuşum öyle normal sohbete devam etti bu durumda ne yapmalıyım nasıl ilgisini sağlayabilirim
Ghostlayan flörtüme 2 gün sonra yazdım ben yazmadım diye yazmamış?
Cevapla