Sürekli engelleyip geri dönen birine tekrar yazmalı mıyım yoksa salayım mı?

Konuştuğum biri vardı numarasını değiştirdi 2 ay sonra bana yazdı instagramdan , barıştık , yine numarasını vermedi vercem dedi vermedi , mesajlarımı görüldü yapmaya başladı , bana en sonunda beni takıntı haline getirme lütfen dedi , bende sinirlendim bir şeyler söyledim , kğfğr ettim engelledi ,2 gündür yazıyor cevap vermeyince siliyor güya buluşacaktık , sizce yazayım mı

Sürekli engelleyip geri dönen birine tekrar yazmalı mıyım yoksa salayım mı?
Cevapla