Sizce bana tekrar yazar mı, ne kadar beklemeliyim, ne yapmalıyım?

Sevgilime doğal olarak çok fazla değer veriyorum ve benim için çok önemli. Ancak o benim kadar bize ve bana önem vermiyor. Hatta bazı davranışları bana çok nankörce geliyor. Ben de bunları söyleyip ondan ayrıldım. Onu çok seviyorum ama onun bana yazmasını istiyorum. Bu dediklerim gerçekten kapristen değil. Nankörlük yaptığı için. Ayrılırken ayrılmak istemedi falan. Sizce ne yapmalıyım? Yazar mı? ayrılalı 4 gün oldu, 2 gündür hiç konuşmuyoruz. En son pazar günü ben ona yazdım ama baya gergin bir konuşmaydı. Ben yazamıyorum çünkü o zaman dediklerimin bir anlamı olmayacak. Bir de cuma günü 2 günlüğüne tatile sonrasında da Eylül 13'e kadar iş seyahatine gidiyor beni unutmasından korkuyorum

Sizce bana tekrar yazar mı, ne kadar beklemeliyim, ne yapmalıyım?
Cevapla