Ya bir erkek her daim beklenti içinde olur. Kendini bilen hakim olan erkek çok az, samanlıkta iğne gibi. Aşka açık birisi en fazla tanıdığı karakterini sevdiği ve muhattap olduğu kişiye düşebiliyor. Benim mantığıma uyuyor açıkçası. Hiç tanımadığım bir insanı ayartma tanısma tanıma süresi yerine bildiği ettiği kendine yakıstırdığı insana düşmesi daha garanti gibi geliyor.
Erkek oldukları için. Klasik erkeğin söylediği laf. Kalede kaleci var diye gol demi atmayalım. Bunu bir adamdan duyamazsın. Çünkü olmuştur. Daldan dala atlayan erkektir , tabi onu seçen kadını da unutmayalım. Çünkü kadın heyecan yaratan erkek olduğu için onu seçer. Ama şu hep unutulur. Bu heyecan yaratan erkeği seçen kadının heyecan yaratan kız arkadaşları vardır.
KADINLARLA ERKEKLER ARKADAŞ O-LA-Bİ-LE-MEZ!!! Bu insan fıtratına aykırı. Sen şimdi diyeceksin ki "çok erkek arkadaşım var." Hadi ordan. O erkeklerin HEPSİ kuyrukta bekleyenler. HADİ ONU GEÇTİM, Bi noktadan sonra ya kadın ya da erkek kesinkes wonunda atağa geçer. GEÇECEK. BU KAÇINILMAZ. Bilimsel, toplumsal, sosyolojik, neresinden bakarsan bak. Şunu kafanıza yazın artık ya...
Bir çok kadın kendisine faydalanmak amacıyla yaklaşıldıgini düşündüğü için erkeklerin bir kısmı da abi kardeş sırdaş gibi temkinli yaklaşıyor. Başarılı da oluyorlar. Ben yapmam, niyetim zaten yüzümden, sözümden ve ilgimden belli olur.
İlgini ve ona yönelimini anlamıştır, oyun oynuyor seninle, kendini çek. Hatta takıntı yaptıysanız da kesinlikle bu kişi ile ilişkiye girmeyi düşünmeyin, mahvolursunuz.