Şişman olduğumuz için mi erkekler bizi arkadaş olarak görüyor sadece?

Şişman olduğumuz için mi erkekler bizi arkadaş olarak görüyor sadece?

Şişman olduğumuz için mi erkekler bizi arkadaş olarak görüyor sadece?
Cevapla