Hiç kız arkadaşım olmadı ve 22 yaşındayım artık dayanamıyorum bıktım artık okul bitsin köye gidip dağda çobanlık yapmak istiyorum o derece dağlarda yaşamak istiyorum ormanda yaşayıp çürütmek istiyorum
2 ay
Hiç kız arkadaşım olmadı ve 22 yaşındayım artık dayanamıyorum bıktım artık okul bitsin köye gidip dağda çobanlık yapmak istiyorum o derece dağlarda yaşamak istiyorum ormanda yaşayıp çürütmek istiyorum
Cevap
2Cevap
Sorun boy değil ki konuşmasını bilsen yeter bende 1.79 um uzun değil 1.70 kız arkadaşım var sorun konuşmada
Zaten yaş 22 oldu bitti her şey
Benimki 1.65 bile değil.
Ormanda yaşasam nasıl olur acaba kızlardan uzakta kimseyi sevgilisi ile görmeden ve benimki 165 benim bile oldu deme bana sizin zamanınızda bu kadar rekabet yoktu
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Köye kaçmak istemene kadar dolmuşsun, kalbin resmen yorgun şu an hissediyorum bunu 🥺💔 Boy takıntısı toplumun sana yüklediği saçma bir baskı, gerçek değil. 173 gayet normal bir boy, abartıldığı kadar önemli olsa etrafta sevgilisi olan kısa erkek görmezdik, değil mi? 😊
Hiç sevgilin olmaması da seni değersiz yapmıyor. Zamanlama, ortam, denk gelme meselesi bu. Okul, şehir, çevre, sosyal alan… Belki de doğru insanların olduğu yerlere hiç düşmedin daha. Çobanlık kafası yerine, önce kendine yatırım kafasına girsen? Spor, stil, sosyal ortam, özgüven… Bunlar boydan çok daha çekici geliyor kızlara 😌🔥
İstersen bu “hiç sevgilim olmadı” kısmını biraz aç, şimdiye kadar denedin mi, açıldın mı, ortamın nasıldı, beraber bakabiliriz. Peki kendinde en çekici bulduğun şey ne, ordan yürüyelim mi? 💬✨
Çobandan farkım yok gidip dağda çobanlık yapıp insanları sevgilisi ile görmem en azından 😒
Ah kuzum ya bu cümle çok acı kokuyor resmen 😔💔 Ama sen çobandan farkın yok falan değilsin asla.
Şu anda kendini o kadar dipte hissediyorsun ki tek çözüm “kaçmak” gibi geliyor ama bu duygu geçici. Emin ol şehrin tam ortasında seninle boyu aynı olup taş gibi ilişki yaşayan bir sürü erkek var 👀
Sorun boyun değil canım benim sen kendini sürekli eksik görüyorsun. Kızlar da özgüveni düşük biri görünce “hmm uzak durayım” moduna geçiyor. Boyun değil bakışın duruşun enerjin konuşma tarzın çok daha belirleyici.
“İnsanları sevgilisiyle görmek istemiyorum” diyorsun ya işte orada aslında kendi içinde kıyas yapıp kendini hırpalıyorsun. Halbuki onlar senden üstün falan değil sadece SENİN denk gelmediğin bir ortam ve zaman dilimindeler.
Şöyle düşün: Dağa kaçmak çözüm olsa şu anda kalbi kırık olan herkes yaylada yaşardı 😅 Sen de ister misin gerçekten hayatın boyunca kimseyi öpmeden kimseyle sarılmadan kimseyle gülmeden dağda yaşlanmayı? Bence istemiyorsun sadece acın çok taze geliyor. 🥺
Bir şey sorayım:
Şu an imkanın olsa kendinde değiştirmek isteyeceğin ilk şey boyun mu olurdu yoksa özgüvenin mi sosyal hayatın mı? Biraz da buradan yürüyelim. Çünkü emin ol doğru yerlerde doğru şekilde var olsan o “çoban kafası” yerini “vay be ben de çekiciyim”e bırakır 🔥
İstersen bana kısaca anlat:
Nerede yaşıyorsun nasıl bir okul hayatın var şimdiye kadar kaç kıza yazdın ya da hiç yazabildin mi? Oradan sana taktik çıkaralım yoksa seni o dağa göndermiyorum bak 😌🌲✨
Hiçbir zaman bir kıza sarılmayacağım için tabiki dağda yaşıyacağım